محلی مشاهده: قوی مطابق با بیل می تواند کمک مینه سوتا بازیابی

این سال مطابق با سال در مینه سوتا کاپیتول. این زمانی است که مجلس اجازه دولت به فروش اوراق قرضه به جمع آوری پو

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399

این سال مطابق با سال در مینه سوتا کاپیتول. این زمانی است که مجلس اجازه دولت به فروش اوراق قرضه به جمع آوری پول برای پروژه های ساخت و ساز که به نفع کل دولت است. این سرمایه گذاری می تواند کمک به ساخت و حفظ ساختمان های عمومی و سوخت و توسعه اقتصادی محلی و ارائه آب سالم و جاده ها. سرمایه گذاری در پروژه های زیربنایی را خار نیاز به بهبود اقتصادی از COVID–19 همه گیر و کمک به حفظ سوتا جوامع ،

شهرستان, شهرستانها, استان ها و سازمان های دولتی درخواست کرده اند بیش از 5 میلیارد دلار در نیازهای برآورده نشده است که می تواند صندوق بیش از 500 عمومی پروژه های ساخت و ساز در سراسر کشور ما است. در حالی که همه از این پروژه ها خواهد شد با بودجه یک پیوند قوی لایحه ایجاد محرک ما نیاز به کمک به تقویت مینه سوتا اقتصاد در طول این زمان دشوار است.

پیوند ارزشمند اقتصادی-توسعه ابزار به صندوق دولت ما را بهبود اقتصادی از اثرات COVID-19. در منطقه ما ساخت و ساز حرفه ای آماده خواهد شد و به این جدید پروژه های زیربنایی با خیال راحت. کارگران ساختمانی و پیمانکاران خود را متعهد به کیفیت خانواده-حفظ شغل و حصول اطمینان از رفتن به محل کار امن برای کارگران و خانواده های آنها و جامعه ما است.

چه یک دولت پیوند بسته ميانگين به ما محلی ؟ بیش از 15 اتصال پروژه به ارزش بیش از 70 میلیون دلار پیشنهاد شده است برای منطقه ما است. برای مثال دانشگاه مینه سوتا دلوت درخواست کرده است $4.4 میلیون نفر در پیوند دلار برای نوسازی A. B. Anderson سالن که در خدمت نزدیک به 50 رشته و یک مرکز برای لیبرال آموزش و پرورش در دلوت پردیس. اندرسون سالن در خدمت 4,500 دانش آموزان در هر ترم و خانه های نزدیک به 40 دفاتر دانشکده. در اصل ساخته شده در سال 1970 اندرسون سالن نیاز به یک قرن 21 به روز رسانی برای حفاظت در برابر آتش سیستم های مکانیکی, ADA, انطباق, و به طور کلی بازسازی. اندرسون سالن ضروری است برای این کار از کالج هنرهای لیبرال و دانشکده هنرهای زیبا. پیوند پول خواهد کمک به جذب دانش آموزان به لیبرال و زیبا-هنر در برنامه های UMD و حفظ جامعه ما کار می کند.

در بودجه این و دیگر پروژه های مینه سوتا مقننه باید با در نظر گرفتن یک رویکرد متعادل به پرداخت پول برای ساختمان آب و زیرساخت های حمل و نقل. این اجازه می دهد دولت به حداکثر رساندن خود را مطابق با قدرت به جریان ارائه محرک اقتصادی به تمام مناطق از دولت ما است که به آن نیاز دارید.

در این آخرین روزهای مقننه جلسه نمایندگان مجلس باید یک فرصت به دولت ارائه دهد بهبود اقتصادی بسته بندی و کمک به جوامع مانند دلوت و منطقه ما رستگار. قانون گذاران ما می تواند حمایت جامعه ما در حال توسعه یک اتصال برنامه نگه می دارد که مردم محلی مشغول به کار و سرمایه زیرساخت های حیاتی است که ما جوامع محلی و دولت نیاز است.

کریگ اولسون رئيس جمهور از دلوت ساختمان و ساخت و ساز و معاملات شورا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن