Covid موارد در گجرات خروش گذشته 36k با 725 تست مثبت در یک روز

توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد راجکوت | به روز شده: ژوئیه 6 2020 6:09:21 am Covid-19 موارد همچنا

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | احمدآباد راجکوت | به روز شده: ژوئیه 6 2020 6:09:21 am
Coronavirus cases, Covid test, Gujarat cases, Ahmedabad news, indian express news Covid-19 موارد همچنان بالا باقی می ماند در Saurashtra-Kutch منطقه ثبت شده است که 102 تازه موارد در روز یکشنبه. بخش عمده ای از موارد گزارش شده از Rajkot باونگر و جوناگاد مناطق. (بازنمودی)

ضبط یک اوج جدید در شماره جدید Covid-19 موارد گجرات در روز یکشنبه گزارش 725 موارد جدید و 18 مرگ و میر در نظر گرفتن وضعیت شمارش به 36,191 و مرگ و میر به 1,963.

سورات ادامه داد: به رکورد بالا با 254 موارد جدید گزارش روز یکشنبه. در این میان 218 موارد گزارش شده از شرکت مناطق در حالی که یکی دیگر از 36 مورد در آمد از این منطقه است. با این که تعداد کل موارد در سورات رسیده 5,968. همچنین گزارش شده مرگ و میر شش — دو نفر از این شهر و از چهار منطقه — در نظر گرفتن تلفات 182.

احمدآباد ثبت 177 موارد جدید از جمله 162 از شهرداری شرکت مناطق و 15 از منطقه در نظر گرفتن تعداد کل موارد در این شهرستان به 21,892. هشت مرگ و میر نیز گزارش شده است از احمدآباد.

در میان موارد جدید است که یک لهستانی ملی بخشی از خدمه یک کشتی است که برای beaching در Alang-Sosiyo کشتی-بازیافت حیاط در باونگر. منابع گفت: اعضای خدمه است که 64 سال.

"فرد بخشی از خدمه کشتی اقیانوس آرام مروارید که به Alang برای از بین بردن. خود را آزمایش مثبت برای Covid-19 روز گذشته گفت:" کاپیتان آرویند میشرا پورت افسر Alang.

"او بدون علامت بوده و جدا شده بر روی این کشتی تنها" باونگر منطقه جمع آوری Gaurang Makwana گفت.

باونگر منطقه توسعه افسر (DDO) Arsalan کومار Baranwal گفت که اعضای خدمه بود زیر آخرین خانه-جداسازی دستورالعمل برای بیماران. "او انتخاب کرده جدا باقی می ماند در هیئت مدیره و تصمیم گرفتند به صورت خصوصی مشاور گفت:" DDO.

Covid-19 موارد همچنان بالا باقی می ماند در Saurashtra-Kutch منطقه ثبت شده است که 102 تازه موارد در روز یکشنبه. بخش عمده ای از موارد گزارش شده از Rajkot باونگر و جوناگاد مناطق.

در راجکوت و باونگر منطقه مناطق گزارش شده تعداد بیشتری از موارد نسبت به مناطق شهرستان. راجکوت روستایی ثبت بالاترین آن روز تنها شمارش از 32 مورد در حالی که این شهر دیدم 10 مورد جدید. از سوی دیگر باونگر روستایی وارد شده و نه جدید از موارد حتی به عنوان هفت نفر از شهرستان باونگر آزمایش مثبت است.

جوناگاد شهرستان ثبت شده نه موارد جدید در حالی که چهار نفر از بخش روستایی منطقه بودند تایید کرد که قرارداد این ویروس. سورندرنگر بیش از حد ثبت شده نه در مورد جدید.
با علاوه بر این از روز یکشنبه آمار و ارقام تعداد کل موارد در راجکوت رفته تا 411 و 338 در باونگر منطقه.

اضافه کردن به لیست موجود از 99 میکرو مهار مناطق احمدآباد Municipal Corporation (AMC) اعلام کرده است 11 بیشتر مناطق تحت مهار اکثر مناطق در غرب احمدآباد. این شامل Naranpura, Paldi, Chandkheda و نوا Vadaj در حالی که دو منطقه از جنوب غرب منطقه. پنج باقی مانده میکرو مهار مناطق از شرق و جنوب و مناطق مرکزی از جمله Bhaipura, Rajpur, CTM, Punitnagar و Girdharnagar.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب