نساجی واحد در سورات به تحمل هزینه سفر از کارگران مهاجر

نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 2:02:14 am سورات کنگره

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Kamaal Saiyed | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 2:02:14 am
South Gujarat Textile Processing Association, Gujarat Textile Processing Association, migrant workers working in gujarat textile industry, migarnt workers travel fare, indian express news سورات کنگره رهبران از جمله واحد جمهور ببو Rayka, پرچم, یک آموزش برای کارگران مهاجر در سورات ایستگاه راه آهن. (اکسپرس عکس)

جنوب گجرات نساجی پردازش انجمن تصمیم گرفته است تا به 1,000 تومان برای هر کارگر مهاجر به عنوان, سفر, کرایه برای رفتن به صفحه اصلی.

تصمیم گرفته شد در بعد از ظهر پنجشنبه در نشست رهبران صنعت به ریاست SGTPA جمهور Jitubhai Vakhariya.

تمام 350 رنگرزی و چاپ پارچه میلز در سورات بسته با توجه به مستند. بیش از 6 لاخ کارگران شاغل در این کارخانه ها از تا, Bihar, Rajasthan, Jharkhand, Madhya Pradesh, Odisha و کشورهای دیگر. این تصمیم گرفته شده است که کارخانه ها باز خواهد شد قبل از ماه جولای ،

"ما می دانیم که این صنعت قادر خواهد بود برای شروع کسب و کار در هر زمان به زودی. بنابراین ما تصمیم گرفته اند به پرداخت کارگران 1,000 تومان برای قطار خود را کرایه همراه با تنقلات و آب بطری. ما در حال هماهنگ کننده با Pandesara پلیس برای این منظور است. ما را شناسایی کرده اند همه کارگران که نیاز به کمک. این پول خواهد شد تنظیم با حقوق خود را پس از آسیاب شروع" Vakhariya گفت.

"این کارگران که می خواهید به ماندن در سورات خواهد شد ارائه شده با جیره کیت است که آخرین آنها حدود 15 روز است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن