بنارس مرد حمله پرداخت شد به بخشی از یونان به نپال,' ویدیو: پلیس

توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 5:35:15 am یک شاه تسلیم در Bhelupur ایستگ

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | لکنو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 5:35:15 am
Varanasi Police, viral anti-Nepal video, nepal man forced to shout jai shri ram, nepal man attacked in up, nepal man beaten in up, indian express news یک شاه تسلیم در Bhelupur ایستگاه پلیس شناسایی متهم اصلی به عنوان آرون Pathak که لینک به Vishwa هندو سنا Sangathan. (بازنمودی)

به بنارس پلیس در روز شنبه ادعا کرد که یک مرد دیده شدن tonsured در یک ویروسی ضد نپال تصویری روز قبل دچار معلولیت های ذهنی و پرداخت شده بود 1,000 تومان به بخشی از کلیپ.

در این ویدئو حمله دیده می شد درج "Jai Shri Ram" در سر این مرد است که تصور می شود از نپال و وادار کردن او به شعار نخوری نپال نخست وزیر KP Sharma Oli. در این ویدئو قربانی شنیده شد صحبت کردن در نپالی, اما پلیس گفت که او ممکن است یک شهروند از نپال به عنوان در ابتدا معتقد بودند.

پلیس گفت: آنها در روند تایید اینکه آیا انسان از نپال مبدا. پلیس همچنین از بازداشت دو نفر در ارتباط با این حادثه یک روز پس از چهار برگزار شد پس از ظهور کلیپ.

یک شاه تسلیم در Bhelupur ایستگاه پلیس شناسایی متهم اصلی به عنوان آرون Pathak که لینک به Vishwa هندو سنا Sangathan.

در بیانیه ای در روز شنبه بنارس SSP Amit Pathak گفت: "در شب از جولای 16 فرد به نام آرون Pathak تا به حال یک ویدیو آپلود. ادراک گرفته شده از ویدئو و یک مورد ثبت شده در Bhelupur ایستگاه پلیس. وجود دارد اعتراض نظرات در این ویدئو در مورد یک کشور همسایه و سیاسی مردم است. در مجموع شش نفر دستگیر شده اند در این مورد تا حال حاضر که در آن دیروز چهار نفر دستگیر شدند در حالی که دو دستگیر شدند در روز شنبه. در دنباله ای از وقایع فردی به نام آرون Pathak آمده است به عنوان فرد اصلی در این حادثه. امروز ما موفق به تماس با کسی که نشان داده شده در این ویدئو. این فرد در اینجا زندگی می کند. او یک خانه در جال Sansthan دولت مستعمره. پدر و مادر او بودند کارکنان بخش آب است. در حال حاضر برادر خود را در حال کار در این بخش است. کسی [که tonsured] یک ثبت نام رای دهندگان از هند و Aadhaar کارت نیز هست و متولد شد در بنارس... او به ما گفت که گوش دادن به مردم [متهم] او با آنها رفت و آنها او را به پرداخت 1000 تومان برای دریافت این ویدئو ساخته شده است. ما در حال جمع آوری حقایق بیشتر..."

SP (بنارس شهر) Vikas چاندرا Tripathi گفت: هند اکسپرس "راجش Rajbhar و Jai Ganesh شارما که یک آرایشگر بود و اصلاح به سر مرد دستگیر شدند در روز شنبه."او گفت: در این ویدئو دچار مشکلات روحی و روانی و با این نسخهها کار در یک فروشگاه. Tripathi حاضر به فاش کردن هویت خود است.

"ما مطمئن هستیم که اگر او ریشه در نپال اما برای دو نسل آنها در اینجا زندگی می کردند در هند. در این ویدئو گفته شد که وجود یک برنامه و او را به موهای خود را اصلاح کرده و پول دریافت کنید. افرادی که او با آنها می دانستند که او از دوران کودکی است. او تحت درمان یک اختلال روانی" Tripathi اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب