Bygones برای مارس 19 سال 2020

اخبار تریبون مارس 19, 1980 یک گروه از شهروندان محلی سازمان یافته تحت نام خوش گذرانی برای بازگشت ما پیر تن اس

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

اخبار تریبون مارس 19, 1980

  • یک گروه از شهروندان محلی سازمان یافته تحت نام خوش گذرانی برای بازگشت ما پیر تن است به دلوت را diaphone fog horn بازگشت. شاخ قدیمی جایگزین شد در سال 1968 با فرکانس بالا, خالص, تن الکترونیکی شاخ.
  • کارل و مرلین Petter در میان اولین کارمندان در روح کوه در هنگام افتتاح آن در سال 1974 در حال حرکت به کلرادو برای باز کردن یک فروشگاه. کارل به عنوان روح کوه را تنها اسکی مدیر مدرسه و مرلین است که مدیر بازاریابی و تبلیغات.

News Tribune, مارس 19 2000

  • این دلوت شورای شهر به نظر می رسد آماده برای رای دادن فرمان ممنوعیت سیگار کشیدن در رستوران بولینگ کوچه ها و مناطق دیگر در حمایت از تشویق غیر قانونی رویکرد است. چندین نمایندگان باید نا امید شده که مذاکرات میان شهروندان در هر دو طرف از این موضوع در حال شکستن.
  • St. Louis County کمیسیون را به اتفاق آرا رد یک پیشنهاد برای باز کردن سرپایی درمانگاه متادون در دولوت. مقامات از شهرستان های اجتماعی بخش خدمات گزارش شده است که یک مطالعه در ماه آوریل نشان داد وجود دارد بدون نیاز به یک مرکز درمان در دولوت.

Bygones تحقیق و نوشته شده توسط David Ouse بازنشسته کتابدار مرجع از دلوت در کتابخانه عمومی. او را می توان در تماس djouse49@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن