Sevagram آشرام ردیف: پنل خواستار اختلافات Gandhians به نظر در 'سازش' را 'دلسوز نمایش"

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 9:54:01 pm این پنل نی

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 9:54:01 pm
Sevagram Ashram, gandhi, mahatma gandhi, Wardha ashram, nagpur, godse, Sevagram Ashram feud, indian express این پنل نیز ساخته شده یک نقطه برای رسم یک تمایز بین حزب کنگره در زمان راه اندازی از این دو نهاد و یکی که امروز وجود دارد. (GandhiSevagramAshram.org)

بعد از یک مدت طولانی دشمنی بین Mahadev Vidrohi رئیس جمهور apex گاندی موسسه Sarva Seva Sangh (SSS) و T R N Prabhu, رئيس جمهور از Sevagram آشرام در وردها یک پچ کردن ممکن است بر روی کارت. چهار عضو پنل تشکیل شده Vidrohi به نگاه به مسائل منجر به دشمنی توصیه می شود یک سازش و "دلسوز" نظر در مورد Prabhu.

این پنل نیز ساخته شده یک نقطه برای رسم یک تمایز بین حزب کنگره در زمان راه اندازی از این دو نهاد و یکی که امروز وجود دارد. این بود که در اشاره به Prabhu امتناع به ارائه آشرام محل برای یک جلسه کنگره مشغول به کار کمیته (CWC) در اکتبر 2018 به مناسبت 150 سالگرد تولد مهاتما گاندی در یک تصمیم بود که باعث Vidrohi به انتقاد Prabhu و او را یک "Godsewadi" قبل از 'حذف' او را از پست آشرام رئیس جمهور در ماه مارس است.

چند Gandhians تا به حال مورد انتقاد قرار Vidrohi اقدام گفت: Sangh رئیس جمهور تنها اختیار تعیین آشرام رئیس جمهور نه به حذف او به عنوان در هر Sangh اساسی است.

Prabhu را حذف اولین نمونه چنین در آشرام تاریخ قبل از رئیس جمهور می تواند تکمیل مدت پنج سال به حال ایجاد یک بال بال زدن در میان Gandhians در سراسر کشور است. ماه گذشته ناراحتی Prabhu بود 'استعفا' از پست خود. پس از چند Gandhians به دادگاه تجدید نظر Prabhu همچنان در آشرام جمهور. او انصراف خود را اعلام می کند.

Vidrohi بود بعد از راه اندازی چهار عضو کمیته رهبری ارشد گاندی Bhavanishankar Kusum به بررسی این موضوع و ارائه پیشنهادات. پانل, پس از صحبت های مختلف به ذینفعان ارائه گزارش آن است که مورد بحث قرار گرفت در یک Sangh جلسه در تاریخ 29 ژوئن. آنلاین جلسه با حضور نمایندگان 22 از 13 متحده است.

"ما تصمیم گرفته اند به طور جدی در نظر گرفتن توصیه های این کمیته ارشد Gandhians," Vidrohi گفت: هند اکسپرس. اگر خواسته که به معنای "خروج علیه Prabhu", Vidrohi گفت: "هیچ تصمیمی گرفته نشده است. کمیته توصیه کرده است که ما را یک دلسوز نمایش و پس از آن آمده است از اعضای ارشد ما به طور جدی در نظر بگیرند."

Kusum گفت: "ما توصیه خاص و اقدامات کوتاه مدت برای غلبه بر مشکلات موجود رو به Sangh و آشرام. ما در بر داشت که بسیاری از مشکلات رخ می دهد با توجه به شکاف ارتباطی. بنابراین ما پیشنهاد کرده اند که ما باید تکامل روش های ارتباط بهتر. یکی دیگر از طولانی مدت پیشنهاد شد برای ایجاد یک اجماع در میان همه گاندی گونه موسسات در مورد آنچه ملزومات گاندی فلسفه هستند بنابراین هیچ اختلاف وجود دارد."

پرسید: چگونه در این زمینه کمیته بازدید Prabhu امتناع اجازه می دهد تا CWC دیدار Kusum گفت: "این خوب است که آشرام و Sangh هر دو تاسیس و پس از آن در کنگره رهبری است. اما ما باید به تمایز بین آن و امروز کنگره است. که کنگره فلسفه نمی تواند برابر با سیاست امروز کنگره حزب است."

در Vidrohi accuing Prabhu بودن Godsewadi' Kusum گفت: "... چنین واکنش باید اجتناب شود. اما ما شاهد حداقل سه Sangh رئیس جمهور در گذشته و... که تا به حال نمایش داده شده pro-RSS گرایش. آر اس اس تا به حال حتی اسیر گاندی Vidya Sansthan مجموعه Jaiprakash Narayan که تا به حال گرفته شده را از آنها پس از یک نبرد قانونی. بنابراین ما نیاز به دقت و توجه در مورد آن. ما اشاره کرد که Prabhu اشتباه بود نه صدور بیانیه ای که برخی از متعصبان شلیک گلوله در گاندی portait اما به outrightly او را یک 'Godsewadi' درست نبود."

Kusum افزود: "...ما پیشنهاد کرده اند که به دنبال در Prabhu را صداقت بازگشت خود باید به طور جدی در نظر گرفته شود تا رئیس جمهور جدید انتخاب شده است."

این کمیته همچنین توصیه می شود برداشت این تصمیم به "از بین بردن" ارشد Sangh عضو Chandan رفیق از موقعیت خود را. "تمام کسانی که در جلسه حضور در ژوئن 29 پذیرفته اند توصیه های ما" گفت: Kusum.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب