Minn. قانونی کمیته پیشرفت صورتحساب به کمک افراد محلی با کروناویروس هزینه های

ST. پل — با تیک تاک ساعت برای مینه سوتا قانونگذاران برای گرفتن کار خود را انجام داده قانونی کمیته روز شنبه, م

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399

ST. پل — با تیک تاک ساعت برای مینه سوتا قانونگذاران برای گرفتن کار خود را انجام داده قانونی کمیته روز شنبه, مارس 14 پیشرفته لایحه که ایجاد $50 میلیون جامعه کمک مالی برنامه به ارائه کمک های اولیه به افراد آسیب coronavirus بیماری همه گیر.

خانه فایل 4611 نویسنده تشکر. عایشه گومز, D-مینیاپولیس گفت: این لایحه این است برای کمک به کسانی که "تضعیف از طریق ترک" از دیگر دولت کمک برنامه هایی مانند مستند نشده, نوک دستمزد و "دیگر" غیر سنتی " کارگران است." بیش از 70 سازمان های جامعه در مینه سوتا حمایت از این لایحه.

"این کارگران شده است به همان اندازه تحت تاثیر این بیماری همه گیر و در عین حال خود را از مخمصه شده است تا حد زیادی نادیده گرفته شده و دولت کمک شده است بسیار محدود" گومز گفت: پس از خانه راه و وسیله کمیته رای تصویب. "این مهم است که ما چوب به ما ارزش ها و پایه های آسیب پذیر در طول این بحران است."

اگر گذشت, HF 4611 خواهد مناسب 50 میلیون دلار به اداره خدمات انسانی که پس از آن توزیع کمک های مالی تا 1500 $در هر Minnesotans که در غیر این صورت فاقد شرایط لازم برای مزایای بیکاری یا محرک یا پول که معمول نکته دستمزد ساخته شده است تا به صورت کامل از طریق مزایای بیکاری. سازمان های جامعه کمک خواهد کرد که تعیین افراد واجد شرایط و DHS را اولویت بندی سازمان ها کمک "فرهنگی جمعیت های خاص."

خانه راه و روش نیز روز پنج شنبه به تصویب مجلس فایل 4673 که به ایجاد یک فرمول برای توزیع $667 میلیون در فدرال امداد دلار در سراسر مینه سوتا دولت های محلی برای جبران coronavirus-هزینه های مربوط از جمله ویروس, تست کار آموزش برای تازه بیکار ساکنان کمک برای کشاورزان مواجه coronavirus مربوط به دام اختلالات هزینه های مربوط به توقف اخراج و بیشتر.

پس از مدتی اختلاف نظر بین دموکراتیک-کنترل خانه و جمهوریخواهان کنترل سنا در مورد نحوه توزیع بودجه بین مترو و بیشتر مینه سوتا, خانه, راه و روش تصویب این لایحه به اتفاق آرا.

هر دو صورتحساب هنوز هم نیاز به تصویب هر دو مجلس نمایندگان و سنا قبل از رسیدن به فرماندار میز برای علامت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن