وادودارا ساکنان بلوک آمبولانس حامل بیمار قلبی بیش از ترس از Covid

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 2:55:14 pm بر اساس یک شکایت ثبت شد

توسط NEWSMINERAL در 5 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: ژوئیه 26 سال 2020 2:55:14 pm
Vadodara Police, Vadodara residential complex, Vadodara residential complex imaging centre, India news, Indian Express بر اساس یک شکایت ثبت شده توسط Dr V شاه از Baroda تصویربرداری مرکز بازداشت 13 ساکنان از مستعمره. (بازنمودی تصویر)

وادودارا پلیس در روز یکشنبه بازداشت 13 نفر به اتهام مسدود کردن یک آمبولانس حامل یک بیمار قلبی از تصویربرداری مرکز. تمام کسانی که دستگیر متعلق به یک مستعمره مسکونی در Alkapuri منطقه که در آن مرکز نیز واقع شده است. ساکنان مسدود دروازه مستعمره بیش از ترس از COVID-19 تا پلیس رسید و پراکنده آنها را.

حادثه اتفاق افتاده در شنبه شب هنگامی که قلب بیمار وارد شده به صورت فوری بررسی در مرکز تصویربرداری. ساکنان اجازه نداد آمبولانس را مجددا مستعمره.

Smitesh Solanki پلیس بازرس Sayajigunj ایستگاه پلیس گفت: "افسران پلیس رسیده نقطه که تصویربرداری مرکز نامیده می شود برای کمک به. من هم رفتم به نقطه ای محاکمه و به همین دلیل با ساکنان که ذکر COVID-19 نگرانی. ما اصرار داشت که آنها برای باز کردن دروازه های خود را, اما آنها مقاومت کردم و به یک رویارویی کلامی و فیزیکی سعی در غلبه افسران وظیفه."

بر اساس یک شکایت ثبت شده توسط Dr V شاه از Baroda تصویربرداری مرکز بازداشت 13 ساکنان از مستعمره.

Solanki گفت: "بیمار داخل آمبولانس بود و قلب بیمار و نیاز فوری آزمون. این مرکز تصویربرداری می کند حتی انجام هر COVID-19 آزمایشات اما این ترس از نتیجه چندان اشتیاقی ذهنیت است."

تمام 13 ساکنان رزرو شده اند تحت IPC بخش 336 (به خطر انداختن زندگی از کسی), 342 (غیر قانونی حبس), 141 (نیروی جنایی برای جلوگیری از کسی که از انجام آنچه آنها از نظر قانونی موظف به انجام آن) و همچنین بخش 51A از مدیریت بحران, قانون 2005 (مانع مامور دولت از تخلیه از توابع تحت عمل بدون علت معقول و منطقی), Solanki اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن