ویروس ممکن است نامرئی دشمن اما COVID رزمندگان شکست ناپذیر: ساعت مودی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 12:44:07 pm نارندرا نخست وزیر در مرا

توسط NEWSMINERAL در 12 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 12:44:07 pm
Narendra Modi, Modi on coronavirus, coronavirus India, coronavirus cases, coronavirus latest news, lockdown 5.0 نارندرا نخست وزیر در مراسم افتتاح نقره جشن از راجیو گاندی دانشگاه علوم سلامت. (ANI)

نخست وزیر نارندرا دوشنبه مورد ستایش قرار داد سهم پزشکی کارگران در طول coronavirus بیماری همه گیر. پرداختن به یک رویداد در راجیو گاندی سلامت در دانشگاه بنگلور از طریق ویدئو کنفرانس مودی گفت: "این ویروس ممکن است نامرئی دشمن. اما رزمندگان ما, پزشکی, کارگران شکست ناپذیر هستند. در جنگ نامرئی در مقابل شکست ناپذیر پزشکی ما کارگران مطمئن را به نفع خود." او همچنین گفت که جهان به دنبال در آنها با سپاس و امید و به دنبال هر دو 'دقت' و 'درمان'.

"در ریشه هند شجاع مبارزه با COVID-19 است کار سخت از جامعه پزشکی و ما تاج رزمندگان. در واقع پزشکان و کارکنان پزشکی مانند سربازان اما بدون سربازان لباس," او اضافه شده است.

در طول آدرس PM مودی همچنین تاکید کرد که خشونت علیه COVID رزمندگان تحمل نخواهد شد. "من می خواهم به دولت آن را به وضوح خشونت سوء استفاده و بی ادب رفتار در برابر کارگران خط مقدم قابل قبول نیست," او گفت: در طول این هفته از نقره جشن از راجیو گاندی دانشگاه علوم سلامت.

با اشاره به "را در هند" برنامه گفت: دستاوردهای اولیه ساخته شده تحت این ابتکار عمل او را خوش بینانه است. "ما تولید کنندگان داخلی را آغاز کرده اند تولید تجهیزات حفاظت شخصی و عرضه شده اند در حدود یک کرور PPEs به کسانی که در خط مقدم مبارزه با COVID-19. من مطمئنم که شما شنیده ام از Arogya Setu. دوازده کرور سلامت مردم باید آن را دریافت. این بسیار مفید است در مبارزه با کروناویروس" او گفت:.

ساعت مودی در این خبرنامه آمده است که هند از بازگشایی امروز در یک روش مرحله به مرحله پس از نزدیک به دو ماه از مستند با توجه به همه گیر. با بیش از 1.9 لاخ موارد هند در حال حاضر 7 بدترین آمار کشور در سراسر جهان است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن