هیچ IPL بدون مشکل! در اینجا چگونه ستاره اطفال نگه داشتن خود مشغول طول مستند

از دست ندهید تماشای بازیکنان مورد علاقه خود را در عمل ؟ با Premier League (IPL) به طور نامحدود به تعویق افتاد

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

از دست ندهید تماشای بازیکنان مورد علاقه خود را در عمل ؟

با Premier League (IPL) به طور نامحدود به تعویق افتاد مانند بقیه از ما, هندی اطفال بیش از حد در حال انجام لباس های شسته شده, پخت و پز و خوردن شکلات. ما در بررسی بر روی آنها...

Suresh Raina

برای Suresh Raina که نقش Chennai Super Kings COVID-19 تا شعلهور خاطرات زمان صرف شده در ورزش خوابگاه در کنپور که در آن او آموزش برای تبدیل شدن به یک کریکت.

"پخت و پز و شستن لباس, تمیز کردن طبقه بودند بخشی جدایی ناپذیر از کارهای روزانه در خوابگاه. COVID-19 آموخته است همه ما برخی از سخت درس در زندگی است که ما را فراموش کرده بود و یا انتخاب خود را به چشم پوشی است. من خوش شانس می شود قادر به یک خانه که در آن من به دنبال پس از خانواده من اما من عمیقا دردناک با بدبختی در اطراف" می گوید: Raina.

با استفاده از یک شیوه زندگی گیج کننده از زندگی یک چمدان برای 10 ماه از یک سال و اجرای برنامه در مقابل هزاران نفر از تماشاگران در بسته بندی استادیوم Raina حل و فصل پایین به تأمل در زندگی و حرفه خود را.

Chennai Super Kings cricketer Suresh Raina with his daughter

Chennai Super Kings کریکت Suresh Raina با دختر خود | عکس های اعتباری: آرایش ویژه

"کریکت در ذهن من نیست واقعا. بیشتر از روز گرفته شده است دور دختر من (Gracia) و پسر تازه متولد شده (ریو)," او می گوید. جدا از یوگا و تمرینات Raina را دوست دارد خاص در زندگی روزمره. "ترکیب دختر من ، [فرزندانم] به خاطر من بسیار شلوغ است و من فقط آن را دوست دارم زمانی که آنها تقاضا توجه است. دیدن دختر من رشد است چنین احساس دوست داشتنی. من باید به او خدمات 24 x 7" او می افزاید.

پورشه او سوار در اطراف در چنای در طول IPL است که در گاراژ خود را هر بیشتر.

"هنگامی که من در زمان پدر من برای یک درایو در پورشه. او گفت: هیچ چیز به فروش می رسد اما آن را پس از قانع کننده من. چرا که او نیاز به پول. او از من خواست به امن است. 'بیش از حد سریع بود آنچه او دوست نداشت در مورد ماشین. من در حال حاضر پنج ورزشی چرخه برای خانواده است. وجود دارد یکی از Tour de France استاندارد است."

Shikhar Dhawan

Shikhar Dhawan شناخته شده است به پرتاب رقص به آهنگ های خود را در چین. با COVID-19 زايش او را به بی سر و صدا محیط خانه اش Shikhar کشف راه های جدید برای نگه داشتن خود را درگیر و فلوت آمده است به جای بت.

"من دو محفظه در زندگی من — کریکت و خانواده است. در حال حاضر آن است که فقط خانواده. کریکت وجود دارد خواهد بود هر زمان که ما سر بازی. تا آن زمان از آن خواهد شد من و خانواده من است. و البته عشق من برای بازی در این رابطه می گوید:" Shikhar که نقش دهلی نو پایتخت در لیگ و اضافه کرد که او همیشه می خواستم برای یادگیری به بازی بازی های تیراندازی.

Delhi Capitals’ Shikhar Dhawan hopes to play the flute in a concert

دهلی نو پایتخت' Shikhar Dhawan امیدوار به بازی بازی های تیراندازی در یک کنسرت | عکس های اعتباری: آرایش ویژه

"من گورو شری Venugopal از Dharwar. من شده اند با درس گرفتن از او را پس از 2015 و من با خوشحالی با من حال پیشرفت است. من حفظ من برنامه روزانه آموزش بدنسازی کار و مراقبه و پخت و پز و تمیز کردن و شستشو مانند هر کس دیگری اما من جلسات آموزش فلوت آنهایی که من نگاه به جلو به."

Shikhar است تخصصی در برخی از raagas و فلوت weans او را به دور از منفی است که گریبانگیر مردم است. برای او صرفنظر از زمان را به بازی با او شش ساله پسر Zoravar است "ویژه". این "پیوند" با خانواده به "گرامی" او ادعا میکند.

"من عاشق معنویت. آن را به شما می آموزد که ارزش انسان خوب بودن. بسیار وجود دارد برای یادگیری و لذت بردن از. چرا اخم در چیزهایی که فراتر از کنترل خود را? وجود دارد هیچ جایی برای دلسردی در زندگی من است."

Dhawan نشانه های خاموش با یک وعده است. "روزی من خیلی دوست دارم به بازی بازی های تیراندازی برای شما در یک کنسرت."

Dinesh Karthik

این بار دشوار است. بر خلاف چالش های دلهره آور از یک وضعیت در کریکت زمینه COVID-19 همه گیر اتحاد چپ جهان ورزش خونریزی.

استادیوم کریکت در هند شده اند طنين انداز با تشویق حضار از بسته بندی مخاطبان در لیگ, مسابقات, اما آنها همه رفته اند سکوت در حال حاضر. Cricketers تصمیم گرفتند به روش های مختلف به ماندن متمرکز با امید است که مسابقات ممکن است رزومه در آینده نزدیک.

کاپیتان Kolkata Knight Riders, دینش Karthik خوشبین است بیش از حد.

Kolkata Knight Riders skipper Dinesh Karthik with his pet Coco Chanel

Kolkata Knight Riders کاپیتان دینش Karthik با حیوان خانگی خود را Coco Chanel | عکس های اعتباری: آرایش ویژه

او یک برنامه روزانه در محل با شکاف مادی و معنوی برای آموزش. "و یک شکاف مادی و معنوی برای Coco Chanel, من چهار سال doggie. من عشق و محبت و وفاداری در چشم Coco," او می گوید.

"COVID-19 اجازه داده است من به صرف وقت با کیفیت با خانواده من. من صرف زمان بیشتری را با پدر (V Krishnakumar) است که [در غیر این صورت] در خارج از کشور بیشتر از زمان."

این wicketkeeper رودخانه می گوید: او آموخته است و نکته مهم در این زمان به چالش کشیدن.

"انعطاف پذیری و توانایی انسان برای مبارزه با همه چیز را در میان. مردم درد و رنج شده است سخت ترین برای مقابله با, برای من, من نمی دانم اگر چیزهایی که من انجام موضوع برای افرادی که در حال مبارزه. من فقط می خواهید آنها را به قدرت می توانید از طریق این زمان دشوار" او می گوید.

در فندک طرف Karthik به کشف یک عادت قدیمی از دوران کودکی خود را. "عشق من برای شکلات" او می گوید و اضافه می کند "من خوب هستم در سرقت آنها را زمانی که شوهر به خواب می رود."

Harbhajan Singh

Hinaya موبائل lg است Harbhajan Singh "بهترین دوست" و او فقط آسین عاشق او. سه سال است که "پری" که به ارمغان آورده است از جمله "شادی" به او می گوید.

"دختر من دنیای من است و من دوست داشتنی هستم هر لحظه ای که من را با او صرف می گوید:" خوشگذران خاموش-عنکبوتی که تار میتند.

Harbhajan می گوید که او آموخته است به زندگی متفاوت در این زمان تست.

Chennai Super Kings player Harbhajan Singh at his home

"من بعد دیکته شده توسط Hinaya. او را نگه می دارد من در انگشتان من. او یاد گرفته است که یک بازی کارت به نام UNO و من به آن بازی بی وقفه. این یک بازی جالب است و می شود همه جالب تر به دلیل قوانین که او مجموعه. هر کسی می تواند برنده اما در خانه من تنها Hinaya برنده است. این که چگونه بازی تابه. من عشق را از دست دادن (به) در واقع" Harbhajan می گوید.

او همچنین با استفاده از زمان برای یادگیری پخت و پز.

"آن را تبدیل به یک سرگرمی در حال حاضر. من برداشت کاملا چند دستور العمل های مانند bhindi aamchuri, aloo گبی, arbi با استفاده نا مشروع و دال های مختلف tadkas. من شده اند با تجربه بیش از حد با پخت و پز و به دست آورده اند قدردانی از همسر (زن) Geeta. من آمده اند راه طولانی از داشتن دانههای ذرت برای شام هنگامی که من در بازی شهرستان کریکت در انگلستان می گوید:" Harbhajan.

در قادر بودن به بازی IPL برای CSK, Harbhajan می گوید: "وجود یک زندگی زیبا در خارج از کریکت و من کشف آن را با خانواده. بله من از دست این ورزش اما من هم که متوجه این شرایط استثنایی که در آن کریکت نمی تواند اولویت خود را. من بسیار مضطرب در مخمصه فقیر که در حال مبارزه برای شناور باقی می ماند."

Yuzvendra چهل

پا-عنکبوتی که تار میتند Yuzvendra چهل که نقش Royal Challengers بنگلور در لیگ می گوید که COVID-19 pandemic اجازه داده است او را به صرف زمان زیادی را با خانواده خود را.

Cricketer Yuzvendra Chahal (R) plays a game of chess with his father

کریکت Yuzvendra چهل (R) نقش بازی شطرنج با پدرش | عکس های اعتباری: آرایش ویژه

او می گوید این ممکن نبوده است بیش از 15 سال گذشته زمانی که او مشغول به کار بود در یک کریکت و سفر به طور مداوم. "بهترین چیزی که در حال حاضر این است که من خانه مواد غذایی که من از دست رفته این همه سال. این مرحله می توانم بگویم که نوع خانواده ریونیون. خواهر من نیز قادر به بازگشت به استرالیا و ما باید خیلی به بحث در مورد با پدر و مادر ما," او می گوید.

پناه میبرند درون خود را به تازگی ساخته شده است در Gurugram سابق ملی زیر 12 قهرمان که او نیز به نمایندگی هند در شطرنج قهرمانی جوانان جهان در یونان قبل از کریکت شد وسواس می گوید: "کریکت نگه داشته من مشغول است اما از اواخر سال من شده است بازی شطرنج آنلاین و به چالش کشیدن پدر من (کریشن کومار چهل) به چند مسابقه. در واقع من دو رویدادهای خیریه برای شطرنج. من شده اند انجام بسیاری از چیزهای دیگر مانند تماشای ویدئوها از مسابقات به ماندن با انگیزه و یادگیری به رقص است. پس از آن وجود دارد تمرینات بیش از حد."

هنگامی که او مشغول است نه با خانواده چهل صرف وقت خود را با حیوانات خانگی — Groot و اسکاتی سیاه و سفید سگ و یک چوپان آلمانی. "من فقط عشق را به بازی با آنها."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن