جریان نقد و بررسی: Netflix در خدمت خنگ تابستان سرگرم کننده با کف گدازه'

اگر شما دوست game, پریدن از سنگ به سنگ توسط این جمعیت به عنوان یک بچه — که نیست — Netflix بکشد تا به برخی از

توسط NEWSMINERAL در 5 تیر 1399

اگر شما دوست game, پریدن از سنگ به سنگ توسط این جمعیت به عنوان یک بچه — که نیست — Netflix بکشد تا به برخی از احمقانه تابستان سرگرم کننده را برای شما.

10 قسمت از "طبقه گدازه" در حال شکوه Netflix نمودار این هفته است. تیم از سه نفر با تغییر روابط (خانواده و دوستان و همکاران) مقابله با یک اتاق پر از موانع و پر از آب روشن و درخشان قرمز و گاهی سرشار به هوا. در مورد بینندگان فراموش میزبان غالبا به ما یادآوری می کند که این آب است "گدازه."

تیم باید صعود در سراسر اتاق. این که ساده است. تیم با بیشترین امتیاز برنده $10,000. برای کسب امتیاز آنها به پایان رسیده اما شما هرگز آن را می دانم. آنها صرف زمان بیش از حد فکر کردن و صحبت کردن فقط یکی از بسیاری از نظرات خانواده من به سرعت تشکیل شده است. آنها باید به یکدیگر کمک بیشتر. دست نگه دارید. را جسورانه جهش. جلوگیری از اتلاف وقت. تا کنون کوچ quarterbacks ما را فریاد آنها را به "برو!"

سپس ما خنده واقعا سخت است زمانی که آنها می گیرند و به ظاهر ناپدید می شوند در زیر قرمز درخشان. هیچ کس در واقع می شود صدمه دیده است بنابراین آن را خوب است. هر قسمت دارای یک تم بنابراین مانع دوره های مختلف است که نگه می دارد چیزهای تازه. آنچه باقی می ماند همان خنده دار میزبان و مردم با داشتن یک زمان بزرگ.

آن را مانند "کل از بین رفتن" اما کوچکتر "American Ninja Warrior" برای ضعیف با حل پازل اضافه شده در. "من می تواند انجام دهد" عامل اجرا می شود قوی مانند هنگامی که شما را حل کند "چرخ از فورچون" پازل در خانه قبل از مسابقه انجام می دهند; این باعث می شود شما احساس می کنید هوشمند است. "طبقه گدازه" است و مانند آن اما با تصور توانایی های ورزشی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن