کریکت | کلید ICC دیدار در مه 26

بین المللی کریکت شورای نامزد کمیته تنظیم شده است به formalise انتخابات روش برای پست رئیس در جلسه روز 26 ماه مه

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

بین المللی کریکت شورای نامزد کمیته تنظیم شده است به formalise انتخابات روش برای پست رئیس در جلسه روز 26 ماه مه.

Shashank منهر چهار سال روی لئامت دادن به عنوان اولین مستقل رئیس را به پایان رسید در ICC هیئت مدیره نشست سالانه در ماه ژوئن. اما با همه گیر مجبور به تعویق افتادن نشست سالانه منهر به توافق تمدید تا ماه اوت.

روش

و زیر کمیته به ریاست منهر تنظیم شده است برای تصمیم گیری جدول زمانی برای انتخابات. حدود 90 سابق ICC مدیران ممکن است مخفیانه پیشنهاد یک نامزد; واجد شرایط نامزد هستند و سپس به دنبال و علاقه خود را مسلم و قطعی نیست; یک لیست است و سپس ارائه به ICC هیئت مدیره برای انتخاب نهایی.

این نشست به دست آورده اهمیت با هیئت مدیره از کنترل کریکت در هند (BCCI) رئیس جمهور Sourav Ganguly غیر مستقیم پرتاب کلاه خود را در حلقه. روز پنج شنبه دو کریکت آفریقای جنوبی (CSA) مدیران از جمله کاپیتان سابق Graeme Smith, در حال حاضر مدیر کریکت پشتیبانی Ganguly را نامزدی.

اما نه اسمیت و نه اقدام اجرایی ژاک Faul داشتن می گویند در فرایند CSA رئیس کریس Nenzani بود سریع به موضوع روشن است که CSA رسمی ایستادن در کنار رئیس است و در عین حال تصمیم گرفته می شود.

BCCI خزانه دار آرون Dhumal روز جمعه اعلام کرد این امر "ترجیح می دهند هند" در راس. جالب Ganguly تنها به تازگی انجام معیار بودن یک مدیر. آن است که درک سابق هند کاپیتان با حضور در آخرین ICC جلسه هیئت مدیره در ماه مارس تنها به عنوان یک BCCI نماینده.

مدیر شرکت

"پس از ابالغ توسط BCCI تا به حال نامزد او را به عنوان مدیر او به عنوان BCCI نماینده. اما پس از جلسه BCCI تکمیل تشریفات و او القاء شده است به عنوان یک ICC مدیر گفت:" یک منبع.

به عنوان یک نتیجه, ICC جلسه هیئت مدیره در تاریخ 28 می در درجه اول به بحث در مورد امکان برگزاری T20 جام جهانی در استرالیا در ماه اکتبر-نوامبر خواهد بود Ganguly برای اولین بار به عنوان یک ICC مدیر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن