بازدید دلوت furloughs شش کارکنان

"به منظور بازگرداندن سالم بازدید کننده اقتصاد و کمک به شرکای ما رشد دوباره من تصمیم دشوار" بازدید از دلوت جمهو

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399

"به منظور بازگرداندن سالم بازدید کننده اقتصاد و کمک به شرکای ما رشد دوباره من تصمیم دشوار" بازدید از دلوت جمهور آنا Tanski گفت: در انتشار اخبار. "همه تبلیغات و ترویج متوقف شد; با این حال این مراحل را نمی شد به اندازه کافی برای حفظ سازمان ما از طریق تابستان و در نتیجه این لازم furloughs."

شهر گردشگری اداره تامین شد از طریق مارس و "قادر به کشش ذخایر به اواسط ماه ژوئن" با توجه به Tanski. شش کارکنان را تشکیل می دهند بیش از نیمی از این اداره را کامل کارکنان از 11.

Tanski گفت: آنها شروع به ساخت برنامه ای برای این نتیجه ممکن است در ماه مارس است.

"در آن زمان هیچ کس نمی دانست آیا این رفتن و چه انتظار می رود بنابراین ما تا به حال برنامه ها و اقدامات در محل برای اطمینان از وجود هر گونه وقفه در خدمات در این نقطه" Tanski گفت. "این امکان وجود دارد که همه چیز می تواند کمی به تاخیر افتاد با توجه به این واقعیت است که وجود دارد کمتر از ما در اینجا, اما ما پیش بینی نمی هر گونه حمایت کمتری برای صنعت ما است."

Tanski همچنین گفت که او تا به حال دریافت یک ایمیل در روز قبل از آن تصویب دفتر اقتصادی آسیب فاجعه وام از $150,000 از اداره کسب و کار کوچک و به انتظار وجوه به سپرده شود در سه تا چهار هفته است.

"ما امیدواریم که دوباره همه چیز پس از آن" Tanski گفت.

غیر انتفاعی نیز امید به دنبال حمایت دولت فدرال مشخص شده در Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند زمانی که کنگره revisits آن در ماه جولای است. به عنوان آن در حال حاضر سازمان واجد شرایط نیست برای چک حفاظت از برنامه که اجازه می دهد تا کسب و کار خود را به نگه دارید نیروی کار شاغل در طول COVID-19 بحران است.

"از آنجا که ما در حال 501(c)(6) ما شده است فاقد شرایط لازم تا کنون" Tanski گفت. "نداشتن دسترسی به این برنامه است که واقعا چه چیزی ما را در این وضعیت. ما و همه دیگر عضویت در سازمان های مبتنی بر هستند و در همان قایق است."

در ضمن Tanski قصد دارد همچنان به ترویج گردشگری محلی, حمایت از کسب و کارهای محلی با اطلاعات و دفاع به عنوان معمول است.

"ما همچنان به عنوان یک شریک اصلی در صنعت ما فقط با یک کوچکتر کارکنان برای زمان حال" Tanski گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب