Sevagram آشرام رئیس جمهور خارج 'استعفا' پس از درخواست تجدید نظر توسط چند Gandhians

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 12:19:29 am "من خارج است

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 12:19:29 am
Sevagram Ashram, Sevagram Ashram chief removal, Sevagram Ashram president, sevagram ashram chief resignation, indian express news "من خارج استعفای من پس از پایدار تجدید نظر توسط بسیاری از گاندی و Sarvodaya رهبران از سراسر کشور" پرابو گفت: هند اکسپرس. (GandhiSevagramAshram.org)

این Sevagram آشرام ردیف گرفته شده به نوبه خود جدید با آشرام جمهور T R N Prabhu مصرف خود را 'استعفا' روز شنبه پس از نصایح از چند گاندی و Sarvoday رهبران از سراسر کشور است.

"من خارج استعفای من پس از پایدار تجدید نظر توسط بسیاری از گاندی و Sarvodaya رهبران از سراسر کشور" پرابو گفت: هند اکسپرس.

در نامه ای صادر شده در شنبه او اظهار داشت: "من فرستاده بود استعفای من به عنوان آشرام رئیس جمهور به همه شما پس از احساس مزاحمت اتهامات بی اساس مطرح شده علیه من توسط Sarva Seva Sangh رئیس جمهور و با توجه به او ادامه داد: دخالت در آشرام امور. اما شما داده نشده رضایت خود را به آن عنوان نشده است. از سوی دیگر چندین گاندی متفکران و کارگران ابراز این عقیده است که من باید همچنان به شانه مسئولیت به عنوان آشرام جمهور. در همین حال Sangh رئیس جمهور تا به حال به نام من و گفتاری در راه ادب. تا در پرتو این تحولات و در بزرگتر بهره از آشرام و گاندی ارزش من خروج استعفای من... من تشکیل یک جلسه از آشرام کار کمیته پس از مستند برداشته شده است و شرایط تبدیل شدن به مساعد".

در مورد "ادب" تماس از Sarva Seva Sangh جمهور Mahadev Vidrohi, Prabhu گفت: "او به من به نام یک روز پس از تشکیل یک کمیته به بحث آشرام امور در 8 ژوئن و می گویند که این کمیته تشکیل شده برای من قابل احترام وداع ".

همانطور که قبلا Prabhu برداشته شد Vidrohi رئیس جمهور Sarva Seva Sangh های apex بدن از تمام گاندی گونه موسسات در ماه مارس پس از وی از سوی مامورین که او یک 'Godsewadi'. اتهام ساخته شده در زمینه Prabhu انکار اجازه به کنگره مشغول به کار کمیته (CWC) به برگزاری جلسه خود در آشرام در اکتبر 2018 در میان مسائل دیگر. Prabhu گفته بود تصمیم خود را بر اساس گاندی آرمان که ناکرده آشرام را از اولویت های سیاسی و اجازه فعالیت سیاسی در آشرام محل.

این اولین بار بود که یک آشرام رئیس جمهور شد "حذف" و یا هر رئیس جمهور مجبور به ترک قبل از اتمام دوره پنج ساله. Prabhu تا به حال تصمیم به ترک و فرستاده بود استعفای خود را به آشرام کار کمیته مارس 27.

قبل از Prabhu, Vidrohi بود نیز حذف شده Ashaben Bothra یک آشرام کار عضو کمیته در فوریه 1, بدون تعیین هر گونه دلیل و جای خود را با یکی Laxmidas . Bothra تا به حال به مخالفت با آنچه او به عنوان "ناعادلانه" اشاره به Prabhu در Sangh جلسه در بمبئی در ماه ژانویه است که در نهایت منجر به حذف Prabhu در ماه مارس است.

Laxmidas در حال حاضر یک عضو از چهار عضو کمیته راه اندازی توسط Sangh رهبری Bhavanishankar Kusum از راجستان به بحث در مورد مسائل مربوط به آشرام و ارائه گزارش آن در عرض 15 روز یک حرکت نامیده می شوند به عنوان یک "کمدی" توسط بسیاری از کمیته شامل تنها کاربرانی که در حال حاضر گرفته شده دلسوز نظر Vidrohi اقدامات جز سابق آشرام رئیس Jaywant Mathkar.

Vidrohi که در اصطلاح به عنوان Sangh رئیس جمهور به پایان رسید و در 31 مارس تا به حال در اوایل این ماه نیز حذف Sangh متولی Chandan رفیق از کلکته در ظرفیت خود به عنوان سرپرست Sangh رئیس.

Vidrohi اقدامات کشیده اند توپخانه ضد هوایی از چندین ارشد گاندی و Sarvoday رهبران از سراسر کشور با بسیاری خواستار بر Prabhu ادامه به عنوان آشرام رئیس. در میان آنها در حال سابق Sangh جمهور Amarnath بهایی و Radhaben Bhatt, P, V Rajgopal از Ekta Parishad سانجی سینگ secreatry از گاندی Smarak Nidhi, دهلی نو, Durgaprasad آریا از Madhya Pradesh گاندی Smarak Nidhi و K Ranga رائو آندرا پرادش گاندی Smarak Nidhi. چند گاندی و Sarvoday رهبران از وردها را نیز محکوم حذف Prabhu و را بر نام او را به ادامه به آشرام جمهور.

Vidrohi اما گفت: هند اکسپرس "که این افراد به نوشتن چنین نامه ؟ چه منبع مر از خارجی ها در آشرام امور? کسی از آشرام کار کمیته نوشته شده هر چیزی در Prabhu را پشتیبانی می کند ؟ و چگونه می تواند او ارسال نامه خود به کمیته کار? آیا کمیته تعیین او؟"

او همچنین گفت که او تا به حال ذکر نشده هر چیزی در مورد "احترام وداع" به Prabhu. "من او را به نام به اطلاع رسانی در مورد قانون اساسی این کمیته برای تصمیم گیری در مورد مسائل مختلف قبل از آشرام. او از من پرسید چه شد این کمیته از نظر مرجع. من گفتم آنچه که مرجع مورد نیاز است. که همه... من نمی گویند هر چیزی در مورد احترام و وداع با...," Vidrohi اعلام کرد

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب