در ملاقات با بیل گیتس PM مودی در مورد پست-Covid جهانی واکسن برای درمان بیماری همه گیر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 1:14:01 pm نخست وزیر نارندرا تعامل با بیل

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 1:14:01 pm
Bill Gates PM Modi meeting, Bill Gates PM Modi, PM Modi Bill Gates meeting, PM Modi Bill Gates, Bill Gates PM Modi coronavirus, coronavirus endemic, India news, Indian Express نخست وزیر نارندرا تعامل با بیل گیتس در coronavirus و راه پیش رو.

نخست وزیر نارندرا دوشنبه تعامل با philanthrophist و مایکروسافت با شرکت بیل گیتس بنیانگذار شرکت از طریق ویدئو کنفرانس و صحبت در مورد واکنش جهانی به این بیماری همه گیر کوروناویروس. نخست وزیر همچنین در مورد اهمیت جهانی هماهنگی در تحقیق و توسعه برای مبارزه با ویروس.

در این دیدار بیل و ملیندا گیتس co-صندلی بیل گیتس و ساعت مودی توافق کردند که این مهم برای دهلی نو را شامل می شود در بازار جهانی بحث و گفتگو در مورد همه گیر داده هند تمایل و ظرفیت برای قرار دادن تلاش های. ساعت مودی همچنان بر تلاشهای آگاهانه قرار داده تا توسط هند در مبارزه با ویروس.

"به صورت گسترده به تعامل با @BillGates. ما در مورد مسائل اعم از هند در تلاش برای مبارزه با کروناویروس کار gatesfoundation در مبارزه با COVID-19 نقش نوآوری و تولید یک واکسن برای درمان بیماری همه گیر" ساعت مودی توییتی.

ساعت مودی نیز با تمرکز بر چگونه دولت طرح های توسعه مانند گسترش مالی ورود popularising بهداشت از طریق Swachh بهارات ماموریت strenghtening آخرین مایل تحویل خدمات بهداشتی و درمانی, در میان دیگران, کمک کرده بود, بهبود هند در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

در حالی که بحث در مورد پست-coronavirus جهان PM مودی پیشنهاد کرد که بنیاد گیتس می تواند در تجزیه و تحلیل "تغییرات لازم در شیوه زندگی, اقتصادی, سازمان, رفتار اجتماعی, حالت از انتشار آموزش و پرورش و بهداشت و درمان است که ظهور در این پست COVID جهان".

این Covid-19 شمارش آرا در هند رشد شاخص نسبت به 82,000 علامت در روز جمعه حتی به عنوان وزارت امور خارجه دولت های آماده برای به اشتراک گذاشتن طرح های پیش نویس در استراتژی خروج با این مرکز پیش از پایان مرحله سوم از مستند, on May 17. با تقریبا 4000 تازه موارد تعداد کل بود در 81,970 در 8 هستم, با توجه به وزارت بهداشت و رفاه خانواده.

بانک جهانی در عین حال مورد تایید ویژه اقتصادی بسته به ارزش 1 میلیون دلار برای حمایت از هند مبارزه با این بیماری همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب