اقامت برای ماهیگیری: رودخانه مینه سوتا قلاب ماهی گیر برای زندگی

پس از روی لئامت دادن در نیروی دریایی و دانشگاه, Kalahar فرود یک کار با حفاظت آب و خاک منطقه در Renville County

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399

پس از روی لئامت دادن در نیروی دریایی و دانشگاه, Kalahar فرود یک کار با حفاظت آب و خاک منطقه در Renville County است. آن را به یکی شاید دو ماهیگیری در دریاچه ها.

"من برنامه ریزی شده به ماندن در یک سال" گفت: Kalahar.

که 42 سال پیش. او در آنجا ماند برای ماهیگیری.

او به ما نشان داد که چرا در اوایل ماه جولای آخر هفته. اولیویا ساکن رهبری این نویسنده همراه با جان و سفید از Ortonville و لایحه Hillesheim از جزیره پرنده در هشت مایل دست و پا زدن قایق رانی, ماهیگیری تفریحی در رودخانه مینه سوتا.

"این سخت است نه به 100 روز ماهی در رودخانه مینه سوتا برای دو بچه اگر شما ماهی سخت" Kalahar گفت. "به طور معمول ما اجرا از طعمه."

Hillesheim شده است Kalahar را به طور منظم همراه ماهیگیری در رودخانه که برش از طریق جنوب غربی ایالت مینه سوتا برای حدود 15 سال است. آنها مشتاق هستند ماهیگیران تفننی. آنها به دنبال دریاچه ماهی قزل آلا از طریق یخ در انتاریو در منهای 40 درجه آب و هوا. آنها درهم با ماهیان خاویاری به اندازه کافی بزرگ به دو قایق موتوری خود را در Rainy River.

اما نگه داشتن آنها را به آینده را به رودخانه مینه سوتا. چگونه اغلب ؟ حداقل یک بار در هفته Kalahar گفت.

Kalahar اغلب اهداف این رودخانه انواع مختلف اردک ماهی و sauger. مشاوره خود را ساده است: برای کسانی که در مکان های که در آن روشن آب سرد در حال اجرا است به رودخانه و شروع به استفراغ کردن.

"این بسیار سخت به ضرب و شتم یک سفید چرخان دم او گفت:" وقتی پرسیده شد که چه چیزی به بازی شیر یا خط.

برای تمام اطراف با موفقیت و به او توصیه می کند با استفاده از یک اسنل قلاب با یک تیغه با یک نیمه به سه هشتم اونس وزن حدود شش یا پس اینچ بالاتر از آنها است. اضافه کردن یک خزنده به قلاب و شیپور خاموشی بر روی میله به دنبال خواهد داشت.

گربه ماهی کانال فراوان در رودخانه و ما فرود آمد مقدار زیادی از جمله بسیاری از در دو و سه پوند متغیر است. Kalahar گاهی اوقات انجام برخی از ماهیگیری برای flathead, گربه ماهی. وجود دارد flatheads شکوه 40 پوند در کشش از رودخانه Renville County مرزها.

John White holds the 28-inch, 8.72 pound walleye he caught July 11 on the Minnesota River. Tom Cherveny/West Central Tribune

جان سفید دارای 28-اینچ, 8.72 پوند انواع مختلف اردک ماهی او گرفتار جولای 11 در رودخانه مینه سوتا. تام Cherveny/مرکزی غرب تریبون

زیادی وجود دارد انواع مختلف اردک ماهی در این آب بیش از حد. سفید کشیده در 28 اینچ 8.72-پوند انواع مختلف اردک ماهی فقط چند دقیقه بعد از ما کاهش یافته و ما پشت خطوط قطع درخت.

با وجود این فرصت رودخانه مینه سوتا مورد استفاده قرارگرفته است به عنوان یک ماهیگیری منابع از دیدن نور تنها فشار با توجه به تونی Sindt با وزارت منابع طبیعی مینه سوتا شیلات در هاچینسون. ما مواجه می شوند و تنها دو ساحل ماهیگیران تفننی در هشت مایلی رودخانه ما صید.

با داشتن همه این ها به خود Kalahar اذعان می کند که برخی از آنچه که او را سقوط در عشق با رودخانه است.

"به اطراف خود نگاه کنید," او گفت: به طور کامل توضیح دهید که عشق خود را برای این رودخانه است.

After a quick moving summer storm passed us by, we returned to the water and made our way downstream. Tom Kalahar and Ben Hillesheim paddle by a small island on the Minnesota River to our take out point on July 11.

پس از یک حرکت سریع تابستان طوفان گذشت و ما با بازگشت ما به آب و راه ما پایین دست. تام Kalahar و بن Hillesheim دست و پا زدن توسط یک جزیره کوچک در رودخانه مینه سوتا به ما را از نقطه در جولای 11.

اگر چه آن برش از طریق قلب از ذرت کشور شما هرگز آن را می دانم. ما ور رفته در امتداد یک راهرو به انتظارنشسته بودند توسط اوکس افرای نقره ای و basswoods و قوی cottonwoods. رخنمون سنگ گرانیت به بخش هایی از این رودخانه یک احساس مانند مرز آب قایق رانی منطقه بیابان.

در عین حال Kalahar اولین بار است که می گویند: "این رودخانه به عشق." آب آن شکلات-رنگی از رسوب حمل آن است. "شما نمی تواند کمک کند اما به دنبال بیرون آمدن مانند ما" خندید Kalahar اشاره به گل و لای بر ما لباس.

Kalahar, 67, متعهد 35 سال به SWCD به منظور کاهش فرسایش که muddies ها رودخانه. زرق و برق دار هیدرولوژی با توجه به گسترده زهکشی و افزایش حجم آب به علت وتر آب و هوا نیز تغییر این رودخانه است. چه شگفت زده می کند Kalahar گفت: این رودخانه انعطاف پذیری است.

Tom Kalahar of Olivia has been fishing the Minnesota River for 42 years, ever since he moved to Renville County from Otter Tail County to begin his career in conservation. Sandbars such as the one he is walking on make ideal camping spots for overnight excursions on the river. Tom Cherveny / West Central Tribune

تام Kalahar از اولیویا شده است ماهیگیری رودخانه مینه سوتا برای 42 سال تا کنون از او نقل مکان کرد به Renville County, از Otter Tail County برای شروع کار خود را در حفاظت از محیط زیست. Sandbars مانند او راه رفتن را ایده آل کمپینگ نقاط برای یک شب گشت و گذار در رودخانه. تام Cherveny / مرکزی غرب تریبون

این موضوعات به ما کیکس زمین به توقف در یک sandbar برای ما ناهار. رودخانه sandbars در حال پاشیده با پوسته صدف و یخبندان سنگریزه های گاه به گاه, agates و هر چند شواهدی از چیزی که بود. گاومیش کوهان دار امریکایی جمجمه و حتی شاخ های گوزن یافت شده در این sandbars.

سفر ما بود سراغ اجرا. در چند هفته Kalahar منجر خواهد شد یک گروه بزرگتر. ما زمین چادر در sandbar برای یک شب سفر ماهیگیری و این فرصت را به گرفتن برخی از جایزه flatheads.

این فرصت را برای گرفتن جایزه کانال و flathead, گربه ماهی و انواع مختلف اردک ماهی و سفید باس جذب بسیاری از کسانی که ماهی رودخانه است.

نیز وجود دارد مقدار زیادی از آنچه Sindt با DNR تماس "فقط هر چیزی ماهیگیران تفننی. "آنها می دانند که هر سفر ماهیگیری خواهد شد با تعداد زیادی از عمل از همه نوع از ماهی است. وجود دارد بیش از 70 گونه ماهی در رودخانه, همه چیز از مارماهی و paddlefish و ماقبل تاریخ گر به آب شیرین, درام یا sheepshead.

بسیاری از ماهیگیران تفننی هنوز چین و چروک بینی خود را در sheepshead اما بیشتر در حال کشف است که این ماهی بومی می تواند یک وعده غذایی خوشمزه است. گوشت سفت و سفید و خوشمزه ارائه شده شما حذف تیره تر زمانی که گوشت ماهی فیللتینگ آنها.

Kalahar انجام یک کولر با یخ و پرتاب درام ما در آن است. پس از خیساندن آنها در نمک آب شور او را دود آنها را بیش از چوب جنگلی با dab از شکر قهوه ای.

Kalahar وعده داده است که ماهی دودی خواهد بود و ما میان وعده زمانی که ما بازگشت به این رودخانه برای یک شب اجرا شود. هیچ سوال چه برنامه ریزی برای اردو شام. وجود خواهد داشت فیله از کانال گربه و walleyes بسیار گرم در ماهی تابه. اگر شما عشق به ماهی Kalahar گفت: آن را سخت به ضرب و شتم رودخانه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن