Covid-19 در شمال بنگال: بیشتر تخت, تست, چلیپا از دولت طرح در شش کانون ولسوالی

نوشته شده توسط عطری میترا | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 5:12:47 am با افزایش موارد در این ش

توسط NEWSMINERAL در 29 تیر 1399
نوشته شده توسط عطری میترا | Kolkata | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 5:12:47 am
covid-19 in west bengal, covid-19 in North Bengal districts, covid cases in North Bengal districts, covid testing in North Bengal districts, covid beds in North Bengal districts, indian express news با افزایش موارد در این شش ولسوالی بهبود نرخ کاهش یافته است. آن 61.35 درصد در روز شنبه از 70 درصد در شروع ماه. (بازنمودی)

نگران Covid-19 وضعیت در شش شمال بنگال مناطق غرب بنگال دولت در حال آماده سازی برای اختصاص بیشتر تخت بیمارستان و مرحله تست برای جلوگیری از عفونت افزایش است.

در اوایل این هفته افزایش عفونت منحنی در منطقه نگران کرده بود که دولت به اندازه کافی برای تحمیل جامع مستند در پنج شهرستانها از ژوئیه 15.

از شش منطقه در تمرکز دولت بیشتر نگران در مورد وضعیت در دارجلینگ Malda و Dakshin دینجپور که در آن caseloads افزایش حداقل 150 درصد در این ماه. عفونت نرخ رشد در مناطق Jalpaiguri, کوچ بهار و اوتار دینجپور شده است کمی کندتر است.

در ماه ژوئن دارجلینگ ثبت 467 موارد در حالی که در این ماه در این منطقه در حال حاضر گزارش 749 عفونت. به طور مشابه Malda اضافه کرده است 980 عفونت به آن caseload در مقایسه با 507 ماه قبل است. عفونت رشد نیز برداشت در Dakshin دینجپور با 432 مورد در گذشته 18 روز در مقایسه با 199 در ماه ژوئن. فعال آن مورد تعداد در حال حاضر 331 سوم-بالاترین در شمال بنگال.

وضعیت حاشیه ای بهتر در کشور همسایه اوتار دینجپور که فعال caseload از 209 در حال حاضر. هر دو دینجپور مناطق تا به حال به همان تعداد از فعال موارد در شروع ماه (66). اوتار دینجپور دیده است آن caseload افزایش 86 درصد در این ماه در حالی که آن را شروع به پریدن کرد بیش از 200 درصد در Dakshin دینجپور.

با افزایش موارد در این شش ولسوالی بهبود نرخ کاهش یافته است. آن 61.35 درصد در روز شنبه از 70 درصد در شروع ماه.

مقامات این ارائه شده است برخی از تسکین پایین مورد مرگ و میر در این مناطق با یک عمده ای از مرگ و میر اتفاق می افتد در جنوب کلکته و مناطق مجاور آن.

"ما بسیار نگران این است که این شش منطقه از شمال بنگال به تدریج جمع آوری سرعت در شرایط آزمایش موارد مثبت. بنابراین دولت تصمیم گرفت که کامل و دقیق مستند باید اعمال شده در پنج شهر در این مناطق به کنترل تعداد Covid آلوده به مردم گفت:" یک مقام ارشد وزارت بهداشت رسمی.

از این شهرستانها ترین فریزر وضعیت در Siliguri (دارجلینگ منطقه) و Malda بوده که تقریبا 100 درصد افزایش موارد در دو هفته اول این ماه است.

"مردم در این دو شهر به خصوص نیست حفظ اجتماعی فاصله و دیگر پروتکل های امنیتی و این تمایل به افزایش مثبت رای در این دو شهر. بنابراین ما هیچ گزینه ای دیگر اما برای کنترل این بیماری در این دو شهر گفت:" یک مقام بهداشتی.

دولت نمی خواهید را به هر گونه شانس در شهرستانها از Jalpaiguri, کوچ بهار و ریگنج و اعمال دقیق محدودیت هایی وجود دارد بیش از حد.

به مقاومت در برابر افزایش موارد دولت های منطقه در منطقه در حال آماده شدن برای افزایش تعداد تخت بیمارستان اختصاص داده شده برای Covid-19 بیماران و افزایش تست.

Malda منطقه دادرس jarrod magan میترا گفت: هند اکسپرس "ما 70 تخت است که 45 اشغال شده توسط فعال تاج بیماران. شش بیماران در خانه های امن و بقیه 350 بیماران در خانه انزوا. اما ما به دنبال تخت و از جولای 22, ما باید 200 تخت در تروما مرکز مراقبت از ما و فوق تخصصی بیمارستان."

دارجلینگ افسر ارشد پزشکی سلامت (CMOH) Dr Proloy Acharya گفت: "ما باید 175 تخت در عرض یک هفته به طور انحصاری برای Covid بیماران است."

میترا گفت: Malda دولت افزایش یافته بود خوشه عاقلانه تست برای شناسایی بیماران و اضافه کرد: "ما در حال مکان یابی مناطق از طریق نقشه های گوگل. کسانی که در خانه انزوا ما tele-caller تیم است که به طور منظم تماس با آنها و ارائه به پزشکان توصیه."

مقامات در دارجلینگ Jalpaiguri و دیگر مناطق گفت: آنها با قرار دادن تاکید بر درب-به-درب تست.

"ما در حال جمع آوری نمونه ها در Siliguri شرکت منطقه و Matigara منطقه که در آن بسیاری از بیماران هستند که در بر داشت. ما نیز ترجیح می دهند خانه انزوا" گفت: Dr Acharya.

دولت های منطقه نگران عدم آگاهی در میان مردم در مورد اهمیت اقدامات مانند دست sanitisation و حفظ پاکیزگی.

"ما هیچ گزینه دیگری به غیر از انجام مبارزات در مورد Covid پیشگیری است. ما در حال رفتن در اطراف با mikes و مبارزه با استفاده از وسایل دیگر و این که با توجه به نتایج مثبت گفت:" دکتر Acharya.

در علاوه بر این به همه گیر سیل مانند وضعیت در Jalpaiguri و دو به سه ولسوالی دیگر اضافه شده اند به مقامات گلایه.

"Tista, Torsa و برخی دیگر از رودخانه های در حال جریان در سطوح خطرناک. برخی از مناطق در Jalpaiguri در حال رفتن را از طریق یک سیل مانند وضعیت. حال اگر وضعیت بدتر و سپس کنترل عفونت در میان سیل خواهد مسائل پیچیده. بنابراین ما بسیار نگران تحولات در شمال بنگال" به گفته یک مقام ارشد وزارت امور خارجه دبیرخانه رسمی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب