Galwan faceoff: کنگره رهبران demoralising سربازان می گوید Nadda

نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 8:44:01 am Nadda شد پرداختن

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399
نوشته شده توسط لیز Mathew | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 21 ژوئن 2020 8:44:01 am
Ambedkar jayanti, JP Nadda, Nadda on ambekar, indian express, BJP on ambedkar jayanti, congress  Nadda شد پرداختن به کادرهای حزب در راجستان و Telangana در سیستم عامل های مجازی (فایل)

در میان احزاب مخالف پرسیدن سوال بیش تحولات در خط کنترل واقعی این BJP در روز شنبه صحبت کرد تا نخست وزیر نارندرا بیانات در همه نشست و با حمله به کنگره برای "طرح سوال".

BJP جمهور J P Nadda که خطاب کادرهای حزب در راجستان و Telangana در سیستم عامل های مجازی را متهم به کنگره به عنوان یک "غیر مسئولانه" مخالفت و گفت: رهبران آن در حال تلاش برای "demoralise" ملت و سربازان.

"در همه نشست و همه به اتفاق آرا ایستاده بود و با نخست وزیر است. اما کنگره می خواستم به می دانم که چگونه از آن اتفاق افتاد که چرا این اتفاق می افتد... از آن جایی که اتفاق می افتد... شما شده اند در قدرت شما نمی دانید که چگونه اظهارات توسط دولت ساخته شده است در چنین مسائل؟" Nadda گفت: در حالی که پرداختن به BJP راجستان واحد.

"نخست وزیر روشن ساخته است که هیچ کس وارد شده و هیچ کس وجود دارد. نیروهای هند متعهد به حفاظت از مرزها. اما غیر مسئولانه مخالف است تلاش برای پیدا کردن مقصر," او گفت:.

Nadda اظهارات پس از رهبران در سراسر, حزب, خطوط, دنبال, پاسخ, بیش از کشته شدن 20 سرباز از ساعت مودی گفت که همه نشست روز جمعه بود که هیچ نفوذ در خاک هند و هیچ گرفتن هر نظامی پست.

دفتر نخست وزیر در روز شنبه صادر روشن گفت: خشونت محل در 15 ژوئن چرا که چین در تلاش بود به احداث سازه "فقط در سراسر لاک" و نه دست برداشتن از اقدامات است.

به نقل از نظرات پدر یک سرباز مجروح را که در انتقاد کنگره رهبر Rahul Gandhi, صفحه اصلی, وزیر Amit Shah پرسیدم شجاع armyman پدر صحبت می کند و او یک پیام بسیار روشنی برای آقای راهول گاندی. در زمانی که کل ملت ایران آقای راهول گاندی نیز باید بالاتر از خرده سیاست و ایستادگی در همبستگی با منافع ملی."

Nadda تمسخر راهول گاندی برای پرسیدن که فرستاده سربازان غیر مسلح نسبت به خطر است. "چرا حزب کنگره نشان دادن آن هوش ؟ از او پرسید: چرا سربازان رفت و در آنجا غیر مسلح? شما نمی دانید که قوانین بین المللی? چرا شما در معرض محدودیت دانش خود را? شما را به یک موضوع که می تواند demoralise سربازان" Nadda گفت.

در همین حال برخی از غیر BJP CMs صحبت کردن در برابر "تولید جنجال" و "تفسیر" در اطراف همه حزب را تامین کند.

YSRCP رئیس و آندرا پرادش وزیر Y S Jagan موهان ردی گفت که او "نگران تولیدی جنجال" در اطراف همه حزب را تامین کند. "این زمان به نمایش گذاشتن ما وحدت و همبستگی خود را با نیروهای مسلح ما و نه زمان به نقطه انگشتان... Hon'ble ساعت و دیگر وزیران به بسیار قانع کننده پاسخ در APM..." او هنوز توییتی.

Telangana وزیر K چاندراسکار رائو پرسیدم این زمان است که برای سیاست... ما ممکن است تفاوت های ما در سیاست اما ما در ایران توسط میهن پرستی ما...ما بسیار خوشحال هستیم با همه نشست."

SKM رهبر و هند وزیر Prem سینگ Tamang گفت PM اظهارات در همه نشست بودند "شفاف و افراطیت در هند ایستاده در چین موضوع".

NPP رهبر و مگالایا سانتی متر کنراد Sangma گفت: PM "پاسخ به وضوح منعکس هند قوی ایستاده وقتی که می آید به حفاظت از حاکمیت ملی ما. همه دیگر 'تفسیر' ممکن است بهترین را نادیده گرفت."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب