دلوت سرپرست جان ماگاس انتشار طرح برای 100 روز اول

این طرح را به سه فاز. فاز اول که ماگاس گفت: تکمیل شده است متمرکز اولیه ساختمان ارتباط با مردم در منطقه و جامعه

توسط NEWSMINERAL در 1 مرداد 1399

این طرح را به سه فاز. فاز اول که ماگاس گفت: تکمیل شده است متمرکز اولیه ساختمان ارتباط با مردم در منطقه و جامعه با گوش دادن و یادگیری به عنوان آنجا که ممکن است.

ماگاس گفت: او همچنین صرف زمان بررسی اطلاعات مالی از منطقه و استخدام دو کلید رهبری در دولت های منطقه سطح.

فاز دو را تمرکز بر برتری علمی حقوق صاحبان سهام منسجم و رهبری تیم و بهبود مستمر. این مرحله شامل برنامه ریزی برای 2020-21 سال تحصیلی در COVID-19 بیماری همه گیر.

"ما در حال تمرکز بر به حداکثر رساندن یادگیری برای هر دانش آموز به خصوص با توجه به COVID بسته شدن" ماگاس گفت. "ما با هم قرار cross-functional برنامه ریزی تیم برای توسعه عملی درگیر یادگیری برنامه برای مدل های مختلف که قبل از ما هستند."

مناطق سراسر کشور خواسته شد که توسط مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش به طرح سه سناریو های مختلف: فرد در آموزش, آموزش از راه دور و یا یک مدل ترکیبی. وزارت آموزش و پرورش است که انتظار می رود به اعلام هفته آینده که سناریو مدارس استفاده خواهد شد در پاییز.

ماگاس گفت: این منطقه با تجربه آموزش از راه دور در بهار سمت چپ آن را با درس های بسیاری را برای بهبود در صورتی که مدل مورد استفاده قرار گرفت در حال حرکت رو به جلو است. ماگاس' طرح همچنین آدرس های توسعه حرفه ای برای کارکنان و معلمان است.

"این چیزی است که من شنیده ام از مردم که آنها تشنه برای" ماگاس گفت. "آنها می خواهند مطمئن شوید که آنها مهارت و آموزش حرفه ای برای اطمینان حاصل شود که آنها موفق هستند در خدمت همه بچه ها."

به عنوان بخشی از فاز دو از 100 روز طرح ماگاس را نیز در منطقه آموزش و پرورش سهام چارچوب و همچنین اجرای مسئولیت پذیری در برنامه ریزی است. ماگاس گفت: طرح نیز شامل انجام یک تجزیه و تحلیل کامل از منطقه سیاست های, روش ها و شیوه های استفاده از نتایج به ایجاد یک اولویت بندی طرح تجدید نظر است.

"بنابراین ما بود و آوردن سیاست به (هیئت مدیره) در طول سال است که ما مشخص کرده ایم که نه در خدمت دانش آموزان هست یا نه کمک به حقوق صاحبان سهام" ماگاس گفت. "ما همچنین می خواهم به مطمئن شوید که ما در حال انجام یک بررسی از منطقه ما شیوه های رفتاری را به مطمئن شوید که ما در حال اجرای بهترین شیوه در سراسر منطقه و ما برنامه ریزی برای راه اندازی گفت و گو جلسات با دانش آموز دبیرستانی گروه به بحث در مورد مسائل مربوط به حقوق صاحبان سهام نژاد و قدرت است."

فاز سه خواهد بود برنامه ریزی به صورت مداوم و طولانی و تجزیه و تحلیل درس های آموخته شده در فاز دو به اطلاع بعدی مراحل مانند ایجاد پنج سال برنامه ریزی استراتژیک برای شروع در 2021-22 سال تحصیلی.

"این واقعا یک برنامه بلند پروازانه وجود دارد بسیاری زیادی به آن مقدار زیادی وجود دارد که ما به دنبال در حال انجام در صد روز اول اما با توجه به واقعیت های جاری با COVID-19 بحران و نیز پیامدهای مالی بحران ما ممکن است مجبور به تنظیم به عنوان ما اولویت بندی دانش آموزان و کارکنان ایمنی و یادگیری نیاز دارد به برخی از مراحل در این طرح" ماگاس گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب