بوندسلیگا | بایرن برنده هشتمین مستقیم تاج

بایرن مونیخ شد تاج گذاری قهرمان بوندسلیگا در سه شنبه هشتم مستقیم فصل به عنوان Robert Lewandowski را شلیک امن 1

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

بایرن مونیخ شد تاج گذاری قهرمان بوندسلیگا در سه شنبه هشتم مستقیم فصل به عنوان Robert Lewandowski را شلیک امن 1-0 برنده در Werder Bremen در حالی که پادربورن سقوط کرده بود از بالا به پرواز در برلین.

"تعارف به این تیم آن است که چه پر شور ما باید دست در چند ماه گذشته گفت:" مربی Hansi تلنگر برای کسانی که با آن یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل اول خود را مسئول.

یک چیپ استادانه بیش از برمن دفاع از جروم بواتنگ بود chested پایین و volleyed خانه Lewandowski مدت کوتاهی قبل از نیمه وقت.

در نتیجه نگه می دارد Werder Bremen دوم از پایین با فقط دو بازی چپ برای جلوگیری از حذف کردن به ردیف دوم برای اولین بار از سال 1980.

پایین سمت پادربورن به حال آن سقوط تأييد 1-0 شکست در اتحادیه برلین پس از هدف خود از بازدید کنندگان توسط بن Zolinski.

لیونل مسی بود راگبی پنجه و سپس به ثمر رساند و یک پنالتی به بارسلونا قرار دادن فشار در رئال مادرید با کاهش به یک پیروزی 2-0 بیش از لگنس در خالی نیوکمپ در روز سه شنبه.

مسی شد بريدن به زمین در نیمه اول با یک غواصی Unai Bustinza بسته بندی دو بازو در اطراف کمر و او زدم و دوباره در این زمان بدست آوردن یک پنالتی که او تبدیل می شود.

پس از 33 حضور مسی در حال حاضر 26 اهداف این فصل است. او در هشت بازی گذشته او هفت گل و هشت پاس گل. 17-year-old Ansu Fati قبلا داده شده بارسلونا منجر شود.

نتایج: بوندسلیگا: بوروسیا مونشنگلادباخ 3 (هافمن 11 و 30 Stindl 65) bt ولفسبورگ 0; Werder Bremen 0 از دست داد به بایرن مونیخ 1 (Lewandowski 43); فرایبورگ 2 (Grifo 61, Petersen 71) bt هرتا برلین 1 (Ibisevic 66-pen).

یونیون برلین 1 (Zolinski 27-og) bt پادربورن 0.

LaLiga: ختافه 0 درو با اسپانیول 0; ویارئال 1 (Bacca 16) bt رئال مایورکا 0.

بارسلونا 2 (Fati 42 مسی 69-pen) bt لگنس 0.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب