St. Paul, مدرسه, مدیره رئیس Marny منتظر, 31 می میرد از COVID-19

منتظر صرف کرده بود ماه گذشته در شرایط بحرانی در مناطق و M بهداشت فرویو دانشگاه مینه سوتا بیمارستان. خانواده اش

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399

منتظر صرف کرده بود ماه گذشته در شرایط بحرانی در مناطق و M بهداشت فرویو دانشگاه مینه سوتا بیمارستان.

خانواده اش ایجاد کرده است آنلاین جمع آوری کمک برای پوشش پزشکی و هزینه های مراسم تشییع جنازه در gofundme.com/f/healing-support-for-marny-xiong.

جوانترین دختر همونگ پناهندگان Marny منتظر رشد در سنت پل به سمت شرق و فارغ التحصیل در سال 2007 از آنچه پس از آرلینگتون دبیرستان.

او به دست آورده مدرک لیسانس خود را در علوم سیاسی و جزئی در مطالعات آفریقایی آمریکایی از دانشگاه مینه سوتا, Duluth, رفتن به کار برای مینیاپولیس مدارس دولتی به عنوان مدیر اداری در همونگ آکادمی بین المللی.

او انتخاب شد و در سال 2017 به St. Paul هیئت مدیره مدرسه که در آن او تلاش برای سهام مسائل از جمله اجرای یک مطلب فرهنگی مربوط به برنامه درسی.

او نقش کلیدی در پایان دادن به اعتصاب معلم در مارس.

"من تو را دیدم یک رهبر به دنیا از طریق این فرایند" سرپرست جو Gothard گفت: منتظر روزی که به مقابله با اتحادیه معلمان. "این شگفت انگیز بود به تماشای او راهنمای همکاران او و ما را حمایت ما نیاز به رسیدن به یک توافق است."

Gothard گفت: روز شنبه در توییتر است که منتظر را "شدید تعيين سهام و محبت قلب را با من برای همیشه."

شهردار ملوین کارتر گفت: منتظر "مندرج شهر ما روح به قلب او به ما دانش آموزان و کار خستگی ناپذیر برای بالا بردن صدای بی سابقه."

Toni کارتر رئیس Ramsey County هیئت کمیسیون به نام منتظر "یک قدم جنگنده برای همه فرزندان و خانواده یک حامل استاندارد برای آموزش با کیفیت بالا و یک شریک اختصاص داده شده برای عدالت و حقوق صاحبان سهام."

هر دو منتظر و پدرش Zahoua منتظر بودند در بیمارستان بستری و در شرایط بحرانی در اوایل ممکن است.

باند منتظر نوشت: مارس 8 در Facebook پست که پدر خود را ممکن است آلوده شده اند با کروناویروس در یک مراسم تشییع جنازه و خواهر او ممکن است آلوده شده اند در حالی که بازدید از پدر یا هنگامی که او رفت و با اعضای خانواده به بیمارستان.

"ما آماده یک جشن برای بازگشت او و صبر کردم و صبر کردم اما او هرگز به خانه آمد. ما دعا و دعا برای یک معجزه اما هیچ کدام اعطا شد," خانواده گفت: در بیانیه منتشر شده توسط باند منتظر.

COVID-19 بیماری ناشی از کروناویروس جدید, بازی نقش مهمی در مرگ و میر حداقل 1,186 Minnesotans از طریق پنج شنبه بعد از ظهر. تنها دو تن از آنان کمتر از منتظر توجه دولت به پرونده مرگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن