'خلاف قانون اساسی غیر قانونی': کنگره روش EC برابر با سر اشاره کردن به پستی رای گیری برای سالمندان

نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 6:08:26 pm کمیسیون انتخابات اجازه

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399
نوشته شده توسط Manoj C G | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 3 سال 2020 6:08:26 pm
Election Commission, postal ballots, postal ballots for election, postal ballots for elderly, Indian expess کمیسیون انتخابات اجازه داده است افراد 65 سال و بالاتر و Covid بیماران برای رای دادن از طریق پستی برگه های رای.

یک روز پس از آنکه دولت اصلاح قوانین انتخابات به رای دهندگان اجازه می دهد با سن 65 سال و بالاتر و کسانی که آلوده به رمان coronavirus به انتخاب کردن برای پستی رای گیری کنگره جمعه با نزدیک شدن به انتخابات به دنبال خروج فوری از تصمیم تشریح آن خلاف قانون اساسی و غیر قانونی است.

ارشد کنگره رهبران Abhishek Singhvi و Randeep Surjewala در یک نشست مجازی با کمیسیون انتخابات استدلال کرد که چندین قانونی کمبود در تصمیم گیری.

"شیوه ای که در این تصمیم گرفته شده است نشان می دهد کامل و عدم استفاده از ذهن و تکان دهنده دور زدن از هر فرآیند مشاوره با ذینفعان کلیدی (به عنوان مثال دیگر احزاب سیاسی دیگر از رژیم حاکم). حتی بر سرسری معاینه متعدد حقوقی کمبود در این تصمیم تبدیل به آشکار" کنگره گفت: در یک دادخواست به EC.

تاکید کرد که کمیسیون مستقل انتخابات (EC) را به "مایل اضافی" را به اطمینان حاصل شود که همه گیر می کند و نمی گذارد مشارکت در بیهار نظر سنجی بعد از این سال انتخابات, کمیساریای Sushil چاندرا گفته بود هند اکسپرس که Covid بیماران خواهد شد مجاز به رای دادن از طریق پستی برگه های رای.

چاندرا گفت: قانون وزارت را پذیرفته است EC پیشنهاد در مورد این موضوع زیر که یک رده جدید از "Covid-19 مشکوک و یا تحت تاثیر افراد" اضافه شده است تحت حکومت 27A از انجام انتخابات قوانین, 1961.

کنگره گفته است که اجازه می دهد افراد 65 ساله و بالاتر به رای های پستی رای گیری نقض رازداری در رای گیری به عنوان بخش بزرگی از جمعیت بی سواد و آنها ممکن است به دنبال کمک از دیگران در مراحل متعدد پایان دادن به افشای مورد نظر خود را نامزد.

این تصمیم همچنین "در معرض یک درصد بالایی از رای دهندگان به سازمان اداری تاثیر و یا نفوذ توسط دولت یا حزب حاکم و یا عوامل خود را و یا هر تعداد از افرادی که باید قادر به شناسایی این افراد در پیشبرد (به راحتی) و تاثیر آنها چگونه رای بدون حفاظت از رأی مخفی."

علاوه بر این کنگره گفت: این تصمیم که "ظاهرا با هدف حفاظت از شهروندان ارشد و برای جلوگیری از گسترش Covid-19 عفونت" ممکن است برعکس اثر "مضاعف به خطر انداختن نه تنها رای دهندگان اما کسانی که در اطراف آنها vis-à-vis قرار گرفتن در معرض Covid-19 ویروس."

آن گفت: فرم 13A همراه با پستی کاغذ های رای ، بموقع گواهی و محضری که برای رای دهندگان خواهد شد که شخصا به دیدار یک افسر. ثانیا: "رای دهندگان باید به استفاده از خدمات دولت دفتر پستی خود را ارسال و یا پستی رای گیری و نتیجه را دوباره در معرض خطر یا پیمانکاری یا پخش Covid-19 عفونت" کنگره گفت.

یک جایگزین بهتر این کنگره گفت: "خواهد بود که جداگانه غرفه رای گیری برای شهروندان ارشد برای به حداقل رساندن خطر عفونت است."

با این استدلال که نرخ رد پستی آراء شده است نزدیک به 20 درصد آن گفت: "این 20% حاشیه خطا یک بار اعمال شده به رای توسط انتخاب کنندگان از 65 سال و بالاتر است که به اندازه کافی به طور کامل تغییر نتیجه هر انتخابات است."

"به عبارت دیگر و در پرتو این متعدد الزامات پستی برگه های رای که کمتر جایگزین قابل اعتماد و نمی تواند تبدیل به هنجار آن را گفت و پرسید: EC به utiilize قدرت خود تحت ماده 324 قانون اساسی از هند و مستقیم به خروج فوری از این تصمیم.

در اوایل این هفته CPM دبیر Sitaram Yechury تا به حال نوشته شده به رئیس کمیساریای انتخابات ثبت نام خود را در اعتراض به حرکت می کند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب