Maharashtra: پس از پسر 'رد' مسلمانان از گروه محلی نور 78-yr-پیر هندو مرد pyre

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده: مه 25 سال 2020 11:23:53 pm در حالی که مرد در

توسط NEWSMINERAL در 5 خرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | به روز شده: مه 25 سال 2020 11:23:53 pm
Coronavirus cases, covid 19 death, Muslims man, Hindu man’s pyre, Akola Municipal Corporation, Maharashtra news, indian express news در حالی که مرد در اثر یک حمله قلبی, همسرش است که تحت درمان برای Covid-19 در اکولا دولت کالج پزشکی و بیمارستان. (بازنمودی)

پس از خانواده از 78 ساله هندو که در اثر یک حمله قلبی در شنبه گزارش حاضر به انجام آخرین مراسم برخی از جوانان مسلمان از محلی سازمان روشن خود را pyre در روز یکشنبه.

در حالی که مرد در اثر یک حمله قلبی, همسرش است که تحت درمان برای Covid-19 در اکولا دولت کالج پزشکی و بیمارستان. هیچ تایید رسمی از اکولا اگر انسان سواب گرفته شد برای Covid-19 تست.

Prashant Rajurkar رئیس بهداشت وزارت اکولا شهرداری شرکت گفت: هند اکسپرس "این پسر مرد زندگی می کند که در Nagpur حاضر به پذیرش بدن و انجام مراسم تشییع جنازه. بنابراین محلی مسلمان سازمان اکولا Kutchhi ممان جماعت در طول زمان مسئولیت. روز یکشنبه برخی از مردان مسلمان روشن pyre در کوره های جسد سوزی."

اکولا یکی از بزرگترین coronavirus نقاط در ماهاراشترا با 125 کشته و بیش از 400 موارد مثبت.

جاوید Zakeria رئیس جدید سازمان ملل گفت: "پس از اکولا گزارش اول خود را به مرگ, ما تصمیم به انجام مجالس ترحیم برای کسانی که خانواده ها قادر به انجام این کار. ما تا به حال کسب اجازه از پدر و مادر برای اولین بار یک. از آن پس ما باید انجام 60 مجالس ترحیم که 21 بودند از Covid بیماران است."

او همچنین گفت: داوطلبان عینک محافظ چرخ دنده ها در طول و در اکثر موارد پس از توقف تخمگذاری pyre. اما در یکشنبه مراسم تشییع جنازه آنها نیز روشن pyre او اضافه شده است.

در حالی که پسر مرد نمی تواند تماس Rajurkar گفت که او حضور نداشت تشییع جنازه اما به شرطی تومان 5,000 برای این مراسم است. "یکشنبه مراسم تشییع جنازه خشمگین کرده است برخی از مردم است. آنها ناراحت هستند که نام متوفی است که در حوزه عمومی و پسر ناراحت است و به دلیل پوشش رسانه ای," او اضافه شده است.

زن می میرد در اکولا تلفات صعود به 125

یک فرد درگذشت Covid-19 در اکولا در دوشنبه در نظر گرفتن تلفات در منطقه به 125. مرحوم بود که پذیرفته شد به GMCH در مارس 19 و تا به حال آزمایش مثبت در مارس 23. اکولا عبور کرده 400-علامت Covid-19 موارد است. ناگپور همچنین ثبت Covid-19 مرگ در دوشنبه در نظر گرفتن تلفات به هشت. Vidarbha منطقه دارای 53 مرگ و میر در حال حاضر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن