وادودارا: شش پلیس رزرو به اتهام وادار سازد مرگ Telangana مرد

نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | به روز شده در: جولای 7, 2020 4:18:54 pm در حالی که در

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
نوشته شده توسط Aishwarya Mohanty | وادودارا | به روز شده در: جولای 7, 2020 4:18:54 pm
After throwing birthday bash for 100, Hyderabad jeweller dies of COVID-19 در حالی که در بدن است و در عین حال به توان یک شاه ثبت شده است در مورد. (بازنمودی)

در وادودارا پلیس ثبت نام کرده اند FIR علیه شش مامور پلیس به اتهام قتل یک Telangana مرد در حالی که در بازداشت در Fatehgunj ایستگاه پلیس و بدن خود را دفع و از بین بردن مدارک و شواهد. این می آید در این زمینه از اقدام علیه پولیس بیش از وادار سازد مرگ یک پدر و پسر در تامیل نادو را ستهنکولم.

قربانی ببو شیخ نثار (65) بومی Telangana, حال گزارش شده در دسامبر 10, 2019, بعد از او دستگیر شد و توسط پلیس به ظن سرقت از Phoolwadi منطقه از شهرستان.

به گفته او اعضای خانواده نثار که به فروش می رسد bedsheets و لباس در یک کامیون آمده بود به وادودارا از احمدآباد با پسر خود-در-قانون-ابراهیم. دو ترک کرده بود برای کار مربوطه خود را در مناطق و برنامه ریزی شده بود برای دیدار دوباره در شب. زمانی که نثار نشان نداد تا ابراهیم مطلع پسرش در Telangana را کمرددی منطقه و در سمت چپ به احمدآباد.

رسیدگی به فرد از دست رفته شکایت آغاز شد Sayajigunj پلیس. "پس از از دست رفته فرد شکایت واصل شد پلیس و تیم او در گجرات, Maharashtra, Telangana و راجستان که در آن موارد وجود داشته است از خانه فرار در برابر او. اما او می تواند یافت نمی شود" گفت: معاون کمیسر پلیس, E تقسیم وادودارا پلیس S G Patil است که شاکی در این مورد.

در ضمن پسر خود را نیز ارائه یک نرم افزار به کمیسر پلیس شهر وادودارا ادعا بازی ناپاک در ناپدید شدن پدرش است. پس از این محرمانه پرس و جو آغاز شد تحت دستیار کمیسر پلیس یک بخش که همچنین منجر نمی شود به هر نتیجه. در ژوئن 20, خانواده ثبت یک جسم دادخواست در دادگاه عالی. در 25 ژوئن هر دو این تحقیقات با هم ادغام شدند و دست به Patil برای تحقیق بیشتر.

اولین سرنخ به مشکوک وادار سازد قتل B رول ورود ساخته شده توسط Fatehgunj ایستگاه پلیس که در حال حاضر به عنوان یک کار برکنار شده عمل با توجه به پیشرفت های تکنولوژیکی است. ب رول فرم درخواست پر شده است زمانی که یک فرد مظنون به جرم و جزئیات ثبت نام بدون آوردن او را به ایستگاه پلیس. جزئیات سپس اعزام به ایستگاه پلیس خود در شهر مادری برای پرس و جو به هر گونه سابقه کیفری.

"در حال حاضر چنین نوشته شده به طور مستقیم به کامپیوتر اما آنها تا به حال یک دفتر خاطرات B رول ورود به آن مشکوک بود. در طول این تحقیقات ما همچنین نشان داد که یک شاکی نامیده می شد که تا به حال ارائه یک نرم افزار از سرقت. او تا به حال شناسایی متهم و با توجه به بیانیه ای اما شاه هرگز ثبت شده که بیشتر مطرح سوء ظن. نرم افزار سرقت شده توسط شاکی نیز نابود همراه با اظهارات" Patil گفت.

"در دسامبر 10 ایستگاه خاطرات ذکر شده است که در 7:25 pm, Nisar تا به حال سمت چپ ایستگاه پلیس پس از شواهدی پیدا شد در برابر او. اما پلیس تحقیق نشان داد که هیچ یک از شاهدان که دیدم نثار ترک ایستگاه پلیس که روز," او اضافه شده است.

دوربین مدار بسته دوربین در یک روز خاص نیز غیر کاربردی است. "آیا دوربین های مدار بسته ساخته شد غیر کاربردی بر روی هدف است که یک ماده از بررسی است اما برای برخی ساعت همان روز وجود ندارد دوربین مدار بسته فیلم" Patil گفت.

در حالی که بدن هنوز یافت می شود بر اساس شواهد و مدارک نشان داد در طول تحقیق FIR ثبت شد. "ما در بر داشت بدن هنوز وجود دارد اما مدارک و اسناد گم شده که نشان می دهد که قربانی, کشته شد و بدن او دفع خاموش" Patil گفت.

بر اساس شکایت او همه متهم — شناسایی به عنوان بازرس پلیس D B Gohil پلیس sub-بازرس DM Rabari و LRD jawans Pankaj Mavjibhai, Yogendra Jilansinh, راجیو Savjibhai و Hitesh Shambubhai — رزرو شده اند تحت IPC بخش 304 (مجازات مقصر قتل نمی بالغ به قتل), 201 (باعث ناپدید شدن مدارک و شواهد از جرم) و 203 (دادن اطلاعات نادرست احترام به جرم متعهد) و 204 (تخریب 1[سند یا ثبت الکترونیکی] برای جلوگیری از تولید آن به عنوان مدرک) و 34 (اعمال انجام شده توسط چند نفر در پیشبرد هدفی مشترک).

بررسی افسر B A چودری گفت: "در اولویت ما خواهد شد ادامه با دستگیری همه متهمان و پیدا کردن که در آن بدن شده و دفع. فرد نقش همه را متهم کرد که در حال حاضر در ایستگاه پلیس نیز در حال بررسی در حال حاضر."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن