روزی جوایز بروید دیجیتال همچنان به افتخار Northland زنان

جوایز امسال برنامه ارائه شده توسط زن امروز مجله در زمان یک رویکرد متفاوت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. ا

توسط NEWSMINERAL در 10 مرداد 1399

جوایز امسال برنامه ارائه شده توسط زن امروز مجله در زمان یک رویکرد متفاوت با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اما زمینه هدف همان باقی مانده است.

جوایز ارائه شده به برندگان پیش از این, ارائه, اجتماعی فاصله داشته باشید. Nominators مشترک دلایل خود را برای نامزدی هر یک جایزه برنده از طریق زوم ارائه شده است.

در این سال رزی جایزه ارائه شد به ویرجینیا ساکن Marlise Riffel. این جایزه به نام بعد از نماد فرهنگی رزی پرچ کن و ارائه به یک زن که دارای یک تاریخچه از انجام وظایف.

"اگر زندگی با صداقت به معنی رفتار در راه است که در هماهنگی خود را با ارزش های شخصی و سپس Marlise نشان دهنده حامل استاندارد این واقعیت گفت:" Ericka LaMar Marlise را nominator. "او از چهرههای شناخته شده در ویرجینیا. در واقع, آن را سخت برای پیدا کردن کسی که تا حالا شنیده می شود او خوب کار می کند در زمینه های اجتماعی تغییر دهید."

Riffel شناخته شده است برای تلاش های خود را برای ایجاد یک محلی و پایدار شبکه غذایی در محدوده آهن از طریق ایجاد برنامه های مختلف. او تاسیس Rutabaga پروژه فراهم می کند که مواد غذایی محلی برای افراد کم درآمد است. او در خدمت در هیئت مدیره از محدوده آهن همکاری برای پایداری نوشتن کمک های مالی و سازماندهی رویدادهای محلی مانند زمین متحرک و خمیری جشنواره است. او به شدت در حال رشد با هم, باغ جامعه برنامه.

Riffel همچنین بنیانگذار و مدیر ویرجینیا بازار کشاورزان. او با درگیر محلی LGBTQ برنامه های جوانان این شعر مرکز هنرهای شمالی ترقی خواهان و عضو فعال Mesabi یکتاپرست کلیسا.

"او همچنان الهام بخش من و دیگران بی شماری برای انجام بهتر و بهتر باشد" لمر گفت.

پنج منطقه دیگر زنان مفتخر شد برای کمک به آنها و کار در سایر دسته ها.

Shawna Mullen, left, won the Spirit award for the annual Woman Today Rosie Awards. (The Woman Today)

شانا مولن سمت چپ برنده روح جایزه سالانه زن امروز روزی جوایز. (زن امروز)

شانا مولن اهدا شد جایزه روح. مولن که زندگی فعال و هماهنگ کننده برای روح هنر که در آن او شده است یک مدافع برای جایگزین حالت های حمل و نقل مانند حمل و نقل عمومی در اتوبوس, دوچرخه سواری و پیاده روی. او ایجاد Duluth, دوچرخه, اتوبوس, پیاده روی, رویداد سالانه و به تازگی به استخدام به عنوان حمل و نقل خدمات مدیر در Essentia سلامت.

Kathy Nelson won the Leadership award for the annual Woman Today Rosie Awards. (The Woman Today)

کتی نلسون برنده جایزه رهبری به صورت سالانه زن امروز روزی جوایز. (زن امروز)

کشیش کتی نلسون صلح ایالات کلیسا از مسیح ارائه شد با رهبری جایزه. به گفته او nominators, Nelson است "همه جانبه رهبر" که منجر روحانیت جلسات طرفداران باهم صحبت می کند در خشونت اسلحه vigils ترویج عدالت و پناهگاه برای پناهندگان و مهاجران و داوطلبان در زندان شهرستان است. نلسون نیز اشاره کرد برای اینکه یک حامی قوی از تجاوز به حقوق و ذکر شده بود به عنوان یکی از اولین روحانیون در این منطقه به انجام ازدواج زوج های همجنسگرا و شریک اتحادیه های کارگری.

Kathleen Cargill, right, won the Mentor award for the annual Woman Today Rosie Awards.

کاتلین شرکت کارگیل, راست, برنده جایزه مربی به صورت سالانه زن امروز روزی جوایز.

College of St. Scholastica خدمات پشتیبانی دانشجویی مشاور کاتلین شرکت کارگیل اهدا شد جایزه مربی. مشکل در راهنمایی دانش آموزان برای نزدیک به 30 سال و کمک به حدود 250 دانشجویان نسل اول. او تدریس در کلاسهای شجره نامه از طریق CSS, آموزش و پرورش جامعه و سنت لوئیس شهرستان تاریخی جامعه است. او عضو فعال دوقلو پورت شجره نامه جامعه است.

Geri Hamilton, center sitting, won the Silent Advocate award for the annual Woman Today Rosie Awards. (The Woman Today)

جری, Hamilton, در مرکز نشستن, برنده سکوت مدافع جایزه سالانه زن امروز روزی جوایز. (زن امروز)

جری همیلتون اهدا شد خاموش مدافع جایزه. او نامزد دریافت جایزه بود توسط شوهرش جان همیلتون برای کار خود ایجاد Dammit عروسک. عروسک های به اشتراک گذاری پیام امید برای بیماران مبتلا به سرطان مراجعه به مراکز تزریق در سنت لوک و مایو بیمارستان سرطان مراکز. همیلتون ساخته شده حدود 500 از عروسک. او با الهام از برادرش مبارزه با سرطان لوزالمعده است.

Therese Gruba, middle, won the Most Engaged Volunteer award for the annual Woman Today Rosie Awards. (The Woman Today)

ترزا Gruba وسط برنده بیشتر درگیر داوطلب جایزه سالانه زن امروز روزی جوایز. (زن امروز)

امید جدید برای خانواده بنیانگذار و رئیس جمهور ترزا Gruba ارائه شد بیشتر درگیر داوطلب جایزه. Gruba نامزد دریافت جایزه بود توسط شوهرش برای او کار داوطلبانه و از طرف فاستر مراقبت خانواده ها از طریق امید جدید برای خانواده ها و رسانه های دیگر. او پول مطرح و منجر به تلاش برای ایجاد اورژانس پرورش و مراقبت از ساختمان است که باز در سال 2019.

زن امروز, مجله, تاسیس شده در سال 1996 خریداری شد و در اواخر 2015 توسط انجمن ارتباطات شرکت ، که همچنین صاحب خبر تریبون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب