تامیل نادو وادار سازد و میر: خانواده می گوید دادرس دیدم دو از طبقه بالا پاک بازداشتگاه

نوشته شده توسط Arun Janardhanan | Chennai | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 1:57:57 am Jeyaraj (سمت چپ)

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399
نوشته شده توسط Arun Janardhanan | Chennai | به روز رسانی: 28 ژوئن 2020 1:57:57 am
TN custodial death, Jayaraj and Bennix tn custodial death, tamil nadu custodial deaths jayaraj bennix, tn news, mk stalin dmk, Jeyaraj (سمت چپ) پسرش Bennix درگذشت در ژوئن 22

اعضای خانواده از پدر و مادر که فوت اتهام شکنجه در بازداشت پلیس در ستهنکولم نزدیکی Thoothukudi در تامیل نادو را متهم قضایی دادرس از ارسال آنها را در بازداشتگاه بدون دلیل روند.

دادرس P Saravanan فرستاده P Jeyaraj (62) و J Bennix (32) به بازداشت پلیس در جولای 20. دو روز بعد آنها مرده بودند.

S یوسف که Jeyaraj خواهر جایا می گوید: دو نفر از آنها حاضر بودند که Jeyaraj و Bennix آورده بودند به دادرس دادگاه از عملکرد خارج از محل اقامت خود را در حال حاضر حدود 11.45 هستم. با توجه به جوزف آنها مشخصه مجروح با خون تراوش از طریق لباس های خود را.

"دو ساخته شد به ایستاده در سمت راست در ورودی مجتمع در نزدیکی دروازه احاطه شده توسط هفت-هشت پلیس. آنها گرفته نمی شد داخل. بازپرس ظاهر شد در طبقه اول با تکان دادن دست خود را در پلیس. یک افسر با Jeyaraj و Bennix فریاد زد, 'کویلپتی, بازداشتگاه'. و بازپرس پاک آن است."

بخوانید | Tamil Nadu خانواده را در حافظه از پدر و پسر: خون آغشته پلیس در اطراف

دو تن از آنان پس از آن گرفته شده به کویلپتی Sub-زندان است.

خواسته در مورد راه بازداشتگاه شنیدن گفته بود انجام Thoothukudi SP آرون Balagopalan گفت: در حال انجام قضایی پروب خواهد بود به دنبال تمام جنبه های مورد.

سابق مدرس بالا قاضی دادگاه K Chandru گفت: اگر درست است آن را روشن مورد قضایی سوء رفتار و نقض دیوان عالی کشور دستورالعمل در بازداشت است. "این است که وظیفه یک قاضی به بررسی این پرونده ، او باید آنها را پرسید که چرا آنها مجروح شدند و خونریزی اگر پلیس مغلوب و بستگان خود را قبل از بازداشتگاه و اگر آنها به حال یک وکیل. این ابتدایی حقوق اساسی باید تضمین بازپرس" Chandru گفت.

اعضای خانواده را نیز مورد تردید نقش دولت در بیمارستان که در آن Jeyaraj و Bennix گرفته شد برای معاینه پزشکی قبل از تولید قبل از دادرس. "دکتر که آمد به آنها را بررسی نمی کنند تا به درستی با پلیس در اطراف آن دو در همه زمان گفت:" جوزف.

توضیح داد: چگونه تامیل نادو پلیس را عمل وحشیانه انتقام ادعا کرد زندگی یک پدر و پسر

یک مقام ارشد دولت, دکتر, در چنای گفت: ستهنکولم بیمارستان, دکتر, انجام می شود باید یک معاینه کامل بررسی جراحات و یا هر گونه مسائل مربوط به سلامت. "تنها پس از یک معاینه می تواند تصمیم می گیرید اگر مداخله پزشکی مورد نیاز است. یک پزشک می تواند حتی اعتراف شخص مورد نظر در صورت نیاز و بازداشتگاه شنوایی برگزار می شود در بیمارستان" دکتر گفت:, و اضافه کرد که گزارش پزشکی ساخته شده در دسترس خانواده است.

Jeyaraj بستگان می گویند که آنها هرگز یک.

یک افسر ارشد پلیس که آگاه است از مقدماتی پروب و نمی خواهید به نقل زودتر گفت: هند اکسپرس که Jeyaraj و Bennix نگه داشته شدند در بیمارستان برای حدود سه ساعت به ثبات آنها و به منظور کاهش خونریزی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب