Nitin Raut خواستار مرکز به عقب لایحه می گوید آن را تضعیف ساختار فدرال

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 4:51:05 am ماهاراشترا وزیر انرژی N

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 4:51:05 am
Nitin Raut, Maharashtra Energy Minister, Electricity (Amendment) Bill, Electricity (Amendment) Bill withdraw, electricity amendment bill 2020, indian express news ماهاراشترا وزیر انرژی Nitin Raut (فایل)

ماهاراشترا وزیر انرژی Nitin Raut در چهار شنبه پرسید: این مرکز به برداشت آن پیشنهاد شده برق (اصلاحیه) لایحه 2020 گفت: "به وضوح نقض" قانون اساسی اختیارات و تضعیف آن ساختار فدرال است.

بیان رزرو بیش از اصلاحات پیشنهاد شده در EA عمل 2003 کنگره رهبر گفت: "این مرکز در نظر دارد به نادیده گرفتن و تسلط دولت مسئولیت در دولت از قدرت انتقال و توزیع برق است."

در مارس 17, مرکز پیشنهاد کرده بود یک پیش نویس برق (اصلاحیه) لایحه سال 2020 است که توصیه می شود ایجاد یک برق قرارداد اجرای اقتدار امنیت کافی مکانیسم پرداخت انجام دور با انتخاب چندگانه کمیته برای انتخاب رئیس جمهور و اعضای, ساخت اجباری حداقل خرید برق از منابع تجدید پذیر انرژی. آن را نیز مجازات سختگیرانه برای عدم رعایت مقررات در EA عمل می کنند.

از طریق اصلاحات Raut ادعا کرد این مرکز در تلاش بود تا کنترل دولت در بخش انرژی و درهای باز خصوصی بازیکنان که مضر برای مردم است. "...دولت مرکزی با قصد centralise قدرت در دست خود را پیشنهاد متمم قانون اساسی است که باعث می شود کشورهای ضعیف تر در مسائل مربوط به بخش برق به عنوان موضوع در حال حاضر در همزمان لیست را فراهم می کند و فرصت های برابر برای هر دو مرکز و دولت" Raut گفت.

هفتمین برنامه از قانون اساسی از هند را فراهم می کند قدرت را به هر دو دولت مرکزی و دولت به ایجاد قوانین مناسب در امور مربوط به برق است.

Raut گفت: این مرکز در تلاش بود به privatise توزیع, انتقال و نسل است. حفظ که هدف باید به سمت تمرکز زدایی از قدرت برای شفافیت و کارایی او گفت: موجود مقررات توانمند سازی دولت و همچنین کمیسیون امور خارجه را به تصمیم گیری مناسب/ قوانین و مقررات پس از توجه دولت به مسائل خاص نیاز به توان ادامه داد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن