وادودارا: PNB مدیر سه نفر دیگر بازداشت برای تقلب

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 12:00:40 am گفت: واریز مبلغ به عنو

توسط NEWSMINERAL در 30 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 12:00:40 am
Vadodara Detection of Crime Branch, PNB manager, fraud case, Ahmedabad news, Indian express news گفت: واریز مبلغ به عنوان FD بازیافت شد از وام گیرندگان از Anonya بانک تعاونی و پس از آن رفت و از بین رفته. (بازنمودی)

در وادودارا تشخیص جرم و جنایت شعبه (DCB) است بازداشت چهار نفر در مورد اتهام تقلب مربوط به سپرده ثابت (FD) از Rs 1.75 کرور از ورشکسته Anonya تعاونی بانک.

به عنوان در هر DCB مدیر شرکت بین Anonya بانک در یک شوک زمانی که او در بازدید از یک شعبه از پنجاب بانک ملی (PNB) در این شهرستان در 24 ژوئن به دنبال تعادل گواهی FD است. مقامات PNB به اطلاع مدیر که FD شده بود در موعد مقرر خارج شود. مدیر بلافاصله مطلع برنده منصوب شده توسط دولت که در زمینه شکایت از تقلب و جعل اسناد و توطئه جنایی پس از آن آمد به نور که از اسناد جعلی استفاده شد به برداشت پول است.

گفت: واریز مبلغ به عنوان FD بازیافت شد از وام گیرندگان از Anonya بانک تعاونی و پس از آن رفت و از بین رفته. این DCB روز دوشنبه دستگیر PNB مدیر Amul Mohod و همدستان Rahul نام مستعار Sachin شاه Kirankumar Panchal و Bhupesh Surti. شاه و Surti در حال ساکنان بمبئی در حالی که Panchal است از احمدآباد, پلیس گفت:.

پلیس گفت که مدیر Anonya بانک ایجاد کرده بود FD با PNB در 16 ژانویه این سال برای یک دوره یک سال است. دریافت FD بود در بازداشت مدیر اما متهم کرده و گواهینامه های جعلی و همچنین خروج رسید به انتقال این مبلغ به حساب های خود را.

پلیس کشف و ضبط 11 گوشی های تلفن همراه, دو, لپ تاپ, دو, چهار چرخ, یک اینترنت دانگل و همچنین 53 دبیت کارت از بانک های مختلف به ارزش تومان 18.41 لاخ از متهم.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب