اد به ارمغان می آورد 1,350 تومان کرور روپیه ارزش اشیاء با ارزش متعلق به Nirav مودی Choksi از خارج از کشور

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: 10 ژوئن 2020 7:26:32 pm الماس گران مودی و Choksi تا

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | به روز شده: 10 ژوئن 2020 7:26:32 pm
PNB fraud: War of words escalates between Congress, BJP over Nirav Modi, Choksi extradition case الماس گران مودی و Choksi تا به حال با هم defrauded پنجاب بانک ملی 13,500 تومان کرور روپیه از طریق نامه جعلی از انجام (LoCs).

اجرای مدیریت (ED) در چهار شنبه آورده اشیاء قیمتی به ارزش بیش از 1,350 تومان کرور روپیه متعلق به PNB کلاهبرداری متهم و فراری جواهرات Nirav مودی و Mehul Choksi از امارات متحده عربی و هنگ کنگ است.

این اشیاء با ارزش آورده بودند به عنوان بخشی از 108 محموله متعلق به اشخاص شناور توسط عمو و برادرزاده duo در امارات و هنگ کنگ است.

"این اشیاء با ارزش شامل جلا الماس و مروارید و جواهر و نقره و غیره. و نگهداری می شدند در godown تدارکات شرکت در هنگ کنگ است. این محموله آورده بودند بازگشت به بمبئی امروز و وزن محموله حدود 2,340 کیلوگرم" اد در بیانیه ای گفت.

با توجه به اد این محموله فرستاده شده بود به هنگ کنگ از دبی در اوایل 2018 و افسران آژانس دریافت کرده بود هوش ورودی در مورد این اشیاء با ارزش در جولای 2018.

بخوانید | دادگاه تا حدودی اجازه می دهد تا ED درخواست به دنبال مصادره خواص Nirav مودی

"این افسران به طور مداوم درگیر در بحث و گفتگو با مقامات مختلف در هنگ کنگ به این اشیاء با ارزش به هند است. روش های مختلف نهایی شد و پس از اتمام تمام تشریفات قانونی, این محموله در حال حاضر شده است به ارمغان آورد به هند" اد گفت.

از 108 محموله, 32 محموله متعلق به اشخاص تحت کنترل Nirav مودی در حالی که بقیه متعلق به Mehul Choksi را شرکت ED گفت.

قبلا اد کرده بود با موفقیت به ارمغان آورد 33 محموله اشیاء با ارزش از دبی و هنگ کنگ در این مورد. این اشیاء با ارزش شدند در بدو ورود و پس از آن تصرف در هند. مستقل گذار تا به حال ارزیابی این زودتر محموله به ارزش حدود 137 تومان کرور روپیه اد ادعا کرد.

الماس گران مودی و Choksi تا به حال با هم defrauded پنجاب بانک ملی 13,500 تومان کرور روپیه از طریق نامه جعلی از انجام (LoCs). هر دو کشور فرار کرد قبل از FIR ثبت شده توسط بانک مرکزی در برابر آنها در سال 2018 است. در حالی که مودی در حال حاضر رو به استرداد رسیدگی در انگلستان Choksi است پر از سوراخ در آنتیگوا. تحقیقات CBI و اد را در بر داشت که مودی منحرف شده بخش زیادی از این بودجه را به اعضای خانواده و برای اهداف شخصی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن