نظر ما: در صورت هرج و مرج اجازه اتهامات منجر به صلح

اما سومین قتل درجه و طرح اتهامات علیه افسر درک چوین روز جمعه در واقع آمد "با سرعت فوق العاده" با توجه به Henne

توسط NEWSMINERAL در 11 خرداد 1399

اما سومین قتل درجه و طرح اتهامات علیه افسر درک چوین روز جمعه در واقع آمد "با سرعت فوق العاده" با توجه به Hennepin County وکیل Mike Freeman.

"این است که تا کنون سریع ترین ما تا کنون به اتهام یک افسر پلیس" فریمن به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام اتهامات عنوان شده علیه. کنفرانس مطبوعاتی بود livestreamed در duluthnewstribune.com و در جای دیگر. "کمتر از چهار روز که فوق العاده است. ... به طور معمول این موارد می تواند نه ماه تا یک سال. ما باید به اتهام این موارد بسیار دقت کنید چرا که ما یک مشکل است بار اثبات. ...

"ما در حال حاضر قادر به کنار هم قرار دادن شواهد و مدارک که ما نیاز داریم. حتی به عنوان اواخر به عنوان (پنج شنبه) بعد از ظهر ما نیست که همه که مورد نیاز ما" فریمن گفت: بعد از ظهر جمعه. "ما در حال حاضر آن را در بر داشت و باید احساس مسئولیت (فایل) به اتهام به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

شواهد طول می کشد زمان به جلو و همراه با دقت کامل و در راه های دیگر برای مقاومت در برابر چالش های قانونی و برای کمک به اطمینان از موفقیت آمیز دادستان است. در مورد ساخته شده در برابر چوین شواهد شامل فیلم های ضبط شده از شهروندان با پلیس دوربین فیلم اظهارات شاهد یک گزارش مقدماتی از معاینات پزشکی و شهادت متخصص فریمن نشان داد.

به غم وغصه از منتقدان اتهامات علیه چوین را شامل نمی شود درجه اول یا درجه دوم قتل است. اما این شاید به این دلیل که به عنوان شارژ شکایت متحده "کالبد شکافی نشان داد هیچ یافته های فیزیکی است که پشتیبانی از تشخیص پس از سانحه آسفیکسی یا اختناق. آقای فلوید حال اساسی شرایط بهداشتی از جمله بیماری عروق کرونر و بیماری قلبی فشار خون بالا. این ترکیب اثرات آقای فلوید در حال مهار توسط پلیس خود را در زمینه شرایط بهداشتی و هر بالقوه باده در سیستم خود را به احتمال زیاد منجر به مرگ او شود."

اتهامات عنوان شده علیه اضافی هنوز هم می تواند اضافه شود در برابر چوین فریمن گفت: "ما در حال در ادامه به بررسی مدارک و شواهد. ... تحقیقات در حال انجام است."

دیگر افسران در صحنه با چوین نیز باقی می ماند "تحت بررسی" گفت: این شهرستان وکیل و "من پیش بینی اتهامات علیه آنها را بیش از حد. تمام چهار افسران اخراج توسط مینیاپولیس اداره پلیس در هفته گذشته.

با اتهامات در زمینه این که آیا به سرعت به اندازه کافی یا نه Minnesotans می توانید دعا کنید که ناآرامی و خشونت بی معنی در خیابان های ما می تواند به سرعت فروکش کردن و توجه می تواند تغییر به جایی که به آن تعلق دارد: در تعصب سیستمیک و نژاد پرستی و بی عدالتی و بیشتر همه مسائل محوری به طور ناگهانی به انظار عمومی که در آن آنها باید مورد نیاز باشد.

آنها نمی تواند به طور موثر خطاب در حالی که کسب و کارهای در حال نابود فروشگاه رفاه کارکنان کشیده و مورد ضرب و شتم مقدس زمینه کلیتون جکسون McGhie یادبود در حال تخریب و روزنامه نگاران هستند که دلیلی دستگیر و افسران پلیس در حال راه اندازی گاز اشک آور و تیراندازی و گلوله های لاستیکی به سرکش جمعیت.

اضافی اعتراضات به نظر می رسد به احتمال زیاد در دولوت و در جای دیگر در ما شکسته و پاره کرد. هر کسی که بخواهد به شرکت — خود را به ورزش قانون اساسی محافظت راست به جمع آوری و برای نشان دادن نام دفاع از مهم تغییرات لازم در جهان ما همچنین می توانید برای اطمینان از تجمعات صلح آمیز باقی می ماند. کسانی که علاقه به این مسائل مهم نیست و تحت الشعاع در ابری از گاز اشک آور می تواند ایستادن به کسانی که چند hellbent در تخریب و اختلال. هرج و مرج تنها کاهش احتمال مکالمات و تغییرات مورد نیاز در پی رابرت فلوید را غیر ضروری و وحشتناک مرگ در مینیاپولیس.

خشونت در پاسخ "است و نه عزادار" را به عنوان مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گفت. "(این) است و دیگر به هیچ وجه در مورد قتل جورج فلوید. ... آن است که در مورد حمله به جامعه مدنی القای ترس و اخلال ما در شهرهای بزرگ."

"آزادی بیان را گسترش دهید به شکستن پنجره" سنت پل شهردار ملوین کارتر به خبرنگاران گفت:.

عدالت می تواند منجر به راه حل است. روز جمعه اتهامات می تواند اولین گام ضروری — همراه با یک خوش آمدید بازگشت به صلح و تعهد به بهتر مینه سوتا است.

(این به روز رسانی که قبلا ارسال شده به تحریریه.)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب