کسب و کارهای کوچک و مدارس و خدمات انسانی می تواند از افزایش St. Louis County مراقبت در قانون بودجه

طرح ارائه شده به هیئت شهرستان در روز چهارشنبه شامل 5 میلیون دلار کمک مالی برنامه با هدف کارفرمایان با تا 35 کا

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

طرح ارائه شده به هیئت شهرستان در روز چهارشنبه شامل 5 میلیون دلار کمک مالی برنامه با هدف کارفرمایان با تا 35 کارگران است. که به مقدار حدود 20 ٪ از $24.5 میلیون در فدرال بودجه امداد است که در این شهرستان به زودی توزیع تحت مراقبت عمل می کنند.

"من می توانم بگویم بسیار واضح است که همه هفت کمیسیون نشان داد که پشتیبانی قوی برای ایجاد یک COVID امداد کمک مالی برای کسب و کارهای کوچک" گفت: Matthew Johnson, برنامه ریزی و توسعه جامعه مدیر St. Louis County است. "وجود دارد برخی از اختلاف نظر در مورد چگونه به انجام این کار است اما ما احساس این خواهد بود یک راه عادلانه از آنان پشتیبانی می کند."

اگر مورد تایید صندوق اجازه می دهد کسب و کار به بازپرداخت برای خرید تجهیزات حفاظت شخصی تمیز کردن لوازم ضد عفونی کننده دست و اجتماعی و فاصله تجهیزات و علامت سلامت غربالگری ابزار و دیگر مربوط به مواد.

در مقررات فدرال هزینه را متحمل شود بین 1 مارس و دسامبر. 1 به عنوان یک نتیجه مستقیم از COVID-19. آن را نمی تواند پوشش روز به روز هزینه ها مانند حقوق و دستمزد و اجاره و آب و برق, مواد غذایی و یا سفر و یا هر پیش تعیین شده هزینه.

Matthew Johnson

Matthew Johnson

جانسون گفت: این شهرستان در نظر گرفته شده بیشتر استاندارد توزیع — $5,000 برای کسب و کار تا 12 و کارکنان $25,000 برای کسانی که با تا 35 کارگران — قبل از انعقاد است که هر کارمند اساس خواهد بود عادلانه تر.

جانسون گفت: اخبار تریبون که برخی از جزئیات هنوز هم نیاز به کار کردن مانند واجد شرایط بودن برای سازمان های غیر انتفاعی تنها صاحبان و کسب و کار با مکان های مختلف.

او گفت که او امیدوار است به بودجه در دسترس برای کسب و کار بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها در حال حاضر دریافت پول زیر چک حفاظت از برنامه با اشاره به مدیریت کسب و کار کوچک طرح ارائه شده حقوق و دستمزد امداد اما نه بازپرداخت برای بسیاری از هزینه های فیزیکی که بوجود آمده اند.

اگر مجاز توسط هیئت مدیره در Aug. 11 جلسه جانسون گفت: برنامه ها در محل به صورت ساده فرایند نرم افزار است که اجازه می دهد کارکنان به بررسی و توزیع بودجه به سرعت.

جانسون اذعان 5 میلیون دلار است که احتمالا به اندازه کافی نیست بلکه آن چیزی است که از شهرستان برای کار با.

"در واقع باید آن را در 48 ساعت" او گفت:.

دیگر پیشنهاد صرف

بزرگترین تکه از مراقبت در قانون بودجه 9 میلیون دلار می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش unbudgeted شهرستان هزینه از طریق Dec. 1. که شامل معادل 2.7 میلیون دلار برای بهداشت عمومی پاسخ 2 میلیون دلار در هزینه های فن آوری و $1.7 میلیون برای خرید PPE.

بسیار شبیه به کسب و کار کوچک, صندوق, 5 میلیون دلار خواهد بود در کنار مجموعه ای از خدمات انسانی سازمان ها — کودک و بزرگسال روز خدمات درمان ارائه دهندگان خدمات و برنامه های مسکن در میان کسانی که واجد شرایط برای کمک های مالی با تمرکز ویژه بر "هدفمند سرمایه گذاری" در سازمان های کوچک.

"این سازمان حیاتی هستند همکاران ما قادر به انجام کار ما از طریق بهداشت و خدمات انسانی" گفت: Laura Birnbaum یک مسکن و بی خانمانی برنامه سرپرست شده که این شهرستان را به مراقبت در عمل تیم. "ما می دانیم که آنها متحمل شده اند بسیاری از COVID مربوط به هزینه."

در ضمن مدارس می ایستادن برای دریافت $750,000 برای سرمایه گذاری در PPE و فن آوری های مانند بی سیم دستگاه های کانون برای دانش آموزانی که فاقد اتصال به اینترنت قابل اعتماد در صفحه اصلی. این شهرستان دارای 14 مدرسه عمومی مناطق و پنج منشور سیستم مدرسه.

Laura Birnbaum

لورا Birnbaum

"ما احساس می کنیم این یک راه است که ما می توانیم تمام لمسی خانواده ها و افراد و اعضای جامعه از شهرستان که شاید شده اند به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID," Birnbaum گفت.

این پیشنهاد همچنین شامل 1.5 میلیون دلار در کمک های فردی که Birnbaum گفت: به طور بالقوه می تواند کمک به مردم رو به گذشته به علت اجاره, وام مسکن یا پرداخت آب و برق به عنوان یک نتیجه از حقوق از دست رفته.

علاوه بر این طرح خواستار $255,000 به توزیع به شهرهای کوچک و شهرک های $500,000 در حمایت اقتصادی برای ورود به سیستم و صنعت چوب و 2.5 میلیون در بودجه انعطاف پذیر بود و در کنار مجموعه ای از تنظیمات را بر اساس برنامه و نیاز در سایر دسته ها.

شهرستان, مدیر, Kevin خاکستری تاکید کرد که این طرح فقط یک چارچوب مبتنی بر بسیاری از حرکت قطعات در میان یک بیماری همه گیر است که طرح میتوانست تقریبا در هر گوشه ای از جامعه است.

"ما در حال تلاش به صورت بسیار محدود و خاص که در آن ما می توانیم. ما هنوز در حال ادامه پیدا کردن آنچه که نیاز دارد" خاکستری گفت. "در حالی که 24 میلیون دلار است که تعداد زیادی از آن نمی توان همه چیز را به همه مردم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن