Varavara رائو حرکت بمبئی HC برابر نیا دادگاه رد موقت به قید وثیقه درخواست دانشجویان

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 5:06:06 pm Varavara رائو سلامت به وخام

توسط NEWSMINERAL در 23 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 13 سال 2020 5:06:06 pm
varavara rao, elgar parishad case, elgar parishad nia, varavara rao bail plea, sudha bhardwaj, bombay high court, nia court, india news, indian express Varavara رائو سلامت به وخامت بوده است در Taloja مرکزی زندان وکیل و خانواده گفت: پس از دریافت یک تماس تلفنی از او در روز شنبه.

نویسنده-شاعر Varavara رائو که پشت میله های زندان پس از سال 2018 در Elgaar Parishad مورد است نقل مکان کرد دادگاه عالی بمبئی در برابر یک منظور خاص ملی تحقیقات آژانس (نیا) دادگاه در بمبئی که در تاریخ 26 ژوئن را رد کرده بود خود را موقت به قید وثیقه درخواست. 81 ساله به دنبال موقت به قید وثیقه با استناد به بیماری و حساسیت به Covid-19. رائو به دنبال کنار نیا به دستور دادگاه. دادگاه ویژه نیز رد موقت به قید وثیقه درخواست همکاری متهم 61 ساله و استاد سابق شما سن.

Varavara رائو سلامت به وخامت بوده است در Taloja مرکزی زندان وکیل و خانواده گفت: پس از دریافت یک تماس تلفنی از او در روز شنبه. با در نظر گرفتن این رائو وکلا منتقل فوری praecipe در روز یکشنبه بیان کرد که درخواست تجدید نظر خود را شنیده می شود با فوریت در روز سه شنبه به جای آن جلسه برنامه ریزی شده در پنج شنبه, جولای 17

رائو از طریق طرفداران R Sathyanarayanan و سوزان ابراهیم در روز دوشنبه نیز ثبت فوری حکم دادخواستی علیه مقامات زندان حاکی از این است که مقامات انجام معاینات پزشکی به عنوان پیشنهاد شده توسط JJ در بیمارستان و به دنبال اقدام علیه سیار افسران.

این حکم به دنبال درخواست جهت از دادگاه به مقامات به تولید کل پزشکی گزارش رائو و همچنین برای تولید یک دوره از عمل به تصویب رسید و پس از 2 ژوئن مطابق با نسخه JJ بیمارستان.

حکم درخواست نیز به دنبال دستورالعمل ها را به مقامات ارسال رائو برای یک چک آپ پزشکی بلافاصله و ارائه آخرین گزارش و در صورت لزوم او را به یک بیمارستان خصوصی در هزینه های خود را برای پیشبرد بررسی یو پی اس.

به نیا که تا به حال گرفته شده بیش از پروب از پونا پلیس در اوایل سال جاری تا به حال به مخالفت با درخواست قبل از دادگاه ویژه بیان کرد که پس از آنها متهم شده اند در فعالیت های غیر قانونی (پیشگیری) قانون وجود هیچ شرط برای اعطای آنها به طور موقت به قید وثیقه.

به نیا تا به حال شده قبل از دادگاه ویژه که از زندان به مقامات کارگردانی می شود برای اطمینان از مراقبت های پزشکی مناسب هر زمان که مورد نیاز و گفت: مراحل گرفته شده برای جداسازی و قرنطینه در زندان برای جلوگیری از گسترش Covid-19.

رائو بود در ماه مه این سال کاهش یافته است ناخودآگاه در سلول خود در Taloja زندان مرکزی و با عجله به دولت-اجرای JJ بیمارستان. وکلای او ارائه شده بود قبل از دادگاه است که وضعیت پزشکی مورد نیاز مناسب و توجه فوری برای جلوگیری از وخامت بیشتر.

چهارده نفر از اعضای پارلمان (مجلس) در ماه گذشته, نوشته شده به وزیر Uddhav Thackeray به ارائه مراقبت های پزشکی فوری به رائو حاکی از این است که سلامت گزارش از JJ بیمارستان نشان داد یک الکترولیت اختلال که می تواند ثابت کند مخل به عنوان او در حال حاضر مبتلا به یک بیماری قلبی.

یازده نفر رزرو در Elgaar Parishad مورد اتهام که آنها بخشی از یک توطئه جنایی برای سازماندهی این رویداد در پونا در دسامبر 29, 2017 است که در ارتباط به حمله بر Dalits در Bhima کرگن ایجاد کرد در تاریخ 1 ژانویه تا سال 2018 است. پونا پلیس از آنها نیا در زمان بیش از این مورد در اوایل سال جاری تا به حال ادعا کرد که متهم لینک بود با ممنوع شاخص تورم مصرف کننده (مائوئیست ها).

HC است به احتمال زیاد به گوش هر دو درخواست این هفته است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن