آینده از دولت نه در دست Oppn رهبر: Uddhav Thackeray

توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 12:53:43 am Uddhav Thackeray. وز

توسط NEWSMINERAL در 6 مرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | بمبئی | منتشر شده در تاریخ: جولای 27, 2020 12:53:43 am
uddhav thackeray, maha vikas aghadi, bjp, maharashtra government topple, ncp, congress, indian express news Uddhav Thackeray.

وزیر Uddhav Thackeray روز یکشنبه به چالش کشیده بی جی پی را به تلاش برای سرنگونی دولت او بیان کرد که او راننده اصلی پایدار سه حزب داد.

"چرا (بی جی پی) در حال انتظار برای ماه های سپتامبر و اکتبر به عنوان است که این باورند برای سرنگونی دولت ؟ آنها باید سرنگونی دولت در حال حاضر به عنوان آنها لذت در آن است. برخی از مردم لذت بردن در کار سازنده در حالی که برخی از آنها در معرض نابودی است. اگر شما احساس شادی در, تخریب, پیش بروید" Uddhav گفت: در یک مصاحبه داده شده به حزب منادی Saamana.

"آینده از دولت است نه در دست رهبر مخالفان است. اگر آنها می خواهند برای سرنگونی دولت آنها باید آن را انجام دهد در حال حاضر... ما ریکشا در حال اجرا هموار. فرمان در دست من و دو نفر دیگر در حال نشستن پشت," او اضافه شده است.

او در ادامه گفت که کنگره نارضایتی حل و فصل شد و پس از آن رهبران او را ملاقات نمود. "کنگره تا به حال برخی از نارضایتی که حل شد پس از ملاقات من با آنها. من ارتباط خوب با (NCP ارشد) Sharad Pawar به طور منظم. من همچنین برقراری تماس تلفنی به (کنگره رئیس جمهور) سونیا گاندی گاهی اوقات" گفت: Uddhav در اتهامات که او طرفداری NCP بیش از کنگره در داد.

CM همچنین رد گمانه زنی است که بوروکراسی در حال اجرا است دولت است. "این درست نیست. دولت طول می کشد تصمیم گیری است که در حال اجرا توسط بوروکراسی."

Uddhav گفت که تصمیم گیری در بمبئی-احمدآباد گلوله قطار پروژه گرفته خواهد شد و پس از بحث و گفتگو با همه ذینفعان. "برخی از مردم با توجه به زمین های خود را به طور داوطلبانه و معاملات خود را ممکن است به پایان رسید. اما مخالفت با این پروژه در مناطق روستایی و شیو سنا را پشت سر آنها ایستاده (کسانی که مخالف)... اگر مردم نمی خواهند یک قطار گلوله سپس آن را نمی خواهد اتفاق می افتد," او اضافه شده است.

"اگر گلوله قطار مورد نیاز است برای دولت و سپس من می گویند به یک قطار با سرعت بالا از بمبئی به ناگپور متصل شود که سرمایه و سرمایه, دولت," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب