خطر را نمی توان به طور کامل حذف در هر ورزشی: Ghosal

برای تقریبا دو هفته پس از آن ضربه طوفان Amphan وجود نداشت اینترنت در کلکته. به مدت چهار روز وجود دارد تقریبا

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399

برای تقریبا دو هفته پس از آن ضربه طوفان Amphan وجود نداشت اینترنت در کلکته. به مدت چهار روز وجود دارد تقریبا هیچ اتصال تلفن. از آن پس این شهر شده است لنگش بازگشت به حالت عادی اما که

خرید اینترنتی از طوفان Amphan و مداوم COVID-19 وضعیت کمک کرده اند بازیکن اسکواش Saurav Ghosal یک چشم انداز جدید به زندگی و پیدا کردن مثبت در زمان نامشخص است.

"من پا برای مواد غذایی از چند روز آن بود و افسرده. آن را چیزی شبیه به آنچه در این شهر تا به حال دیده در سنین. نیازهای اساسی مانند برق و غیره. در زمان روز برای بازگشت" Ghosal گفت هندو از کلکته.

سه ماه گذشته شده است طولانی ترین او تا به حال شده است در یک مکان "از مدرسه". هفت بار در بازی های آسیایی مدال رکورد 13-بار قهرمان ملی جهان شماره 13 با تمام زمان بالا 10 در جهان در ماه دسامبر 33 ساله شده است هند پوستر-boy در صحنه جهانی است.

"آخرین 15-16 سال ما شده اند به زندگی می کنند یک زندگی متفاوت و در حال حاضر به طور ناگهانی ما مجبور به تغییر به یک متفاوت است.

"من شده اند به دور از کدو برای مدت طولانی است مگر اینکه من شده اند به شدت مجروح — است که دو بار در زندگی من" او اعتراف کرد.

او قبول کرد که او "خارش برای بازگشت" به بازی بود اما آگاه باشید که آن را نمی خواهد بود طبیعی است.

"در کلکته من فکر می کنم آنها در حال برنامه ریزی اجازه می دهد تا مردم را به انجام برخی از کار انفرادی از هفته آینده. شخصا, من فکر نمی کنم شما می توانید به طور کامل از بین بردن خطر در هر ورزش. این یک سوال از قادر بودن برای به حداقل رساندن خطر و آن را عملی کافی است.

به وقت خود را

"من می خواهم به جایی باقی ماندن زمان من برای اولین بار دو هفته و ببینید که چگونه از آن می رود. من می دانم که در برخی از نقطه من را به آنها اما از امروز وقتی که ما حتی نمی دانم زمانی که مسابقات در حال رفتن به شروع به فکر نمی کنم که در دادگاه دو هفته زود است رفتن به بسیار, تفاوت," او توضیح داد.

پرسید که اگر آن را یک امتیاز و یا فشار به پرچم حامل هند اسکواش برای تقریبا یک دهه Ghosal اصرار آن سابق است.

"قطعا یک امتیاز. من خواهد بود احمق اگر من می گویند آن را بیش از حد فشار اگر من رفتن به بالا-5. هدف نهایی این است که به جهان شماره 1. "بسیاری از چیزهایی که ما در حال کار بر روی و امیدوارم این اتفاق خواهد افتاد هنگامی که ما شروع به بازی دوباره."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب