Sushant بود مشتاق در آوردن داستان هند برای اولین بار پارالمپیک مدال طلا به صفحه نمایش بزرگ

نوشته شده توسط Manoj Dattatrye بیشتر | پونا | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 5:40:50 am Sushant S

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
نوشته شده توسط Manoj Dattatrye بیشتر | پونا | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 5:40:50 am
Sushant Singh Rajput, Paralympic gold medallist, Pune news, Maharashtra news, Indian express news Sushant Singh Rajput با Murlikant Petkar و پسرش آرجون در یکی از جلسات خود. (اکسپرس عکس)

بازیگر Sushant Singh Rajput, که مرده پیدا شد در بمبئی خانه در یکشنبه بود مشتاق در آوردن heroics از Murlikant Petkar هند اولین پارالمپیک مدال طلای, به صفحه نمایش بزرگ است. به درک Petkar و دستاوردهای خود را Sushant سفر کرده بود پیمپری- - چینچواد دو بار و حتی ملاقات خانواده در خانه اش در بمبئی.

Murlikant Petkar تا به حال موفق به کسب مدال طلا در سال 1972 تابستان پارالمپیک برگزار شد و در هایدلبرگ در آلمان است.

روز یکشنبه هنگامی که خبر این بازیگر مرگ شکست Petkar در نظر گرفتن چرت زدن بعد از ظهر. "هنگامی که ما او را بیدار کرد و به او گفت در مورد Sushant مرگ پدر من می تواند آن را باور نمی کند. او به سختی گفت: هر چیزی پس از. ما تمام اعضای خانواده متزلزل است; آن احساس می کند مانند یکی از اعضای خانواده خود ساخته شده است که خروج زود هنگام گفت:" آرجون Petkar خود ،

این Petkars زنده در گانش منطقه مستعمره Thergaon در پیمپری- - چینچواد.

"پدر من تا به حال تنظیم یک رکورد جهانی در 50 متر آزاد شنا رویداد در 37.33 ثانیه" گفت: Arjun اضافه کرد که پدرش تا به حال پایدار و برگشت ناپذیر گلوله صدمات در سال 1965 جنگ علیه پاکستان است.

"پدر من یک جوان در ارتش هند. او پایدار گلوله صدمات که او را مجبور به رها کردن کار خود را. هر چند مانع آسیب پدر من در زمان به ورزش به عنوان یک ویژه-abled ورزشکار و علامت" گفت: Arjun.

آرجون همچنین گفت: پدر او یک بوکسور در سپاه الکترونیک و مکانیک مهندسین در سکوندربد اما در زمان به, شنا, تنیس روی میز, دو و میدانی, پرتاب نیزه, دقت پرتاب نیزه و اسلالوم. "در کتاب خود در خصوص abled ورزشکاران سابق کریکت هند کاپیتان Rahul Dravid برجسته پدرم دستاوردهای," او گفت:.

با توجه به Arjun Sushant پر شده بود با ترس زمانی که او شنیده ام از این دستاوردها و گفت: او می خواهم به بازی در نقش Murlikant Petkar در biopic. "این بود که حدود سه تا چهار سال پیش زمانی که او مشغول به کار بود در نقش خود به بازی کریکت ms Dhoni," آرجون گفت.

"هنگامی که او شنیده ام که پدر من در کما برای یک و نیم سال پس از او رنج می برد گلوله آسیب به قفسه سینه و ستون فقرات و پا, Sushant گفت: او شگفت زده شد با شجاعت و صبر و میهن پرستی نمایش داده شده توسط پدر من," او گفت:.

Sushant و Petkar خانواده ملاقات دو بار در پیمپری- - چینچواد و دو بار در بازیگر بمبئی ، "...ما با هم داشتند حرف زدند در خارج هر زمان که Sushant بود از او گیج کننده فیلم برنامه. او بارها و بارها ملاقات پدر من به عنوان او می خواست به درک حتی minutest جزئیات زندگی شخصی او جنگ-زمان heroics و دستاوردها در زمینه ورزش است. Sushant گفت که او تا به حال به عنوان خوانده شده تا جزئیات دستاوردهای خود را اما می خواستم به شنیدن همه چیز را از او. او گفت: این کمک خواهد کرد که او را زیر پوست شخصیت."

آرجون گفت: خانواده اش هیجان زده بود در علاقه زیادی Sushant تا به حال نشان داده شده است. "ما به عقب گرفته شده زمانی که او فرود آمد و در ما اقامت همراه با یک دوست. او تا به حال به نام ما به ما بگویید که او می خواست به دیدار پدر من... اما ما هرگز فکر نمی کردیم... او صرف نزدیک به یک ساعت در محل اقامت ما نگاه از نزدیک در پدر من مدال و به دنبال به دانستن همه چیز در جزئیات است. پس از او آمده بود در صبح ما به او پیشنهاد poha که او آن را خوردند و با خرد" او گفت:.

زبان به بیان Petkar گفت: "زمانی که من و خانواده من بیدار شد من نمی توانستم باور آنها از چه نشان دادن در تلویزیون. چگونه می تواند چنین a down-to-earth انسان بودن با هیچ اثری از تکبر مردن خیلی جوان است ؟ من به طور کامل در هم شکسته."

یادآوری اولین جلسه Petkar گفت: "Sushant به من گفت که او تا به حال کتاب خواندن, شجاعت, فراتر از مقایسه در مورد من نوشته شده و ورزشکاران دیگر. Sushant گفت که او با الهام از زندگی من و آمده بود برای درک زندگی من است.

او گفت: زندگی من به اسیر در سلول برای نسل های آینده است. او از من پرسید چند سوال در مورد جنگ و چگونه من دچار صدمات و پس از آن چگونه من برنده مدال و نوع آماده سازی من برای این رشته" Murlikant گفت.

این بازیگر دوم سفر به Thergaon بود در ماه اوت سال گذشته است. "... این تنها زمانی بود که او پس از گفتگو با پدر من که ما اطلاع همسایگان ما. Sushant تشکر ما برای نگه داشتن خود را بازدید ، او گفت که او نه می تواند حرکت در اطراف و بدون mobbed توسط طرفداران و نمی توانید زمان خود را" آرجون گفت.

Petkar گفت: پس از سفر به خانه خود را در پیمپری- - چینچواد بازیگر تا به حال آنها را دعوت به ناهار در محل اقامت خود را. "او با ارسال یک وسیله نقلیه خاص از بمبئی به بهانه ما. او روساي من و صحبت من در مقابل دوستان خود را. من را فراموش کرده اند که یک لحظه تنها صرف با او," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن