مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی اوبراین تست مثبت برای coronavirus

واشنگتن جولای 27 (ایسنا) — ملی آمریکا مشاور امنیت رابرت اوبراین تبدیل شده است بالاترین رتبه بندی رسمی در جمهو

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399

واشنگتن جولای 27 (ایسنا) — ملی آمریکا مشاور امنیت رابرت اوبراین تبدیل شده است بالاترین رتبه بندی رسمی در جمهوری دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دایره درونی به تست مثبت برای coronavirus.

اعلام عفونت در دوشنبه کاخ سفید در بیانیه ای گفت: وجود دارد هیچ خطر قرار گرفتن در معرض تهمت یا معاون رئیس جمهور مایک پنس.

اعلام گرفتار برخی از کارکنان کاخ سفید خاموش نگهبان به عنوان وجود دارد نبوده داخلی, ضبط خبرنگاری در مورد آن یک منبع گفت. به دلیل به طور منظم تست رژیم مقامات کاخ سفید نه قابل اعتماد ماسک می پوشند در حالی که مشغول به کار در بال غربی.

یک دولت رسمی گفت: اوبراین به حال نشده بود در تماس با رئیس جمهور در چند روز. شورای امنیت ملی بلافاصله پاسخ به سوالات در مورد اوبراین.

کاخ سفید در بیانیه ای گفت: "او (اوبراین) دارای علائم خفیف بوده و خود منزوی و کار از یک مکان امن کردن سایت. وجود دارد هیچ خطر قرار گرفتن در معرض به رئیس جمهور یا معاون رئیس جمهور است. کار شورای امنیت ملی همچنان بدون وقفه."

اوبراین که در زمان بیش از به عنوان مشاور امنیت ملی از جان بولتون در سپتامبر گذشته تا به حال سفر به پاریس در اواسط ماه جولای به نمایندگی از ایالات متحده در روز باستیل مراسم. او ملاقات رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در حالی که وجود دارد.

این ویروس بوده و مخل برای مغلوب ساختن پیشی جستن که هفته گذشته مجبور به انصراف از برنامه ریزی برای کنوانسیون حزب جمهوری خواه در جکسون ویل فلوریدا که در آن او به طور رسمی نامزد دور دوم.

یک نظامی ایالات متحده عضو که با این نسخهها کار در کاخ سفید به عنوان یک نوکر آزمایش مثبت برای coronavirus در ماه مه به عنوان پنس را فشار دهید ،

(گزارش شده توسط استیو هلند و الکساندرا Alper; نوشتن سوزان Heavey و لیزا Lambert; ویرایش توسط کریس ریس و هوارد Goller)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن