با بین بگ چه چیزی اشتباه

از نوع خود به گفته تولید کننده بهترین بین بگ در فروشگاه های اینترنتی می باشد. کاملا طبیعی است که فوم دانه ای

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

از نوع خود به گفته تولید کننده بهترین بین بگ در فروشگاه های اینترنتی می باشد. کاملا طبیعی است که فوم دانه ای مواد داخل صندلی شنی هپی چیر نشست کند و در دراز مدت بسته به وزن شخص استفاده کننده دارای کمی افت شود و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد. امروزه یکی از دلایل آسیب به ستون فقرات بدن نشستن به صورت ناصحیح می باشد، نشستن روی زمین سفت و سخت یکی از عواملی است که مشکلات ارتوپدی ایجاد می کند، به همین دلیل پزشکان همیشه پیشنهاد می کنند که از یک مبل راحت استفاده کنید. یکی از دلایل راحتی استفاده از بین بگ، آن است که هنگام نشستن روی آن، فرم بدن را گرفته و تمام بدن را در برمیگیرد، این مسئله به احساس راحتی بیشتر مصرفکننده کمک میکند. ابعاد این مبل بین بگ راحتی به قطر 180 سانتیمتر و ارتفاع 100 سانتیمتر با تحمل وزن 300 کیلو گرم و وزن بسته بندی 15 کیلو گرم را دارد . بیشتر ایرانی ها علاقه زیادی به این دارند که روی مبل دراز بکشند، بین بگ با ساختاری که دارد، باعث می شود خود به خود روی آن دراز بکشید و در راحت ترین شرایط به سر ببرید. قابلیت شست و شو را دارد و وزن آن 60 کیلو گرم است که وزن مناسبی دارد و با استراحت روی آن جا به جا نمی شود.

لایه رویی براحتی با بازکردن زیپ محصول قابل جدا شدن و شست وشو است. دارای محفظه داخلی و رویه از جنس مخمل و می توان شست ، و مواد درونی این هپی چیر یونولیت است. پارچه مخمل رویه مبل قابلیت جدا سازی از آستری و مواد داخلی مبل را دارد و در صورت نیاز برای شستشو میتوانید رویه را جدا کنید . لبه های پارچه دو طرف زیپ را بدوزید. خیلی از افراد علاقه زیادی دارند که داخل بین بگ را با چه موادی پر می کنند. برای استفاده در حیاط ، تراس ، نزدیک استخر یا حتی ساحل دریاچه ، مبل های شنی ساخته شده از پارچه های ضد آب را توصیه می کنیم و همچنین به توصیه طراحان مبنی بر پر نکردن بیش از حد فضای مبلمان ، توصیه می کنیم. از مدل تک نفره گرفته تا دو نفره یا حتی سه نفره. انتخاب مدل بین بگ یک مسئله کاملا سلیقه ای است، اگر مکان و فضای مناسب جهت استفاده از مدل های دو یا سه نفره دارید می توانید این مدل ها را انتخاب کنید، در غیر این صورت استفاده از یک یا دو بین بگ تک نفره نیز انتخاب قابل قبولی خواهد بود.

شما با صرف کمترین هزینه می توانید برای خود یک عدد بین بگ خریداری کنید و از راحتی چند برابر آن نسبت به سایر مبل ها لذت ببرید. این مبل جزو مبل های ضد آب هم محسوب می شود، یعنی شما می توانید آن را روی آب قرار دهید و به راحتی روی آن دراز بکشید. شباهت بسیار زیادی به خمیر بازی دارد، به طوری که وقتی بدن شما روی آن قرار می گیرد به دلیل نرمی فوق العاده فرم بدن شما را به خود می گیرد و تمام قسمت های بدن شما را پر می کند به همین علت روی آن احساس راحتی زیادی می کنید. شخصی که بر روی این مبل می نشیند آنچنان احساس راحتی و شادی پیدا می کند که به آن مبل شادی هم گفته می شود. این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول (آستر) محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور اصلی آن است و در رنگ های مختلف عرضه می شود.

در مورد انتخاب رنگ و مدل، میتوانید هپی چیر را با دیگر کالاهای موجود در دکوراسیون منزلتان ست کنید، برای مثال انتخاب رنگ متناسب با رنگ مبلمان پذیرایی، رنگ دیوار، پردهها، تابلوها و فرشها میتواند گزینه مناسبی باشد. اگر اهل استفاده طولانی مدت از بین بگ هستید، بهترین انتخاب برای شما، مبلی با روکش چرمی یا جیر است، این جنس دارای مقاومت بسیار مناسبی است و بهراحتی دچار سایش یا پارگی نمیشود. بین بگ ها دارای بدنه ای از جنس پارچه ترک و روکش نانو و برخی نیز دارای روکش های چرم می باشند که این بدنه ها کاملا ضد تعریق بوده و می توانید ساعت های طولانی بر روی آن ها استراحت کرده و یا به تماشای تلویزیون بپردازید. نسل جدیدی از مبل های راحت که امروزه وارد بازار شده است، بین بگ می باشد. مبل بین بگ راحتی بزرگ با پارچه مرقوب و لطیف مخمل تولید شده که بسیار شیک و در عین حال نرم و راحت است . مبل بین بگ راحتی بزرگ به رنگ مشکی تولید شده و یکی از راحت ترین مبلمان های یونولیتی یا شنی به شمار میرود . که از طول عمر بالاتری نیز برخوردار هستند و همچنین دارای تنوع رنگ زیادی می باشد. Post h᠎as been generated wi᠎th the ᠎he​lp of G᠎SA C ontent Generat᠎or  D em oversion.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن