براندون Veale ستون ها: بازی, توپ, من حدس می زنم

بیس بال بالا در این لیست از چیزهایی به طوری که آن را در زمان من هفته حتی می خواهم به فکر می کنم در مورد بازی ک

توسط NEWSMINERAL در 8 تیر 1399

بیس بال بالا در این لیست از چیزهایی به طوری که آن را در زمان من هفته حتی می خواهم به فکر می کنم در مورد بازی که COVID-19 فرود بر امریکا. آن را به من کشیده کردن بیش از حد.

اما از آنجا که لیگ اصلی بیس بال اعلام کرد — در نهایت — در هفته گذشته که آن را به حال یک بازگشت-به-بازی برنامه در محل این زمان را به بازی توپ. ترکیب کارت ها در ... سر من.

برجسته کردن و بازی centerfield برای Negativetown Naysayers آن را امن نیست. نزدیک به چهار ماه به وقوع واقعا وجود دارد هیچ ابزار بهتر برای مبارزه با کروناویروس به سادگی از رفتن به مکان های که در آن افراد دیگر هستند. و از خانه اجرا دربی خاموش كم نیست تعداد وجود ندارد و محل امن برای بیس بال است که شامل 18 نفر که آیا آن را در هدف قرار دادن زمینه یک حباب در فلوریدا یا سطح مریخ است.

پنبه حلاجی دوم و بازی shortstop است اولویت های نابجا. آن را معتبر از خودتان بپرسید در این زمان همین دلیل ما سعی کرده ایم خیلی سخت به رفع ورزش و نه نژادپرستی نهادی اقتصادی فاجعه و انزوا.

پنبه حلاجی شده سوم, گیر بدون فن. چه بیس بال حرفه ای بدون مخاطب ؟ ورزشی که بازگشته اند باید احساس مجبور به لوله در جمعیت سر و صدا از بازی های ویدئویی برای کمک به شما را فراموش کرده ام چگونه سخت آنها در حال زور زدن برای تحقق یک تعهد قراردادی برای ارائه محتوا.

تا چهارم اولین baseman و پاکسازی hitter وظیفه مردم می میرند این که آیا آن یک بازیکن خود یا یکی از اعضای خانواده در هر سنی به چه کسی او انجام COVID-19 به asymptomatically. در حال تماشای یک بازی در Mariners واقعا ارزش خطر زندگی کسی ؟

پنبه حلاجی پنجم و بازی در سمت چپ میدان, سفر غیر ضروری. تحت MLB فرمت های AL و NL مرکزی را به عنوان یک واحد و نیز با دیگر بخش های است که یک فرصت بزرگ را به جرقه موج دیگری در شهر نیویورک که یک Tampa Bay Rays بازیکن سرفه آقای ملاقات کرد.

ضربه ششم را rightfielder کار نزاع. MLB بازیکنان برگزار می شود شرکت در حال پرداخت یک نرم افزار تاریخ بخشی از حقوق خود را. برای آنها خوب است هر چند همه می دانند که مدل کسب و کار نیست کاملا مشابه بدون طرفداران, بسیاری از آنها در حال حاضر در حال گرفتن یک حرفه ای-دارای بخش از هیچ چیز از شغل خود.

گرد کردن صف برای Negativetown سوم baseman, 60, بازی نامشروع فصل دوم baseman من ببر قرار بود که وحشتناک به هر حال و پارچ جهانی DH یک عمل شنیع در برابر طبیعت.

و در حال حاضر در اینجا ، بی پروا شهرستان Returners. پیشرو در shortstop است با مته سوراخ دم. انسان نمی تواند زندگی در کره بیس بال سازمان به تنهایی و نه فقط به این دلیل که بسیاری از بازی های خود را شروع و در ساعت 5 بار مرکزی و من یک فرد صبح.

این rightfielder ضربه دوم آن رضایت آگاهانه. بازیکنان حق انتخاب کردن, به خصوص اگر آنها و یا عزیزان خود را دارای شرایط اساسی است که می تواند باعث تشدید COVID. آنها در حال گرفتن پول خوب پرداخت به شرکت و آنها می دانند که بسیاری از خطرات. بسیاری از آنها احتمالا به دنبال به جلو به یک فرصت خود را به انجام مشاغل.

پنبه حلاجی شده سوم در پایه اول ما نیاز به برخی از امید است. روز افتتاحیه قرار است به نماد زندگی جدید و با معنی برای کسانی از ما که قرار دادن بیش از حد سهام به استعاره. 2020 در حال حاضر احساس می کند مانند سال بدون بهار و احتمالا بدون تابستان است. بیس بال بازگشت در برخی از راه احساس می کند مانند یک روحانی نشانه آن است که شاید این خواهد بود که بیش از برخی از روز.

پاکسازی hitter وظیفه است و جالب, بازی بیس بال به عنوان یک نیروی وحدت بخش. من انتظار نیست که MLB خواهد التیام بخش عمیق در کشور ما اما گفتگو در مورد حتی وحشتناک دولت از Detroit Tigers را بیشتر برای سلامت عقل من از اجتناب از یکی دیگر از گفتگو در مورد سیاست.

تا پنجم حق fielder صاحبان می توانید آن را. بله آنها در حال گرفتن یک مدل موی این سال است. دیوید شیشه ای به فروش می رسد Kansas City Royals در ماه نوامبر برای یک میلیارد دلار است. که با B. شیشه ای آنها را خریداری و در سال 2000 برای $96 میلیون. میلیاردرهای تو بود همه حق است.

پنبه حلاجی ششم در مرکز این دوقلوها و تخمیر را دوستان مبارک. من می دانم که این ببر در حال رفتن به وحشتناک است. من شده است با جشن هر کامپیوتر شبیه سازی از سال 2020 فصل من می توانید پیدا کنید که در آن آنها را از دست ندهید 100 داستانی بازی دوباره. اما تخمیر مناسب و معقول هستند و دوقلوها ممکن است بهره مندی از این فصل با فرمت بیش از هر تیم دیگری در این بازی (احتمالا به دلیل یک ششم از بازی های خود را خواهد بود و در مقابل ببر). من آموخته ام که بهترین چیز بعدی به همه چیز مرا خوشحال است چیزهایی که دوستان مبارک. دوقلوها می تواند انجام این کار به خصوص اگر یانکی ها برانند فصل خود را با توجه به COVID.

پایین سه برای بی پروا شهرستان چپ-صحرا نورد از آن چیزی است که در تلویزیون baseman دوم آن چیزی است که ما می توانیم در این مقاله و پارچ نقطه اشغال شده توسط هیچ کس به تماشای کوزه رسید.

آن را احتمالا خوب است که MLB معرفی کرده است و سافتبال بین المللی tiebreaker این فصل چون اگر سه ماه و نیم هر نشانه این تیم خواهد بود به بن بست رسیده است. خمیر.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن