از سرگیری پروازهای داخلی با دستورالعمل های خاص: کرالا سانتی متر به ساعت مودی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 9:58:34 pm کرالا وزیر Pinarayi Vijayan

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: مارس 11 سال 2020 9:58:34 pm
کرالا وزیر Pinarayi Vijayan در طول ویدئو کنفرانس در جلسه به نام نخست وزیر نارندرا. (توییتر/KeralaCMO)

در این جلسه بین نارندرا نخست وزیر و وزرای ارشدکرالا سانتی متر Pinarayi Vijayan دوشنبه گفت: همه پروازهای داخلی باید رزومه به جز از مهار مناطق. اما کسانی که با علائم نباید اجازه داد به هیئت مدیره Vijayan گفت.

"پرواز های داخلی خدمات می تواند از سر گرفته و با دستورالعمل های خاص به جز از مهار مناطق. آزمایش های پزشکی انجام می شود می تواند در فرودگاه ها و کسانی که با علائم نباید اجازه به سفر" Vijayan گفت.

Vijayan نیز گفت: هر دولتی باید مجاز به ایجاد تغییرات در مستند دستورالعمل با توجه به شرایط حاکم در مناطق مربوطه خود را.

"متحده صورت چالش های مختلف و در نتیجه باید با توجه به آزادی به ایجاد تغییرات مناسب به دستورالعمل های مربوط به مستند" او گفت:. او همچنین تصریح کرد که تقاضا برای بالا بردن سقف بدهی و بودجه های بیشتری در دسترس در نرخ بهره پایین تر.

در حمل و نقل عمومی Vijayan گفت: مترو راه آهن خدمات "باید اجازه داده شود" در شهرهای دیگر از کسانی که در حال سقوط در مناطق قرمز. او همچنین فشرده متحده که با توجه به آزادی به اجازه حمل و نقل عمومی.

"سه-ویلر ترافیک را می توان مجاز توسط دولت پس از ارزیابی وضعیت در هر منطقه. می تواند وجود دارد محدودیت در تعداد مسافران," او گفت:.

دفعات بازدید: در اینجا چگونه PM-سیستم مدیریت محتوا' در دیدار با panned

Vijayan همچنین پیشنهاد کرد که آنتی بادی آزمایش باید انجام شود در سرخپوستان بازگشت از خارج از کشور تحت Vande بهارات ماموریت به عنوان عدم انجام این کار ممکن است شخص مسافر.

کرالا سانتی متر است سخن گفتن در مورد بازگشت مهاجران می آید یک روز پس از سه نفر بودند که تخلیه از ابوظبی آزمایش مثبت برای Covid-19 در کرالا است.

همراه با رئیس دولت و وزرا و تعامل با نخست وزیر بود و همچنین با حضور وزیر دفاع Rajnath Singh, صفحه اصلی, وزیر آمیت شاه, وزیر دارایی Nirmala Sitharaman و وزیر بهداشت Harsh Vardhan در میان دیگران. بر خلاف جلسات قبلی که در آن تنها انتخاب CMs بودند شارت به صحبت می کنند, این بار همه سیستم مدیریت محتوا داده شد یک فرصت برای به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن