بیش از 100 روز پس از تشکیل دولت MP سانتی متر Chouhan به گسترش کابینه فردا

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | انتشار: 1 جولای سال 2020 2:43:36 pm Madhya Pradesh وزیر Shi

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | انتشار: 1 جولای سال 2020 2:43:36 pm
Madhya Pradesh Cabinet expansion, Shiv Singh Chouhan, MP to expland cabinet tomorrowe, Madhya Pradesh BJP< India news, Indian express Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan استقبال سلف کمال نات در برگزاری مراسم تحلیف در راج بهون در مارس 23. (PTI/فایل)

پایان روز از حدس و گمان, Madhya Pradesh وزیر Shivraj سینگ Chouhan است به گسترش کابینه خود را در روز پنج شنبه بیش از 100 روز پس از Bharatiya Janata Party (BJP) تشکیل دولت در دولت است.

Chouhan دولت اجرا خواهد شد سوگند و پنهان کاری توسط اوتار پرادش فرماندار Anandiben پاتل که سوگند به عنوان Madhya Pradesh فرماندار امروز.

فرماندار فعلی Lalji Tandon تحت درمان در یک بیمارستان خصوصی در لکنو در چند روز گذشته.

Chouhan که در زمان ادای سوگند به عنوان سانتی متر در 23 مارس به تنهایی کار می کرد حدود یک ماه قبل از او خود را گسترش کابینه توسط كاركرد پنج نفر از جمله دو وفاداران از Jyotiraditya Scindia که شورش آورده پایین کمال نات دولت در 20 مارس.

ناقص کابینه کار کرده و نزدیک به دو ماه گمانه زنی ها بیش از قریب الوقوع گسترش است. با توجه به اینکه BJP تا به حال به انجام یک طناب محکم راه رفتن به جای رهبران ارشد بودند که وزرا در گذشته و Scindia وفاداران خواهد شد که در صورت bye-انتخابات به زودی گسترش برگزار نشد.

Chouhan بازگشت به بوپال در روز سه شنبه پس از گذراندن دو روز در دهلی نو برای نهایی نام رقیب, اما این ورزش بود مملو از اختلافات.

"Samudra manthan se amrit nikalta hai aur شیو vish pe jaate hai" Chouhan گفت: در روز چهارشنبه نشان می دهد که ورزش در دهلی نو را ترک کرده بود او را در پایان دریافت. وزیر بهداشت Narottam میشرا بود که ناگهان با عجله به دهلی نو است و در عین حال به بازگشت به MP.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن