واکسن اوت 15: دانشمندان می گویند ICMR ادعای پوچ و خطرناک

نوشته شده توسط آمیتا سینها , Kaunain کلانتر M , Karishma Mehrotra | New Delhi, پونا | به روز شده: ژوئیه 4

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
نوشته شده توسط آمیتا سینها , Kaunain کلانتر M , Karishma Mehrotra | New Delhi, پونا | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 4:30:50 am
ICMR claim, Coronavirus Vaccine, Covid cure, August 15 deadline, Indian express news حتی AIIMS مدیر Randeep Guleria سر از تحقیقات بالینی گروه ملی نیروی کار در COVID-19 به نظر می رسید شگفت زده کرد. (بازنمودی)

رسمی ادعا توسط شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) که در آن پیش بینی شده "راه اندازی" یک Covid واکسن برای "بهداشت عمومی با استفاده از آخرین ماه اوت 15" کشیده شده است انتقاد شدید از جامعه علمی و موجب ترس است که آن ایمنی و اثر بخشی می تواند به خطر بیافتد به دیدار "در نزدیکی غیر ممکن است" جدول زمانی.

نکته مهم اوت 15 مهلت مگس در صورت علنی اعلام جدول زمانی برای آمادگی این واکسن از جمله واکسن توسعه دهنده خود را برآورد و در جدول زمانی ارائه شده به بدن نظارتی مواد مخدر کنترل کلی از هند است.

حتی AIIMS مدیر Randeep Guleria سر از تحقیقات بالینی گروه ملی نیروی کار در COVID-19 به نظر می رسید شگفت زده کرد.

"این خواهد بود که بسیار چالش برانگیز و دشوار است با توجه به این که ما باید به هر دو نگاه اثربخشی و ایمنی از هر واکسن که معرفی شده است. اگر ما دریافت نتایج مورد نظر از دیگر چالش این است که روند تولید انبوه واکسن" Guleria گفت: هند اکسپرس.

شهید Jameel شناخته شده virologist و رییس اجرایی ولکام تراست-DBT داد که بودجه تحقیقات بهداشتی در هند گفت: اوت 15 گاهشمار شد "مسخره".

"من از ترس جهانی جامعه علمی خواهد بود خنده ما برای این است. لازم نیست که اتفاق افتاده است. هند یک بازیکن جدی در علم است. که در حال رفتن به اعتماد ما اگر ما رفتار می کنند مثل این ؟ که در حال رفتن به باور ما حتی اگر ما واقعا با یک خوبی واکسن فردا ؟ ... و من وحشت زده در نوع زبان استفاده شده در این نامه است. آن است که یک حرف آن را بار خوانده شده مانند یک تهدید" Jameel گفت.

توضیح داد: ICMR ادعا می کند آن را می خواهد به راه اندازی Covaxin توسط اوت 15 در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

اوت 15 جدول ذکر شده است در نامه ای که ICMR مدیر کل Balram Bhargava نوشت به 12 بیمارستان های انتخاب شده برای انجام آزمایش های بالینی از Covaxin نامزد واکسن طراحی و توسعه توسط بهارات بیوتکنولوژی یک حیدرآباد بر اساس شرکت های دارویی و با همکاری پونا-بر اساس موسسه ملی ویروس شناسی یک ICMR آزمایشگاه.

این نامه در تاریخ 2 ژوئیه به ایجاد یک اضطراب عمومی به دلیل غیر واقعی, جدول زمانی و زبان استفاده می شود.

"این است که پیش بینی برای راه اندازی این واکسن برای سلامت عمومی استفاده از آخرین تاریخ 15 اوت سال 2020 پس از اتمام تمامی آزمایشات بالینی... شما به شدت توصیه می شود برای سریع تمام مصوبات مربوط به شروع کارآزمایی بالینی و اطمینان حاصل شود که موضوع ثبت نام آغاز شده است بعد از تاریخ 7 ژوئیه سال 2020" Bhargava گفت: در این نامه قبل از صدایی هشدار دهنده است. "لطفا توجه داشته باشید که عدم رعایت مشاهده خواهد شد بسیار جدی است."

تصویب بالینی داده شده بود در تاریخ 29 ژوئن و هیچ کس حتی خود شرکت بر این باور است که واکسن آماده خواهد شد در ماه اوت 15.

در یک پس زمینه توجه داشته باشید گردش روز آن را دریافت تایید برای آزمایش های بالینی واکسن توسعه دهنده بهارات بیوتکنولوژی گفت که نتایج حاصل از فاز اول و فاز دوم محاکمات خواهد بود تنها در اکتبر.

"بر اساس نتایج موفقیت فاز اول و فاز دوم خواهد بود که از اکتبر سال 2020 ما پیشرفت بزرگتر بالینی. پس از اخذ مجوز جدول زمانی خواهد بود مجموعه ای از پس از دریافت مصوبات قانونی" شرکت کرده بود گفت.

این "بزرگتر بالینی" اشاره به فاز سوم کارآزمایی بالینی است. همانطور که در حال حاضر این شرکت شده است پاک تنها برای دو فاز.

مرحله اول آزمایش به منظور بررسی ایمنی این واکسن در بدن و معمولا انجام شده در چند ده داوطلبان. این چند ماه. در فاز دوم, دانشمندان, بررسی کنید که آیا این واکسن قادر به ماشه مورد نظر پاسخ ایمنی است. چند صد نفر از داوطلبان مورد نیاز برای این و این می تواند برای چند ماه.

در واقع با توجه به اطلاعات ارسال شده در آزمایش های بالینی رجیستری رسمی آنلاین سپرده گذاری از تمام آزمایش های بالینی در کشور در این مدت از Covaxine ذکر شده است که 15 ماه.

این ورودی در رجیستری آخرین ویرایش در پنج شنبه. آن گفت که ارزیابی آزمایشات انجام می شود در روز 14 بعد از 28 روز 104 و بعد 194 برای دو فاز است.

علاوه بر فاز اول و فاز دوم دادگاه هنوز به تایید شده توسط نهادی اخلاق کمیته های شش از 12 انتخاب بیمارستان و یک نیاز اجباری قبل از محاکمه می توانید شروع.

شش بیمارستان های مورد تایید نسبتا کمتر شناخته شده در بيمارستان در گوا گوراکپور, Belgavi, روتک و Kanpur. کسانی که هنوز برای دریافت نهادی خود را تایید شامل AIIMS دهلی نو و AIIMS Patna.

اما یک واکسن مورد تایید نیست برای استفاده عمومی تا مرحله سوم آزمایشات که بررسی اثر بخشی آن — آیا پاسخ ایمنی تولید آن است که قادر به مبارزه با این بیماری است.

هیچ راهی وجود دارد که این سه مرحله می تواند تکمیل شود قبل از اوت 15, دانشمندان, گفت:, و اضافه کرد که آنها می ترسید که ممکن است نشانه ای است که فاز سوم محاکمه می شد پرید.

برترین پزشکان همکاری نزدیک با دولت به شرط ناشناس ماندن جدی مطرح سوالات بیش از ICMR پیشنهاد.

"این غیر ممکن است و خیلی خطرناک است و یک وظیفه است. واکسن آزمایشی است و نه حتی گرفته شده است. در فاز 1 ثبت نام خود را طول می کشد چند ماه. این طول می کشد زمان به دلیل شما باید برای بررسی اگر واکسن قادر به تولید به اندازه کافی خنثی سازی آنتی بادی برای مبارزه با ویروس. دوم اگر واکسن تولید آنتی بادی ما نیاز به بررسی اگر آنها حفظ برای برخی از زمان. این آنتی بادی ها ممکن است تنها برای چند هفته. شما نمی توانید یک واکسن است که داده می شود هر چند هفته" یکی از آنها گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب