تماشا کنید: راهول گاندی در تعامل با مهاجران کمک می کند تا آنها را در رسیدن به خانه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 12:07:11 pm راهول گاندی در گفتگو با مهاجران

توسط NEWSMINERAL در 3 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مه 23, 2020 12:07:11 pm
Rahul Gandhi interaction with migrants, Rahul Gandhi, Congress, Migrants plight, India lockdown, India coronavirus, India covid cases, India news, Indian express راهول گاندی در گفتگو با مهاجران و کارگران در دهلی نو. (منبع: توییتر/@INCIndia)

کنگره رهبر راهول گاندی شنبه مشترک یک فیلم اخیر خود در تعامل با کارگران مهاجر در دهلی را بخواهم Vihar. این گروه در حدود 20 نفر – راه رفتن صدها کیلومتر از محل کار خود سایت در هاریانا به روستای خود در نزدیکی جانسی در اوتار پرادش. "یک مکالمه با هند قهرمانان گمنام ما مهاجر برادران و خواهران که دچار فوق العاده سختی و خشونت و بی عدالتی در هفته های گذشته این" گاندی توییتی.

در این ویدئو گاندی می گوید: "کوروناویروس به ارمغان آورده است درد به تعداد زیادی از مردم, اما آن را به طور جدی تحت تاثیر مهاجر ما برادران و خواهران. آنها راه می رفت هزاران کیلومتر و بدون غذا. آنها متوقف شد, تهدید, اما آنها به قدم زدن به سمت خانه خود را. من به شما نشان می دهد آنچه را که آنها در حال فکر کردن آنچه که آنها انتظار دارند و چگونه ترس آنها هستند."

Mahesh کومار یک کارگر مهاجر از جانسی گاندی گفت: "ما در حال حاضر راه می رفت در حدود 150 کیلومتر است. ما ملزم به راه رفتن." یکی دیگر از مهاجر یک زن گفت: "غنی مردم دچار مشکل نمی شوند آنهایی هستند که در مواجهه با مشکل واقعی ما فقیر. ما و حتی فرزندان ما گرسنه هستند برای سه روز."

زمانی که Rahul آنها را پرسید که چگونه آنها را به دانستن در مورد مستند آنها گفت: "ما از این خبر ناگهانی است. در مارس 21, ما شنیده است منع رفت و آمد در مارس 22. اما پس از آن ناگهان این مستند به اجرا در آمد. دولت باید به ما داده اند حداقل چهار روز زمان است. پس از انتظار برای دو ماه, ما تصمیم به راه رفتن چون در حال حاضر ما هیچ چیزی در همه در اینجا و مستند بود افزایش یافته است. ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد پس از مرحله سوم. ما اجاره 2500 تومان در هر ماه است. ما لازم نیست که یک پنی تک ما فقط راه رفتن. اگر کسی به چیزی در راه ما خوردند. ما فقط می خواهم به صرفه جویی در زندگی ما است."

دیگر کارگر گفت: Rahul که coronavirus بیماری است و نه به آنها درد اما گرسنگی است. "ما فقط می خواهند دولت ما را در خانه و ما را به برخی از کار."

در پایان از تعامل بر درخواست خود گاندی باعث می شود ترتیبات برای این گروه از مهاجران به بازگشت به روستای خود را در جانسی در ماشین و مینی بوس.

در مارس 17, کنگره ادعا کرده بود که تلاش برای دستگیری کارگران مهاجر که در تعامل با گاندی در ماتورا جاده ها در روز شنبه — اتهام را تکذیب کرد توسط پلیس دهلی. "راهول گاندی ملاقات برخی از کارگران صحبت به آنها و سمت چپ. پلیس محلی در حال حاضر وجود دارد و برخی از کنگره کارگران بیش از حد که می خواستم به کارگران با آنها در یک ماشین. ما به آنها گفتم که هر کس نمی تواند قرار داده می شود در یک ماشین و که آنها باید به دنبال اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. آنها بیشتر ماشین ها و کارگران چپ در آن اتومبیل" DCP (جنوب شرق) RP مینا گفته بود.

حزب کنگره گفته بود Rahul ملاقات با یک گروه از مردم برای حدود یک ساعت در ماتورا جاده ها است. "او تا به حال بداهتا ساعته ملاقات با یک گروه 20 نفره از مهاجران از جمله زنان و کودکان راه رفتن را از محل کار در نزدیکی امبلا به روستای خود در نزدیکی جانسی — فاصله بیش از 700 کیلومتر... در حالی که پیوستن به شدت به قانون, به درخواست آقای گاندی داوطلبان از دهلی پرادش کنگره کمیته شدت برای کمک به این گروه برای بازگشت به روستای خود" کنگره رهبر را گفته بود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب