Sanjita Chanu برای دریافت 2018 Arjuna

دو بار بازی های کشورهای مشترک المنافع طلا-وزنه بردار برنده K. Sanjita Chanu که به تازگی به تبرئه از اتهامات دو

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

دو بار بازی های کشورهای مشترک المنافع طلا-وزنه بردار برنده K. Sanjita Chanu که به تازگی به تبرئه از اتهامات دوپینگ را دریافت خواهند Arjuna جایزه برای سال 2018 گفت: هندی وزنه برداری فدراسیون (IWLF) وزیر Sahdev Yadav در روز پنج شنبه.

Sahdev مطلع Sanjita که مبارزه بیش از دو و نیم سال نبرد برای دیدن نام او که پاک از دوپینگ اتهامات بین المللی وزنه برداری فدراسیون (BIRD) در اوایل این ماه در مورد توسعه در شب چهارشنبه.

Sanjita تا به حال نقل مکان کرد دادگاه عالی دهلی نو پس از نادیده گرفته می شود برای آرجونا در سال 2017. پس از او موقت به حالت تعلیق آزمایش مثبت برای یک ماده ممنوع, دادگاه, در آن منظور نهایی در 30 اوت سال 2018 به کارگردانی Arjuna جایزه کمیته انتخاب به نظر Sanjita را از نامزدی "uninfluenced" با دوپینگ اتهامات عنوان شده علیه.

"اگر این کمیته انتخاب شده است از این دیدگاه که درخواست این حق برخوردار است که به آرجونا جایزه 2018 تصمیم باید نگه داشته شود در پوشش مهر و موم شده و نام او را باید فاش شود تنها در صورتی که دادخواست توسط تبرئه از اتهام دوپینگ...," منظور گفت.

پس Sanjita را exoneration این IWLF یادآوری وزارت ورزش در مورد حکم دادگاه. "پس از رفتن را از طریق اسناد و مدارک مربوط به این وزارتخانه تایید کرد که Sanjita خواهد دریافت Arjuna جایزه 2018," sahdev گفت هندو.

به دنبال سای کمک

جشن لحظه Sanjita — یک مدال طلای بازی های کشورهای مشترک المنافع در سال 2014 و 2018 — به دنبال برخی از کمک از دولت برای آموزش او.

"ورزشی اقتدار هند وعده داده بود به من ارائه تجهیزات برای آموزش پس از من 2018 بازی های کشورهای مشترک المنافع طلا. شاید آن برگزار شد تا با توجه به دوپینگ مسائل. من در مواجهه با مشکلات در این مستند. من درخواست سای به شرکت ارائه تجهیزات پس من آموزش است تحت تاثیر قرار نمی," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن