Uddhav Thackeray قطعا برای رم معبد 'bhoomi pujan': Sanjay Raut

توسط: PTI | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 2:53:42 pm شیو سنا رئیس Uddhav Thackeray همراه

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399
توسط: PTI | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 2:53:42 pm
shiv sena ram temple, uddhav thackeray in ayodhya, shiv sena ayodhya, saamna editorial, bjp ram temple, indian express شیو سنا رئیس Uddhav Thackeray همراه با همسر Rasmi و پسر Aditya در ایودیا سال گذشته است. (Express photo by Vishal Srivastav)

ماهاراشترا وزیر و شیو سنا رئیس جمهور Uddhav Thackeray قطعا برای زمین شکستن مراسم رم معبد ساخت و ساز در ایودیا حزب MP سانجی Raut گفت: در روز سه شنبه.

پرسید که آیا Thackeray دریافت یک دعوت نامه برای مراسم Raut گفت: از آن خواهد آمد."

نخست وزیر نارندرا مودی است که به احتمال زیاد به دیدار ایودیا در اوتار پرادش در آگوست 5 برای 'bhoomi pujan' مراسم برای شروع ساخت و ساز از Ram معبد.

وزیر Thackeray قطعا برای 'bhoomi pujan' مراسم به دلیل شیو سنا سهام احساساتی مذهبی و ملی روابط با این موضوع" Raut گفت: کانال تلویزیون.

به عنوان من تا به حال گفت: دیروز شیو سنا ساخته شده بود یک سهم بزرگ و (Shiv Sainiks) ریختن خون خود و فداکاری های ساخته شده برای علت رم معبد ساخت و ساز او اضافه شده است.

Raut تصریح کرد که Thackeray نگه می دارد بازدید ایودیا و انجام داده است از قبل و بعد از تبدیل شدن به نخست وزیر, Maharashtra.

مراسم تاریخی از نقطه نظر کشور Hindutva برای هزاران نفر از شهدا, او گفت:.

Raut همچنین گفت lakhs از خداوند Ram جانبازان می شد تا برای مراسم بوده است COVID-19 بحران حاکم.

این Rajya سبها عضو روز دوشنبه ادعا کرد که حزب او هموار راه را برای رم Mandir در ایودیا و حذف موانع در معبد ساخت و ساز به علت Hindutva و نه برای سیاست است.

همچنین به عنوان خوانده شده | SC junks درخواست برای حفاظت از مجسمه های یافت در طول تسطیح زمین برای رم معبد در اچهنرا

این نیاز دیده می شود که چگونه بسیاری از مردم خواهد شد دعوت شده به این معبد را از زمین شکستن مراسم ماه آینده و چه اجتماعی فاصله اقدامات گرفته خواهد شد در این مراسم (با در نظر COVID-19 شیوع), Raut گفت.

"چه" سیاسی اجتماعی فاصله " آنها مشاهده خواهد شد باقی مانده است دیده می شود," او گفت:.

پس از طولانی کشمکش حقوقی دیوان عالی کشور در 9 نوامبر سال گذشته راه را برای ساخت و ساز از Ram معبد توسط اعتماد در مورد مناقشه سایت در ایودیا.

دادگاه راس کارگردانی این مرکز برای تخصیص دادن یک جایگزین پنج هکتار طرح به اهل سنت وقف هیئت مدیره برای ساخت یک مسجد جدید در "برجسته" در شهر مقدس در اوتار پرادش.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب