پریانکا گاندی به تخلیه دولت مسکن در ماه اوت 1

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 11:00:06 am با توجه به توییتر او نامیده می ش

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 14, 2020 11:00:06 am
Cong demands CBI probe, says chain of events indicate collusion با توجه به توییتر او نامیده می شوند به عنوان "جعلی اخبار" گزارش می دهد که او درخواست کرده است که دولت برای کمک مالی خود را فرمت و او اعطا شده است یک. (فایل)

کنگره رهبر پریانکا گاندی Vadra روز سه شنبه گفت که او خواهد بود برگزاركننده دولت او اقامت در لدهی و مستغلات در اینجا در آگوست 1, تشریح عنوان "جعلی اخبار" گزارش می دهد که او تا به حال به دنبال زمان بیشتری برای انجام این کار است.

دولت تا به حال در تاریخ 1 ژوئیه صادر متوجه اخراج به کنگره رهبر, درخواست خود را برای تخلیه 35, لدهی املاک ییلاقی قبل از اوت 1.

با توجه به توییتر او نامیده می شوند به عنوان "جعلی اخبار" گزارش می دهد که او درخواست کرده است که دولت برای کمک مالی خود را فرمت و او اعطا شده است یک.

"این خبر جعلی. من ساخته شده است هر گونه درخواست به دولت است. طبق اخراج نامه به دست من در 1st جولای من خواهد بود برگزاركننده دولت محل اقامت در 35 لدهی و مستغلات توسط 1st August," او گفت: در یک صدای جیر جیر.

https://platform.twitter.com/widgets.js

وزارت مسکن و شهرسازی هفته گذشته در خدمت اطلاع او به تخلیه گفت: محل قبل از اوت 1 به عنوان او دیگر می آید تحت SPG امنیتی را پوشش میدهد.

"در نتیجه برای خروج از SPG حفاظت و اعطای Z+ پوشش امنیت توسط MHA که می کند برای تخصیص و یا حفظ و نگهداری از اقامت در دولت در زمینه امنیت به شما تخصیص نوع 6B خانه شماره 35 لدهی و مستغلات است که بدینوسیله لغو wef ژوئیه 1. یک ماه امتیاز دوره در همان اجاره تا 1 اوت مجاز است طبق قوانین و مقررات" وزارت مسکن متوجه گفته بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن