دقیق و مستند در مناطق مختلف به عنوان بنگلور می بیند افزایش Covid موارد

نوشته شده توسط رالف الکس Arakal | بنگلور | به روز شده: 22 ژوئن 2020 2:57:22 pm Yediyurappa در یک ما

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
نوشته شده توسط رالف الکس Arakal | بنگلور | به روز شده: 22 ژوئن 2020 2:57:22 pm
karnataka news, bengaluru news, bengaluru lockdown, covid-19 cases, bengaluru coronavirus cases, indian express Yediyurappa در یک ماسک روز تجمع در بنگلور. (PTI)

با بنگالور شاهد ناگهانی افزایش تعداد تازه Covid-19 موارد و مرگ و میر در هفته گذشته, Karnataka, CM B S Yediyurappa کارگردانی کرده است مقامات به اجرای سختگیرانه مستند اقدامات" در مناطق مختلف شهر است.

"دقیق و مستند در محل در مناطق مانند کرون بازار Siddapura, VVPuram, Kalasipalya و مناطق اطراف آن. مجاور خیابان از موارد مثبت' خوابگاه نیز خواهد بود مهر و موم شده" کارناتاکا سانتی متر Yediyurappa گفت: پس از جلسه با دولت بالا افسران در بنگلور در روز دوشنبه.

او افزود که این مناطق تا به حال خوشه که گزارش شده است که تعداد زیادی از موارد در چند روز گذشته.

در حالی که کل شمارش در شهر در ژوئن 14 بود 690 همان رز به 1,272 در ژوئن 21, طبق آمار به اشتراک گذاشته شده توسط کارناتاکا در بخش بهداشت و درمان.

در همان زمان, بنگلور, مرگ و میر دو برابر از 32 به 64 به عنوان به خوبی. "به عنوان تعدادی از موارد در حال افزایش است در بنگلور در نرخ هشدار دهنده در این (گسترش عفونت) می تواند شامل تنها اگر اقدامات پیشگیرانه اجرا می شوند به شدت" Yediyurappa اضافه شده است.

برای شناسایی موارد احتمالی درست در نقطه منبع سانتی متر نیز کارگردانی مقامات به راه اندازی تب کلینیک های سراسر 198 بخش از Bruhat بنگلور Mahanagara Palike (BBMP). در ضمن BBMP مقامات مطلع از سانتی متر غرفه در سطح ماموران و داوطلبان کار برای ردیابی قرارداد و نظارت بر قرنطینه افراد.

جدا از معاون CM C N Ashwathnarayana, درآمد, وزیر R آشوکا و خانه وزیر Basavaraj Bommai بالا مقامات از جمله رئیس اتاق T M Vijayabhaskar اضافی دبیر کل و کمیسر توسعه Vandita Sharma, ACS (H&FW) Jawaid اختر نیز حضور داشتند در میان دیگران.

بیشتر از سانتی متر به کارگردانی مقامات به فایل شاه در برابر کسانی که نقض قرنطینه هنجارهای اگر لازم است. "سختگیرانه عمل باید در برابر چنین افرادی," او گفت:.

در همان زمان ماموران نیز به کارگردانی رفع نرخ Covid-19 درمان در بیمارستان های خصوصی و کالج پزشکی empanelled توسط دولت تحت Ayushman بهارات – Arogya کارناتاکا (ABARK) طرح.

در میان 518 چنین بیمارستان های شناسایی شده در سراسر کشور, 44 در شهر بنگالور به تنهایی.

در ضمن حتی به عنوان مرکز خواسته همه کشورها به تکرار بهترین شیوه های اجرا شده توسط کارناتاکا شامل همه گیر دولت شاهد علاوه بر این از 2150 موارد و 51 مرگ و میر در هفته گذشته.

بیشتر تاکید بر اهمیت ادامه فعالیت های اقتصادی در شهر Yediyurappa گفت: "Covid-19 باید موجود بدون تاثیر فعالیت های اقتصادی است که از سر گرفته و به تازگی در بنگلور."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب