فرماندهان نیروی هوایی' دیدار به پایان می رسد IAF رئیس به تشریح چشم انداز 2030

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 6:03:49 am رئیس درجه کارکنان Air Chief

توسط NEWSMINERAL در 4 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 25 سال 2020 6:03:49 am
iaf, indian air force, iaf Vision 2030, R K S Bhadauria, indian air force chief, rajnath singh, indian express news  رئیس درجه کارکنان Air Chief Marshal R K S tony addison بررسی وضعیت و مسائل مرتبط با تمام هوا دستورات و شاخه های هوایی ستاد. (منبع: دفاع PRO/IAF/فایل)

از فرماندهان نیروی هوایی' کنفرانس دوسالانه دیدار با نیروی هوایی رهبری به این نتیجه رسیدند در روز جمعه. در این جلسه وضعیت در امتداد شرق لاداخ شد مورد بحث در جزئیات همراه با نحوه تهیه نیروی هوایی هند (IAF) برای دهه آینده.

در طول سه روز همایش فرماندهان نیروی هوایی اسرائیل و اصلی افسران خطاب شد توسط وزیر دفاع Rajnath Singh, رئیس دفاعی ستاد کل Bipin Rawat و فرمانده ارتش ژنرال M M Naravane در امور jointness و یکپارچه با جنگ های نیروی هوایی اسرائیل در بیانیه ای گفت.

رئیس درجه کارکنان Air Chief Marshal R K S tony addison بررسی وضعیت و مسائل مرتبط با تمام هوا دستورات و شاخه های هوایی ستاد.

در طول این کنفرانس یک "مجموعه ای از بحث و بررسی در آمادگی عملیاتی و استراتژی برای مقابله با تهدیدات امنیتی پیش بینی شده در سراسر طیف" گرفته شد و جنگنده های نیروی رهبری "در مورد وضعیت فعلی و پس از انجام یک بررسی کامل از جنگنده های نیروی تحول نقشه راه برای دهه آینده" بیانیه ای گفت:.

در نتیجه گیری از سخنان tony addison اظهار داشت که "این مهم است به رسمیت شناختن ماهیت تهدیدات در حال ظهور را در یک سرعت در حال تغییر جهان" و تأکید بر "نیاز به سریع ظرفیت سازی و افزایش قابلیت استفاده از تمام دارایی ها و کار اختصاص داده شده نسبت به ادغام موثر از فن آوری های جدید در کوتاهترین زمانبندی" با توجه به این بیانیه.

IAF رئیس "تصریح کرد" که "اهداف بلند مدت برای پایدار قابلیت قیمومیت کسب و کار و اشتغال از تو رفتگی در دیوار فن آوری و توسعه سیستم عامل بومی و سلاح". او همچنین اظهار داشت که "از آنجا که منابع انسانی با ارزش ترین دارایی از جنگنده ها, استخدام آموزش و انگیزه استراتژی باید همگام با تغییر بار" در این بیانیه ذکر شده است.

Tony addison گذاشته چشم انداز 2030 برای IAF با نقاط عطف برای تغییر و تحول در نیروی هوایی اسرائیل در دهه آینده بیانیه ای گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب