باز کردن 1.0 روز 4: قبیله ای از زنان تصویب خیابان بازی در Covid; کشتی نیروی دریایی به ارمغان می آورد 233 رشته سرخپوستان از ایران

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 10:45:13 pm با نزدیک به 10 ، 000 تازه موارد

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 10:45:13 pm
Delhi covid news, Kejriwal Covid test با نزدیک به 10 ، 000 تازه موارد ثبت شده در طول 24 ساعت Covid-19 شمارش آرا در هند افزایش یافت به 286,579.

در سراسر کشور Covid-19 شمارش نزدیک 2.9 لاخ روز پنج شنبه با ضبط یک روز افزایش نزدیک به 10 ، 000 مورد در نظر گرفتن تعداد عفونت های شناسایی شده در این ماه تقریبا به یک لاخ. دولت گفت: عفونت ویروس وارد نشده جامعه انتقال مرحله به عنوان مستند و مهار اقدامات مانع از گسترش سریع.

مرگ و میر نیز شاهد یک رکورد تک روز افزایش بیش از 350 مرگ و میر به حرکت و نزدیک به 8,500-علامت گذاری بیش از یک سوم از آن ثبت شده در 11 روز پس از تاریخ 1 ژوئن — روز است که علامت شروع یک مرحله به مرحله خروج از بسیاری از محدودیت های اعمال زیر در سراسر کشور مستند با اثر از 25 مارس.

هند پنجمین بدترین ضربه ملت COVID-19 همه گیر پس از آمریکا و برزیل و روسیه و انگلستان با توجه به داده های صادر شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. فاصله باریک بین هند را مورد تعداد و انگلستان که تا کنون ثبت بیش از 2.92 لاخ موارد تایید شده به آن را چهارمین بیشتر تحت تاثیر ملت است.

این کشور وارد فاز اول آن از باز کردن 1.0 در ژوئن 8 و در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب:

علاج بیمار بیمار سرطانی پرواز از سنگاپور به هند خود را به انجام برسانند آخرین آرزو

در یک ژست بشردوستانه هند ماموریت در سنگاپور تسهیل سفر از یک بیمار سرطانی خود را به انجام برسانند آخرین مایل به اتحاد با او و مادرش در تامیل نادو در میان جهانی محدودیت های مسافرتی با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. هند ماموریت تشکر سنگاپور با وزیر امور خارجه ویویان Balakrishnan هوایی هند اکسپرس و مسافران که به صندلی به او و خانواده اش. "تحقق آخرین آرزوی یک فرد با چند روز باقی مانده است. مبارک برای متحد کردن یک بیمار سرطانی با مادر در Trichy," هند ماموریت توییتی همراه با یک عکس از بیمار و خانواده او.

کشتی نیروی دریایی به ارمغان می آورد 233 رشته سرخپوستان از ایران

تحت نیروی دریایی هند را 'Samudra Setu' عملیات نیروی دریایی کشتی 'فهم Shardul' روز پنج شنبه به ارمغان آورد 233 سرخپوستان به گجرات از ایران جایی که آنها گرفتار شده بودند با توجه به محدودیت های مسافرتی در نظر coronavirus ناشی مستند. کشتی بادبان از بندر عباس بندر ایران در ژوئن 8 با این 233 سرخپوستان بیشتر ماهیگیران از کونت منطقه از دولت و وارد در پربندر پورت در روز پنج شنبه گفت: دفاع PRO برای گجرات Puneet Chadha. "کشتی لنگر انداخت در پربندر پورت و مسافران در حال deboarded. دولت محلی ساخته شده است که ترتیبات برای ارسال آنها را به خود مربوطه مکان های مادری" گفت: Chadha.

قبیله ای زنان تصویب خیابان بازی در Covid-19

قبیله ای از زنان در حال تصویب یک خیابان بازی در Covid-19 به گسترش آگاهی در مورد این ویروس کشنده در میان اکثرا بی سواد چای باغ کارگران در غرب بنگال را Jalpaiguri منطقه. این آگاهی از طریق خیابان بازی دستاوردهای اهمیت به عنوان بسیاری از کارگران مهاجر از این منطقه در حال برنامه ریزی برای بازگشت از کشورهای دیگر. بازی 'کرونا Bhagao Desh Bachao' (دفع Covid-19 نجات کشور) نوشته شده توسط ماکسیما Toppo در Hindi و صدری زبان و تصویب توسط دیگر محلی زنان در Gairkata چای و مستغلات. در حالی که یک زن دون نقش رمان coronavirus دیگران عمل می کنند به عنوان پزشکان و پلیس.

"ما در حال ایجاد آگاهی در مورد چگونه Covid-19 گسترش در سراسر جهان است. از طریق خیابان بازی ما در حال ساخت بیشتر سواد مردم درک کنند که چگونه این ویروس گسترش می یابد و ترغیب آنها به اقدامات ایمنی با حفظ بهداشت و اجتماعی فاصله," Toppo گفت. "ما در حال تلاش برای مطمئن شوید که Covid-19 نه در میان مردم در این منطقه به عنوان برخی از عودت ممکن است با آلوده رمان coronavirus," او اضافه شده است.

مک دونالد رزومه ناهار خوردن در مرکز در 50 رسانه ها از شمال و شرق به مناطق

خدمات سریع رستوران های زنجیره ای مک دونالد از سر ناهار خوردن در مرکز در 50 رسانه ها تا کنون در شمال و شرق منطقه است. این شرکت madenearly 50 به علاوه روند تغییرات برای اطمینان از ایمنی و رفاه مشتریان و کارکنان رستوران Rajendra پلازا رستوران های Pvt با مسئولیت محدود (CPRL) که در عمل مک دونالد در شمال و شرق هند در بیانیه ای گفت:.

"به تاریخ ما باز کرده اند بیش از 100 رستوران در سراسر شمال و شرق هند مناطق که در حال عملیاتی از طریق کانال های مختلف از جمله تحویل drive-thru, غذای آماده و ناهار خوردن در و ما در حال پیشرفت سریع در دوباره باز بیشتر رستوران ها" CPRL سر رابرت Hunghanfoo گفت. از این ناهار خوردن در عملیاتی در 50 درصد تا کنون با اضافی فیزیکی فاصله و اقدامات ایمنی به عنوان فرمان توسط مقامات محلی او اضافه شده است. CPRL افزایش ایمنی و حرارتی با استفاده از غربالگری و ماسک و دستکش برای کارکنان مکرر شستن دست ها و استفاده از دست sanitisers برای کارکنان و مشتریان است. "

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن