وایکینگ ها برای اهدای $5M مختلف عدالت اجتماعی باعث

وایکینگ ها افسر ارشد عامل اندرو میلر اعلام کرد که کمک مالی در طول تماس های ویدئویی در روز چهارشنبه است که در آ

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

وایکینگ ها افسر ارشد عامل اندرو میلر اعلام کرد که کمک مالی در طول تماس های ویدئویی در روز چهارشنبه است که در آن او مدیر کل ریک Spielman همکاری دفاعی هماهنگ کننده Andre پترسون linebacker اریک Kendricks ایمنی آنتونی هریس و در حال اجرا پشت Ameer عبدالله در صحبت با اعضای رسانه ها.

"ما درک می کنیم به عنوان رهبران و, یک سازمان است که آن را به بیش از پول و بیش از اظهارات" میلر گفت. "رک و پوست کنده آن را به اقدام و ما متعهد است."

وایکینگ ها صاحب/رئیس Zygi Wilf و مالک/رئیس جمهور علامت Wilf گفت: تیم عدالت اجتماعی کمیته این هفته که سهم از این صندوق مشخص خواهد شد در بخشی از طریق همکاری با بازیکنان و کمک های مالی خواهد شد به کارگردانی نسبت به سازمان است که در مبارزه با نژاد پرستی و نابرابری.

"ما همچنان با الهام از این بازیکنان به عنوان آنها مدافع برای تحول و تغییر در این بسیار چالش برانگیز لحظه" علامت Wilf گفت: در بیانیه ای گفت. "ما افتخار می کنیم از تلاش های خود را برای استفاده از پلت فرم خود را در تلاش برای پایان دادن به دیرینه بی عدالتی های اجتماعی."

این کمک مالی بر اساس یک تعهد قبلی $500,000 توسط Wilf خانواده به عدالت اجتماعی کمیته بیش از چند سال گذشته. کسانی که بودجه شده اند به سمت کارگردانی کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان کم درآمد, مدرسه, لوازم کمک های قانونی برای محروم و کمتر جمعیت و اجرای قانون روابط.

"همه ما می دانیم که اقتصاد عامل مهمی در جهت تغییر" عبدالله گفت. "و من بسیار سپاسگزار برای بازی با مالکیت مانند Wilfs که بسیار سخاوتمندانه با پول خود و وقت خود را."

که گفت: Wilf خانواده نیز اذعان کرد که تلاش های خود را متوقف نمی وجود دارد. آنها می دانند که آن را به بیش از به سادگی نوشتن یک بررسی.

"این فقط می تواند یک تکه از ما کلی کار نسبت به داشتن پایدار تاثیر" Zygi Wilf گفت: در بیانیه ای گفت. "اقدامات ما در داخل جوامع ما خواهد بود که نیروی محرکه برای ایجاد تغییر عمیق."

علاوه بر این وایکینگ ها اعلام کرد یک موقوفه برای جورج فلوید میراث بورس با ایجاد هدیه $125,000. با توجه به Patterson بازیکنان در عدالت اجتماعی کمیته با ایده آمد و آن را به سرعت اتفاق افتاده است پس از آن اولیه آغاز به کار.

"آنها بسیار قوی است با 'چگونه می تواند به ما کمک کند؟'" پترسون گفت. "آنچه آنها می خواستند به انجام پیدا کردن یک راه برای کمک به خانواده خود و قرار دادن چیزی با هم به طوری که او همیشه می یاد می شود. و بنابراین یکی از چیزهایی را که آورده بود در تلاش برای قرار دادن یک بورس تحصیلی هم در جورج فلوید نام. آن را تنها در زمان یک هفته و وایکینگ ها گرد هم آمدند و رو که انجام می شود."

همه بازیکنان که خطاب به اعضای رسانه ها در روز چهارشنبه — Kendricks هریس و عبدالله — ستایش Wilf خانواده برای کمک مالی خود را به عنوان به خوبی به عنوان وایکینگ ها به عنوان یک سازمان برای حمایت از آنها را به عنوان آنها صحبت می کنند.

"من واقعا افتخار می کنم به بازی برای سازمان است که طول می کشد ابتکار" عبدالله گفت. "این چیزی است در خط مقدم برای وایکینگ ها سال قبل حتی این گفتگو و که باعث می شود من افتخار می کنم به خودم مینه سوتا وایکینگ."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب