مستند خاطرات, روز, 54: شهروندان به یاد بیاورید "آخرین طبیعی عکس'; 'دیدی آشپزخانه" ادامه در Jharkhand; و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 9:16:47 pm مهاجران در Chandigarh ایستگاه

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 17 مه سال 2020 9:16:47 pm
India lockdown, coronavirus, coronavirus lockdown, india lockdown extension, india lockdown diary, india lockdown stories مهاجران در Chandigarh ایستگاه راه آهن خود را برای سفر به بعد به اکبرپور در اوتار پرادش در روز یکشنبه. بیان عکس Kamleshwar سینگ

با نزدیک به 5000 مورد جدید هند روز یکشنبه گزارش خود بزرگترین سنبله در نظر گرفتن تعداد کل عفونت های نزدیک به 91,000. از 90,927 موارد 53,649 فعال هستند موارد; در حالی که 34,109 شده اند درمان می شود. مرگ و میر می ایستد در 2,872.

این مستند در سراسر کشور در حال حاضر تمدید شده است تا مارس 31. در مقررات جدید امروز منتشر شد, پروازهای داخلی و بین المللی و مترو راه آهن باقی خواهد ماند و خارج از محدوده برای عموم مردم حتی به عنوان مراکز خرید, سینما, سالن, مدارس, دانشکده ها, هتل ها و رستوران ها و, مذهبی و سیاسی, تجمعات را همچنان ممنوع است. مجتمع ورزشی و استادیوم باز خواهد شد البته بدون تماشاگر.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 54

مهاجر کارگر سلامت رو به وخامت در راه خانه دوست خود چوب با او تا پایان

محمد Saiyub گهواره دوست خود Amrit کومار سر در آغوش او.

اوتار پرادش را محمد Saiyub تعریف دوستی اهداف در طول بیماری همه گیر. او در آنجا ماند همراه با دوست خود Amrit کومار راست تا آخرین نفس خود را. به عنوان Amrit ادامه داد: به نزول Saiyub نشسته cradling دوست خود را کنار جاده یک تصویر است که رفته ویروسی در رسانه های اجتماعی.

هر دو سوار یک کامیون در سورات که Kumar بیمار. هنگامی که وسیله نقلیه رسیده Kolaras در مادها پرادش در جمعه Amrit بهداشت و درمان بدتر شده است. زمانی که Saiyub به دنبال کمک پزشکی برای دوست خود, نه کارگران و نه راننده کامیون می خواستم صبر کنید.

"من متوجه شدم که او ممکن است برای زنده ماندن. او سعی کرد به صحبت می کنند اما می تواند تنها برخی از تلفن های موبایل" گفت: Saiyub که منتظر است را برای خود و دوست خود را Covid-19 نتایج آزمون.

شهروندان به اشتراک گذاری 'آخرین طبیعی عکس" آنها در زمان قبل از مستند

Coronavirus ناشی از مستند در بسیاری از کشورها کشیده اند و فراتر از دو ماه ترک مردم cooped در خانه های خود. در حالی که بسیاری از آنها می آیند تا با راه های خلاقانه برای بسیاری از انزوای خود دوره, آخرین رسانه های اجتماعی روند ساخت شهروندان نوستالژیک خود را قبل از همه گیر روز.

با استفاده از هشتگ #lastnormalphoto شهروندان به tweeting برخی از آخرین "عادی" همه چیز آنها کلیک قبل از این مستند. از بیرون رفتن برای فیلم دیدن یک ساحل به خوردن غذا در یک رستوران توییتر آب گرفتگی است با عکس های از شهروندان در نظر گرفتن یک سفر کردن خط حافظه.

در دهلی نو در زندان 'mulaqat' با خانواده های معلق

آزاد کردن زندانیان وثیقه و آزادی مشروط به decongest زندان اجباری با پوشیدن ماسک های مکرر پزشکی غربالگری و تعلیق 'mulaqat' با خانواده — اینها برخی از مراحل گرفته دهلی مقامات زندان به بررسی گسترش این رمان coronavirus. مقامات فوق العاده محتاط در حال حاضر پس از coronavirus عفونت گزارش شده از Rohini زندان است. وجود سه زندان در دهلی نو — Tihar, Rohini و Mandoli.

در سراسر کشور مستند تمدید تا 31 مارس

'دیدی آشپزخانه' تمدید تا 31 مه در Jharkhand

این Jharkhand دولت روز یکشنبه تصمیم به گسترش تا مارس 31 'دیدی آشپزخانه' مجموعه تا به فقیر غذا در میان coronavirus باعث lockdown. بیش از 7000 'دیدی آشپزخانه' تا کنون در خدمت مواد غذایی مغذی برای بیش از دو کرور مردم نیازمند در طول مستند, وزیر David Soren گفت. 'دیدی آشپزخانه' در حال اجرا توسط گروه خودیاری با دولت را کمک به ارائه وعده های غذایی رایگان برای افراد فقیر و بی بضاعت مردم است.

india lockdown, india lockdown migrants, madhya pradesh lockdown, madhya pradesh migrants return home, shivraj singh chouhan, madhya pradesh migrants accident, top news in india در نزدیکی داری ایستگاه راه آهن

Coronavirus راب سفالگران چرخ به حرکت آهسته, 'Kumhar گرم' در تلاش برای پایان می رسد دیدار

سفالگران در Gurgaon در حال گذراندن روز خود را نشسته در کنار جاده خاکی با گلدان و piggy صف بانک ها بر روی یک میز تاشو به شدت در حال انتظار برای مشتریان که اصلا خط دیگر. اول ممنوعیت استفاده از چوب-آتش کوره و در حال حاضر این مستند شامل گسترش coronavirus را ترک کرده اند آنها را در تلاش خود را به پایان می رسد دیدار.

Roshan, 42, apprehends که این وضعیت ممکن است فقط بهبود پس از مستند کاسته است به عنوان ترس از گسترش ویروس است گریبانگیر مردم است. "این استفاده می شود یک فصل خوب برای ما به عنوان مردم ترجیح می دهند خرید خاکی گلدان به ضرب و شتم تابستان گلایه. اما آن را به همان این سال است. آن را نه فقط در این مستند که باعث شده این وضعیت اما همچنین ترس از گسترش ویروس. حتی اگر ما اقدامات احتیاطی از پوشیدن ماسک و شستن دست مردم تردید در خرید," او گفت:, خبرگزاری PTI گزارش شده است. او در میان بسیاری از کسانی که اقامت در 'Kumhar گرم' (سفالگران روستاها) در گورگان و خاکی گلدان و diyas برای معیشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب